• 16.103 nieuwsartikelen
  • 179.419 films
  • 12.316 series
  • 34.171 seizoenen
  • 650.199 acteurs
  • 199.408 gebruikers
  • 9.401.252 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

ik moet maar redacteur voor de Speld gaan worden haha.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Contador en Majka hebben beiden dus maagproblemen (waarschijnlijk een virus). Majka heeft vandaag ook tijd verloren dus die gaat sowieso niet meer met het algemeen klassement meedoen. Hopelijk kan hij later in de ronde voor etappes gaan en hoeft hij niet op te geven.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2224 stemmen

Vanmiddag weer een lekkere etappe (finish) in de Vuelta, denk dat het tussen de klassementsrenners zal gaan. Denk dat er wel weer een paar weggestreept kunnen worden in de top van het klassement

Ataloona

• 734 berichten
  • 4274 stemmen

Cavs Trade Kyrie Irving To Celtics For Package Including Isaiah Thomas - NBA Global - global.nba.com

Wtf Celtics. Je potentiële franchisespeler ruilen (+ Crowder, ook nog een starter) voor Irving. Alsof je daarmee Cleveland nu gaat verslaan, die er juist (wat mij betreft) beter mee worden. Liever Thomas als leider en playmaker dan Irving me dunkt. Combinatie Hayward/Thomas leek mij ook een stuk sterker dan Irving/Hayward. Verbazingwekkende trade.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Inderdaad mooie trade voor Cleveland. Thomas en Crowder erbij voor Irving lijkt me. Vind Thomas wel een gewelige speler. Cavs nu echt goede zaken gedaan, want Korver hebben ze een nieuw contract gegeven en ze hebben ook Rose gecontracteerd. Love, Lebron en Thomas als sterspelers en dan heb je ook nog Crowder en Rose, die makkelijk een average halen van 12 a 15 ppg.

Mooie trades zijn er ook nog met CP3 naar Houston. Benieuwd of zijn komst een extra stap kan leveren voor de Rockets, die al een goede ploeg hadden.

Ook de combinatie bij OKC Paul George/Westbrook is wel een mooie dit jaar.

Ataloona

• 734 berichten
  • 4274 stemmen

Crowder is daarnaast nog eens een gewenste defensieve versterking. Noodzakelijk zelfs, daar Lebron op dat vlak toch jaarlijks weer wat inlevert. Ze hebben in de deal ook nog een back-up center gekregen en een first-round draft-pick die de Celtics nog overhadden van die desastreuze deal van Brooklyn van een paar jaar geleden. Stel dat James komend seizoen (free-agent) inderdaad vertrekt, dan nog kunnen de Cavs de toekomst positief tegemoet zien. Wordt ongetwijfeld (gezien de selectie van Brooklyn) weer een top 3 draft pick in de loterij. Als de draft net zo ruim wordt als dit jaar, dan zit je goed.

Dit jaar kijk ik erg uit naar het tandem Cousins/Davis in New Orleans en uiteraard de projecten met uitermate groot talent in Minnesota (Wiggings, KAT, en nu Butler) en Philadelphia (hopelijk blijft Embiid eindelijk fit - en zijn de rookies Simmons en Fultz in de NBA zo goed als hun reputatie doet denken). Fijne post-season zomer zo met al die transferperikelen. Bij 'mijn' Spurs is het met de verlengingen van Mills en Gasol lekker rustig (met het oog de toekomst wellicht té rustig)

Vergeet ik haast nog de jaarlijkse progressie bij de Wizards (heerlijk, sympathiek, team) te benoemen. Kijken waar ze dit jaar kunnen eindigen post-season.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Leuk, die Vuelta zo live te volgen. Dat Spaanse landschap trekt me toch meer aan dan het Franse.

Mooi ruig en verlaten.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Bijzonder klassement nu met Yates op 8 en 9, vijf Nederlanders tussen 11 en 23 en slechts twee Spanjaarden in de top 25.

starbright boy (moderator films)

• 22485 berichten
  • 5149 stemmen

Vooral dat laatste, ja. Nog niet eens zo lang geleden was het gek als niet de helft van de top 10 Spaans was. De Spaanse toppers worden ouder en de nieuwe talenten zijn nog niet rijp. En het deelnemersveld wordt steeds beter.

Vandaag toch weer een ander beeld dan maandag. Kelderman en vooral Contador beter, maar bijvoorbeeld Bardet viel vandaag juist weer tegen. In elk geval nog steeds 16 renners binnen twee minuten.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Majka ook definitief weg nu: 10 minuten (met maagproblemen geloof ik?). Maar fijn dat Contador in elk geval de benen heeft om nog iets moois te kunnen laten zien.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Ik keek de etappe vandaag via de Teletekstsite, en wat heb ik me geërgerd aan de commentator die voortdurend vertelde dat Jetse Bol (goed gedaan van hem overigens) wel vrijwel zeker de Rode Trui zou overnemen.

Man, dat was toch al lang duidelijk dat die paar minuten voorsprong nooit genoeg zouden zijn voor die berg op het einde.

Ik vraag me dan af: is die commentator zo dom dat die dat echt denkt, of is die zo dom dat die denkt door die prietpraat de kijkers te kunnen amuseren?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Kijk dan naar de Vlaamse tv. Simpel.

Nicolage Rico

• 20224 berichten
  • 2374 stemmen

eRCee schreef:

Majka ook definitief weg nu: 10 minuten (met maagproblemen geloof ik?). Maar fijn dat Contador in elk geval de benen heeft om nog iets moois te kunnen laten zien.

Hopen dat Majka voor ritten en de bergen gaat. Daar is hij - tot nu toe - toch het best in. Eigenlijk alleen maar goed voor de Vuelta dat hij niet meer voor het AK gaat.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Van Garderen gaat wel erg makkelijk onderuit zeg.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Neemt daar Betancur toch ook hard mee, die ging met zijn nek dubbel tijdens TJ's eerste val. Ook weer zoiets, is Carlos eindelijk weer op niveau gaat die maffe Amerikaan voor hem liggen.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Die eerste val heb ik niet gezien, ook niet in herhaling, maar die tweede val, op die rotonde, zag er wel erg knullig en amateuristisch uit. Als het nou nog nat wegdek was, maar dit was ronduit beschamend. Heeft hij verkeerde banden ofzo?

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

Het zal wel TJ's Nederlandse achtergrond zijn die hem parten speelt.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Neemt daar Betancur toch ook hard mee, die ging met zijn nek dubbel tijdens TJ's eerste val. Ook weer zoiets, is Carlos eindelijk weer op niveau gaat die maffe Amerikaan voor hem liggen.

Volgens mij viel Van Garderen op een plek waar ook Domont en een Cannondale man op de grond lagen (ik zag Domont in een flits daar in de kant liggen in de herhaling waarin V. Garderen valt). Denk een gat in de grond ofzoiets?

Maar wat was het genieten. Contador met het mes tussen de tanden, altijd spektakel.

• 22485 berichten
  • 5149 stemmen

Heb het vandaag niet gezien, maar Bardet is nu echt helemaal weg aan het zakken. Is hij gewoon niet goed of is er meer aan de hand?

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Ataloona schreef:

Crowder is daarnaast nog eens een gewenste defensieve versterking. Noodzakelijk zelfs, daar Lebron op dat vlak toch jaarlijks weer wat inlevert. Ze hebben in de deal ook nog een back-up center gekregen en een first-round draft-pick die de Celtics nog overhadden van die desastreuze deal van Brooklyn van een paar jaar geleden. Stel dat James komend seizoen (free-agent) inderdaad vertrekt, dan nog kunnen de Cavs de toekomst positief tegemoet zien. Wordt ongetwijfeld (gezien de selectie van Brooklyn) weer een top 3 draft pick in de loterij. Als de draft net zo ruim wordt als dit jaar, dan zit je goed.

Dit jaar kijk ik erg uit naar het tandem Cousins/Davis in New Orleans en uiteraard de projecten met uitermate groot talent in Minnesota (Wiggings, KAT, en nu Butler) en Philadelphia (hopelijk blijft Embiid eindelijk fit - en zijn de rookies Simmons en Fultz in de NBA zo goed als hun reputatie doet denken). Fijne post-season zomer zo met al die transferperikelen. Bij 'mijn' Spurs is het met de verlengingen van Mills en Gasol lekker rustig (met het oog de toekomst wellicht té rustig)

Vergeet ik haast nog de jaarlijkse progressie bij de Wizards (heerlijk, sympathiek, team) te benoemen. Kijken waar ze dit jaar kunnen eindigen post-season.

Bij de Spurs is toch altijd rustig. Meest stabiele team wat verloop betreft. Altijd dezelfde kern.

Ik kan me niet voorstellen, dat LeBron Cleveland nog een keer in de steek laat. Ik geloof niet, dat ze daar nog eens vergevingsgezind.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

starbright boy schreef:

Heb het vandaag niet gezien, maar Bardet is nu echt helemaal weg aan het zakken. Is hij gewoon niet goed of is er meer aan de hand?

Tour podium en nu de Vuelta...lijkt me lastig om in beide rondes podium te rijden. Tenzij je Froome heet, maar dan ben je ook maar een wielrenner 3 maanden per jaar.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Sunweb heeft Warren Barguil uit de Vuelta gezet. Die was nochtans vrij aardig bezig maar als de baas zegt dat je moet wachten op Kelderman, dan moet je wachten op Kelderman. Dat deed hij gisteren niet en dus mag hij vertrekken. Op zichzelf heeft Sunweb een punt maar ik vind het erg jammer.

• 22485 berichten
  • 5149 stemmen

Vind het vanuit Sunweb gezien heel begrijpelijk. Die hechten extreem aan een collectief zijn, zelfs de toppers knechten op momenten. En hij gaat bovendien na dit seizoen weg, dat maakt het natuurlijk ook makkelijker. Sowieso zijn de renners die daar eerder al vertrokken vaak renners die daar ook lastig mee overweg konden.

Maar voor de Vuelta is het jammer.

• 22485 berichten
  • 5149 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tour podium en nu de Vuelta...lijkt me lastig om in beide rondes podium te rijden. Tenzij je Froome heet, maar dan ben je ook maar een wielrenner 3 maanden per jaar.

Dat lijkt me ook en zeker Bardet is volgens mij in de Tour echt tot het gaatje gegaan, maar hij leek zo goed te beginnen.

Zandkuiken

• 1751 berichten
  • 1441 stemmen

Heerlijke etappe zeg, met die eindeloze slotklim. Contador toch wel in enorm goede doen, altijd leuke duels in de Vuelta met Froome.

En Alaphilippe... Wat een talent, wat een koersplezier straalt die altijd uit.

• 22485 berichten
  • 5149 stemmen

Man, het wordt met de dag vervelender dat Contador een echt slechte dag gehad heeft.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4559 stemmen

Murray zegt af, maar pas na de loting. Federer en Nadal komen elkaar daardoor eventueel al in de halve finale tegen. Manmanman, doe dat dan twee dagen eerder.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1703 stemmen

Als Nadal überhaupt de halve finale haalt. Vind hem buiten het gravelseizoen vooralsnog niet echt indruk maken dit jaar. Sterker nog: ik acht de kans vrij klein dat we hem in de halve finale zien.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Gaaf gevecht! Jammer dat McGregor het uithoudingsvermogen niet heeft.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

Laat hem maar weer gewoon lekker naar de UFC gaan. Veel leuker en meer spektakel dan dit gedoe. Hij moest zich ook continu inhouden omdat Mayweather (bewust) in een positie ging staan die uitnodigend was om een mma streek uit te halen. Als je dan leest dat Amerikanen 100 dollar voor de PPV moesten betalen....bizar...dat zou ik voor geen geld over hebben voor dit.

Weet niet hoe het met de zenderverdeling in Amerika zit, betreffende sportzenders achter de decoder of niet? Al was dit ook weer een showtime event.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.