- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
starbright boy (moderator films)
-
- 22485 berichten
- 5149 stemmen
Sam Oomen schijnt ziek te zijn en vandaag zich vooral te richten op finishen. Ai...
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4559 stemmen
Regen 
Maar Formule 1 begint zo op tennis te lijken, dat bij een beetje regen niet wordt gereden 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Het is geen "beetje" regen hè. Als je op een recht stuk eraf gaat is er iets mis.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Veel tel lang gewacht weer. 2,5 uur aankijken en dan in 5 minuten naar de inters... 
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Hamilton van een andere planeet. Wat een tijd!
-
- 22485 berichten
- 5149 stemmen
Fijne slotklim, maar Froome vertoont geen enkel barstje. Kelderman derde nu (maar met veel concurrentie). En Oomen helaas naar huis.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
mjk87 heeft wel een punt, de safety car komt veel sneller naar buiten bij regenval. Lewis schrijft geschiedenis door record aantal poles te zetten.
Prinz
-
- 1085 berichten
- 4221 stemmen
Kelderman rijdt wel zeer sterk, maar de strijd voor het podium wordt nog hard!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Veel tel lang gewacht weer. 2,5 uur aankijken en dan in 5 minuten naar de inters...
Inters waren niet sneller. Alleen in sector 1, meen ik.
Maar wat een klasbak die Hamilton, gaat vanmiddag natuurlijk met twee vingers in z'n neus winnen, want concurrentie staat te ver weg. Zoals altijd is de zaterdag het mooist. Daar worden tegenwoordig de races gewonnen. De race zelf is een formaliteit.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht een spektakel vanmiddag met Stroll en Ocon vooraan, de Ferrari's die moeten en de Red Bulls die naar voren stormen. Wie weet een startcrash in de eerste chicane.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Gaat erom dat ze er überhaupt al op konden rijden. Het zou alleen stil moeten liggen als het op regenbanden écht niet lukt. Nu moesten ze al bijna de natte delen opzoeken om die banden te koelen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoeveel pech kan Verstappen hebben zeg, band eraf geknald.
rep_robert
-
- 27523 berichten
- 4097 stemmen
Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Hij leek er voorbij. Maar toch iets te ijverig, ik zou wachten met Massa inhalen. Die is vanaf ronde 1 al allerlei mensen kapot aan het rammen.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Massa hij rijdt dit jaar wel goed maar deze actie leek me toch beetje dom. Kimi Raikkonen heeft altijd een probleem en weet nooit hoe hij het moet oplossen en dat is dan dan de perfect nummer 2 voor Ferrari, als Ferrari nu eens 2 sterke rijders hebben ipv 1 en een lapdog zou ik misschien nog wel eens voor hen willen supporteren moet al van pre Schumacher periode geleden zijn of zo.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Indrukwekkende race weer van Ricciardo. Hij is in bloedvorm dit seizoen. Wel weer een saaie race zeg.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Indrukwekkende race weer van Ricciardo. Hij is in bloedvorm dit seizoen. Wel weer een saaie race zeg.
Ik ben een fan. Op een vroeger forum noemde we hem Dan the man 
Max heeft wel veel pech maar ik stel enkel vast dat hij een magneet voor incidenten is, hij heeft moeite om clean passes te maken.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Vooral op die plek. In de eerste chicane blokkeert de ene na de andere, daar wil je niet aan de buitenkant zitten.
Daarnaast heeft hij in zijn eerste 1,5 jaar geen vrienden gemaakt vanwege agressieve passes. Dan laat men jou ook minder snel leven.
Maar goed, raceongeval. Niets meer en niets minder.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ferrari viert de 3de plaats van Vettel, mooi maar aan de andere kant waren ze een pak trager dan Mercedes vandaag en nauwelijks beter dan Red Bull. Lewis neemt nu de leiding over in de tussenstand.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dit.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Lewis neemt nu de leiding over in de tussenstand.
Over twee weken kan hij hem weer kwijt zijn. Mercedes zakt altijd hard door het ijs in Singapore.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Ferrari bestaat als team eigenlijk al 88 jaar. In 1929 richtte Enzo het raceteam op en ze zouden tot 1938 racen met Alfa Romeo's. Vanaf 1939 wilden ze een eigen wagen ontwikkelen, door het uitbreken van WO II moest dat worden uitgesteld.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Goed hoor hoe Hamilton met het kinderachtige publiek omgaat.
-
- 22485 berichten
- 5149 stemmen
De tijdrit dinsdag wordt interessant, achter Froome staan veel renners die bewezen hebben goed te kunnen tijdrijden (maar lang niet zo goed als Froome). Maar Kelderman, Zakarin, Lopez, Chaves zouden weleens aardig aan elkaar gewaagd kunnen zijn. Normaal lijkt Nibali me wat minder dan deze groep.
Woensdag is heel zwaar. Zaterdag ook. Nog drie cruciale dagen, waarvan maar twee om Froome nog aan te vallen. En het zou goed kunnen dat iedereen op minimaal 2:30-3:00 staat na dinsdag.
TornadoEF5
-
- 5618 berichten
- 1735 stemmen
En dat is, waarom ik van je hou. Hopelijk wint zij of Svitolina, en anders muguruza, en bij de mannen gewoon Federer.
Joy4ever
-
- 4626 berichten
- 1849 stemmen
Maar Kelderman, Zakarin, Lopez, Chaves zouden weleens aardig aan elkaar gewaagd kunnen zijn.
Kelderman duidelijk de beste van de vier. Hij staat na dinsdag tweede in het klassement. Best of the rest.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Nibali na een rustdag kan verrassend uit de hoek komen. Ik denk dat Kelderman al blij mag zijn wanneer hij Zakarin voorbij gaat. Die twee gaan denk ik nog een paar leuke duels uitvechten later deze week. Hopelijk komen ze beiden op het podium (de hoop op Contador ben ik vandaag verloren).
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Van dat groepje lijken me alleen Kelderman en misschien Zakarin duidelijk betere tijdrijders dan Nibali.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
De tijdrit dinsdag wordt interessant, achter Froome staan veel renners die bewezen hebben goed te kunnen tijdrijden (maar lang niet zo goed als Froome). Maar Kelderman, Zakarin, Lopez, Chaves zouden weleens aardig aan elkaar gewaagd kunnen zijn. Normaal lijkt Nibali me wat minder dan deze groep.
Chaves, echt? Die lijkt me veel minder in het tijdrijden (maar moet toegeven dat ik geen uitslagen paraat heb). Nibali presteert juist altijd vrij goed in de tijdritten wanneer hij voor het klassement rijdt, terwijl Zakarin de hoge verwachtingen in die discipline telkens niet waar maakt naar mijn indruk.
Dus ik verwacht dat Nibali, Kelderman en Lopez het meest een zaakje zullen doen, en ook Contador zie ik wel goed presteren. Chaves, Aru en Woods zakken denk ik wat weg.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
López heeft slechts één uitslag staan op een enigszins vergelijkbaar tijdritparcours (Ronde van Zwitserland 2015, 46e op 2:57), dus het is erg lastig te voorspellen wat hij gaat doen morgen. Ook die tijdrit in Zwitserland zegt weinig, want het was toen minder vlak en López was toen pas 21.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Nog een ronde en dan is het de halve finale die eigenlijk de finale is. Federer toch op stoom geraakt en Nadal ook solide. Gaat sowieso een spektakel worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.