- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nu weer niet plassen? Vreemd. Wat doet Dumoulin dan achterin.....?
De ploeg wordt er ook niet beter op.......
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Yates, Kruissie en Bauke; de nieuwe helden.
Vergeet Jurgen 'de gazettencoureur' VdBroeck niet. Dat ik ooit nog eens voor hem mocht juichen 
SergioMalick
-
- 1245 berichten
- 1863 stemmen
Het begint langzaam erop te lijken dat er geen sprake was van een plaspauze. Kleine excuses aan Quintana en Nibali. Echter laat het alsnog zien dat ze geen zin hebben om Dumoulin op kwaliteit te kloppen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Even een tussendoortje tijdens deze adempauze:
Tour 2017: Organisatie openbaart 21 etappeprofielen | WielerFlits

wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Op voorhand weinig inspirerend inderdaad.
Nu maar hopen dat de renners de koers maken in Frankrijk.......
Nicolage Rico
-
- 20225 berichten
- 2375 stemmen
Tommie gaat vandaag tijd verliezen, maar als hij morgen goed afsluit, wint hij de Giro "gewoon".
mjk87 (moderator films)
-
- 14614 berichten
- 4562 stemmen
Lijkt me meer dan een minuut achter Q en N, veel meer achter Pinot.
starbright boy (moderator films)
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
4 man binnen één minuut nu. Morgen wordt idioot belangrijk. Dumoulin mag vrijwel niks meer verliezen. Dan kan het nog.
Maar hoe goed is Dumoulins tijdrit als hij tegen het einde van zijn krachten zit? Al lijken Quintana en Nibali ook niet fris. Misschien Pinot gevaarlijkste concurrent? Spijt van gisteren?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Laat dit dan zijn jour sans zijn geweest... morgen overleven... het wordt hels...
mjk87 (moderator films)
-
- 14614 berichten
- 4562 stemmen
Uiteindelijk valt verlies nog mee als je na 1 kilometer klimmen al achter ligt. Maar goed, die ruim twee minuten na het poepincident zijn toch wel erg veel geweest.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Op t moment heeft ie nog steeds de beste papieren, maar dan mag hij morgen niets verliezen. 1 voordeel, na de laatste klim morgen zijn de laatste 15 km vlak.
Ik vrees er echter nog steeds voor.
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
Door schade en schande ga ik niet meer voorspellen wie er gaat winnen. Het kan nu echt heel veel kanten op. Zelfs geen van vieren is niet eens helemaal ondenkbaar. Zo ver staat de rest ook niet.
Zeker is dat Dumoulin geen seconde mag verliezen morgen op Quintana, Nibali en Pinot.
Hopen dat er morgen een groepje wegblijft. Scheelt weer bonificaties.
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
Dumoulin oogt bijna ontspannen. Na zo'n dag...
Hij lijkt minder nerveus dan ikzelf nu.
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
Quintana 85.02.40
Dumoulin 38"
Nibali 43"
Pinot 53"
Zakarin 1'21"
Pozzovivo 1'30"
Mollema 2'48"
Pffff.
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
Even een tussendoortje tijdens deze adempauze:
Tour 2017: Organisatie openbaart 21 etappeprofielen | WielerFlits
Zat een paar dagen terug al naar het schema te kijken. Leuk is dat ze allevijf de Franse gebergten gaan doen in een tour, dat is bijna nooit, maar daar is het dan ook wel mee gezegd. Ik ben al sinds de op Wiggins samengestelde tour van 2012 niet meer zo weinig enthousiast geweest over een parcours.
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
http://cdn-01.wielerflits.nl/assets/uploads/2016/10/T20_Asiago_alt.jpeg
Zeg het maar.Dit is het menu voor morgen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zeg het maar.
Aanhaken op de Grappa, op hooguit een minuutje binnenkomen en dat truitje zondag ophalen!
BAM
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Die Pinot kan wel eens de lachende 4de hond worden. In die tijdrit van zondag zal alles beslist worden. Het zou wel eens op seconden kunnen uitdraaien.
Knisper
-
- 13042 berichten
- 1280 stemmen
Ik vind het zelf niet onprettig dat Dumoulin morgen het roze niet meer heeft. Zijn ploeg hoeft niet meer op kop en nu gaan de anderen Quintana aanvallen (i.p.v. Dumoulin). Daarnaast is de vorm van de dag ook belangrijk. Jungels verloor bijvoorbeeld anderhalve minuut gisteren en nu zit hij weer keurig bij de favorieten.
Kortom: morgen zo dicht mogelijk eindigen en dan zondag knallen. Spannend is het zeker!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Eigenlijk is wat vandaag is gebeurd helemaal niet zo verkeerd inderdaad (dan was de poepetappe toch een pak meer cruciaal). Hoewel zowel Nibali als Quintana (en Pinot, Zakarin) nog steeds wel tijd moeten pakken op Dumoulin, terwijl Nibali niet veel tijd meer hoeft te pakken op Quintana gezien zijn iets betere tijdrit. Nibali zal Quintana dus niet per se op (grote) achterstand willen rijden, terwijl Quintana misschien hoopt dat het gat tussen hem en Nibali al groot genoeg is voor de tijdrit. Dus Tom is morgen nog steeds de sjaak, maar met iets meer vluchtroutes.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Zit nog wat oude Monacobeelden terug te kijken. Hoe episch was dit?
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
KIMI! Na 9 jaar weer op pole als 37-jarige!
SergioMalick
-
- 1245 berichten
- 1863 stemmen
Wat een geweldige samenwerking tussen Jungels en Dumoulin. Omstebeurt even het tempo aanhouden en het gaatje terugrijden. Ook wel een erg fijne manier van wielrennen en klimmen. Bijna boven!
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
Spannendste grote ronde die ik ooit zag.
SergioMalick
-
- 1245 berichten
- 1863 stemmen
Spannendste grote ronde die ik ooit zag.
Absoluut! Rasmussen vs. Contador staat voor mij ook hoog, alleen jammer van het einde toen.
53 tellen voor Dumoulin... Het gaat lukken!
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
Ik heb eerder geroepen dat Dumoulin 40 seconden gaat winnen op Quintana als hij niet zo goed is, 1:15 als hij ok is en 1:40 als hij top is. Dat eerste is te weinig, de andere zijn goed genoeg.
Pinot is het grote vraagteken morgen. En wellicht de grootste concurrent van Dumoulin. Ging in de eerste tijdrit door het ijs (zat nog onder Quintana), maar heeft eerder dit jaar goede tijdritten gereden.
Tenzij Tom echt niet goed is moeten Nibali en Quintana te pakken zijn.
-
- 22491 berichten
- 5152 stemmen
Dit is de stand nu die waarmee we morgen gaan rekenen:
1. Quintana 90.00.38
2. Nibali 0:39
3. Pinot 0:43
4. Dumoulin 0:53
5. Zakarin 1:15
Dumoulin moet meer dan 10 seconden sneller zijn dan Pinot, meer dan 14 seconden sneller dan Nibali, meer dan 53 seconden sneller dan Quintana en mag niet meer dan 22 seconden trager zijn dan Zakarin.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nu al misselijk van de zenuwen... hetkanhetkanhetkan
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.