- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Het ergste is. Raikkonen verneukt het nu ook voor Vettel en Ferrari.
Denk toch dat Vettel op eigen houtje crashte achteraf.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Hij had geen neus meer toch door de crash? Hoogstens had hij kunnen kiezen door de pit te gaan en vanaf achteruit weer opbouwen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Die was zn voorvleugel al verloren toch? Wat een chaos.. Ben het kwijt
nummer2
-
- 447 berichten
- 29 stemmen
In de laatste herhaling had ik toch de indruk dat Max meer naar links gaat dan Raikonen naar rechts. Maar dat mogen ze in de studio mooi uit gaan tekenen voor een beter perspectief.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ach ik weet het door al die chaos niet meer of Vettel zijn neus al kwijt was, beloofd in elk geval spannend te worden zonder Ferrari en hun teamorders. Nu goed bij Mercedes doen ze dat ook hoor. Vettel was ook niet echt goed weg bij de start.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
In de laatste herhaling had ik toch de indruk dat Max meer naar links gaat dan Raikonen naar rechts. Maar dat mogen ze in de studie mooi uit gaan tekenen voor een beter perspectief.
Vettel gaat naar links, daardoor moet Max ook naar links en Raikkonen ging naar rechts. Onvermijdelijk dit.
Ricciardo ook een waardeloze start, maar zat aan de goede kant en rolt zo het podium op haha.
Grote favoriet is nu Hamilton. En uiteraard kampioenschap is binnen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Ach ik weet het door al die chaos niet meer of Vettel zijn neus al kwijt was, beloofd in elk geval spannend te worden zonder Ferrari en hun teamorders. Nu goed bij Mercedes doen ze dat ook hoor. Vettel was ook niet echt goed weg bij de start.
Hij wordt aangetikt van achteren in die chaos, hij was zn vleugel nog niet kwijt. Heb het even nagekeken. Denk dat ie er wel hinder van heeft gehad.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Hij wordt aangetikt van achteren in die chaos, hij was zn vleugel nog niet kwijt. Heb het even nagekeken. Denk dat ie er wel hinder van heeft gehad.
IN elk geval een logisch resultaat dat ze er alle 3 uit liggen, allemaal hebben ze fout, maar ik vrees dat ze weer vooral naar Max gaan kijken omwille van zijn reputatie. Jamemr had hem wel een overwinning gegund na al die pech.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Een schuldige aanwijzen is hier niet nodig, gewoon een raceincident. Kimi had nooit links kunnen blijven rijden met die bocht die eraan kwam. Er was geen ruimte voor drie man en niemand neemt in zo'n geval z'n verlies door vol te remmen.
Jammer van het resultaat. Kampioenschap is nu ook zo goed als gespeeld, omdat dit circuit de achilleshiel van Mercedes is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Een schuldige aanwijzen is hier niet nodig, gewoon een raceincident. Kimi had nooit links kunnen blijven rijden met die bocht die eraan kwam. Er was geen ruimte voor drie man en niemand neemt in zo'n geval z'n verlies door vol te remmen.
Jammer van het resultaat. Kampioenschap is nu ook zo goed als gespeeld, omdat dit circuit de achilleshiel van Mercedes is.
Kimi had gewoon daar niet al langs moeten schieten dan. Schuld ligt wel degelijk bij hem. Gevolg van zijn actie is dat hij naar rechts moet gaan, waarna hij op Max crasht.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
IN elk geval een logisch resultaat dat ze er alle 3 uit liggen, allemaal hebben ze fout, maar ik vrees dat ze weer vooral naar Max gaan kijken omwille van zijn reputatie. Jamemr had hem wel een overwinning gegund na al die pech.
In die Nieuwe beelden zie je dat ie hard geraakt wordt en dat er links iets bij zb banden hangt.. En lekkende vloeistof
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Alonso zal blij zijn volgend jaar niet meer met Honda al had hij hier wel een goede kans gemaakt op punten en was de schade vooral door dat incident bij de start. En Kvyat wat een grijs seizoen...
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Kimi had gewoon daar niet al langs moeten schieten dan. Schuld ligt wel degelijk bij hem. Gevolg van zijn actie is dat hij naar rechts moet gaan, waarna hij op Max crasht.
Hij had geen goede start moeten maken. 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Bizarre actie van Hamilton om als enige niet banden te wisselen. Gaatie misschien nog de overwinning mee weggooien.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nu om eerlijk te zijn schat hij situaties toch wel vaker niet echt goed in, wordt niet beter met de jaren.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Nu om eerlijk te zijn schat hij situaties toch wel vaker niet echt goed in, wordt niet beter met de jaren.
Het is eerder dat hij de gevechten tegenwoordig vaak uit de weg gaat, en daar krijgt ie dan kritiek op. Nu probeert hij het wel en is het weer niet goed.
Zoals gezegd, niemands fout en zuur voor iedereen.
Race is nu ook wel gereden. Ik schakel over op de sport die hier niet genoemd mag worden. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ahja, jij was die Kimi fanboy. Verklaart het een en ander.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ze zijn misschien niet meer met veel, maar wel trouw aan hun held ook al heeft ie het al lang niet meer.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Veel plezier ermee jongens. Ik doe niet mee met dat kinderachtige op de man spelen.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Raikkonen is gewoon en dikke chagrijnige idioot waar ook geen fatsoenlijk woord uitkomt. En zelfreflectie doet ie ook niet aan. En dan altijd nog die zonnebril op tijdens interviews, pure minachting naar het publiek
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Sandwich dus. Denk dat je vooral naar de Ferrari's moet kijken in dit geval. Mja.. Eerste bocht.. Race accident..
Duidelijke foto:
Vettel die zwaar naar links gaat en Verstappen daardoor doet Sandwiches (en kimi die naar rechts gaat)
Mooie V-formatie van Ferrari... Erg logisch..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een pech heeft Max weer! En die prutser Ricciardo weer met geluk dik in de punten natuurlijk!
Ongelooflijk!
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Nu kijk ik het nog eens. Die vettel is echt een gigantische idioot en de hoofdschuldige hier.
Hij knijpt keihard naar binnen om Max te hinderen en dan weer naar buiten om de bocht te nemen. Bewustje dit...
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Wat een pech heeft Max weer! En die prutser Ricciardo weer met geluk dik in de punten natuurlijk!
Ongelooflijk!
En dat is gelijk aan prutsen?
Klinkt meer als een gefrustreerde Max-supporter.
Dan ben ik benieuwd naar je mening over al die anderen die ook achter hem zijn geëindigd waaronder ook een Mercedes rijder. Bottas weer serieus veel trager dan Hamilton.
Hamilton is de meest fortuinlijke hier, want die zit nu in een zetel.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
otherfool is juist niet bepaald een Max-fan als je deze topic een beetje doorleest.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
otherfool is juist niet bepaald een Max-fan als je deze topic een beetje doorleest.
Ja maar zijn anti-Ricciardo uitlating is wel blatant. Als je het Formule 1 een tijdje volgt weet je gewoon dat Ricciardo een uitstekende piloot is.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Zoals ik zeg, lees de topic door en je begrijpt waarom hij de term prutser bezigt.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Zoals ik zeg, lees de topic door en je begrijpt waarom hij de term prutser bezigt.
Ja, ik weet wel waarom hij dat zegt, maar het is niet de fout van Ricciardo als anderen onfortuinlijk zijn of in incidenten betrokken zijn. Is het nog toeval dat Max degene is die het vaakst in incidenten is betrokken? Wie was de prutser toen Ricciardo eruit werd gereden, dat was 100% Max zijn fout. Prutsen is steeds weer een goede opportuniteit de nek omwringen en dat heb ik Ricciardo nog niet zien doen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Nu kijk ik het nog eens. Die vettel is echt een gigantische idioot en de hoofdschuldige hier.
Hij knijpt keihard naar binnen om Max te hinderen en dan weer naar buiten om de bocht te nemen. Bewustje dit...
Tja niet bepaald slim koersen van Ferrari. Ze weten wat Max kan zeker op een nat wegdek en dat hij helemaal niets te verliezen had, hij deed toch niet mee voor de titel. Door zo hard te verdedigen hebben ze Hamilton een groot cadeau gedaan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ja maar zijn anti-Ricciardo uitlating is wel blatant. Als je het Formule 1 een tijdje volgt weet je gewoon dat Ricciardo een uitstekende piloot is.
Je bent niet zo bekend met de term sarcasme?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.