- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Goud voor a cappella volkslied NL. België net wat minder volume, maar nog steeds heel goed.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Huilen
Bijna absurd hoeveel mooier en moeilijker de oefening van Epke was in vergelijking met de rest van het veld. Marit dan wel met het volgende Friese goud, een serieuze pleister op de wonde 
Mooi idd die volksliederen zo, heeft wel wat 
Graaf Machine
-
- 9808 berichten
- 1421 stemmen
Je kunt een hele mooie en moeilijke oefening doen, maar als je valt schiet je er weinig mee op. Moeilijke oefeningen zijn niet voor niets moeilijk.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat is wel zo, maar anderen deden gewoon helemaal géén combinatie. Geen enkele. Dat verschil vond ik wel heel erg groot...
Graaf Machine
-
- 9808 berichten
- 1421 stemmen
Natuurlijk is het moedig om een moeilijke oefening te doen. In de aanloop naar de OS werd er door Epke al geoefend op een oefening met 4 vluchtelementen achter elkaar, maar er zit een grens aan wat je kunt, en hoe moeilijker de oefening, hoe sneller de grens wordt overschreden. Epke heeft gegokt, maar verloren. Dat is geen reden om de oefeningen van de andere deelnemers met dedain te beschouwen. Die andere deelnemers gokten ook, maar op goede uitvoering i.p.v. op moeilijkheidsgraad. Bij turnen, dat toch echt een jurysport is - en waarbij uitvoering dus heel belangrijk is - is dat een legitieme en terechte tactiek.
Sanne Wevers heeft verklaard dat ze na de misser van Biles, haar oefening nog even snel wat makkelijker heeft gehouden om de techniek beter te kunnen laten uitkomen. Zo werd zij dan weer kampioene.
Graaf Machine
-
- 9808 berichten
- 1421 stemmen
Mijn voorgevoel, dat me overigens al vaak heeft belazerd, zegt me dat België ons uit de finale hockey gaat houden.
Graaf Machine
-
- 9808 berichten
- 1421 stemmen
Komend weekend start de Vuelta. Kruijswijk is kopman van de Lotto-Jumboploeg, met als meesterknecht Gesink. Laat het nou dan eens wel onze kant op vallen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik verwacht er niet al te veel van. De Kleerhanger reed op de OS ook compleet vierkant.
Dat is geen reden om de oefeningen van de andere deelnemers met dedain te beschouwen.
Akkoord.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Jolien D'Hoore brons in het omnium mooi!
Medaille nummer 5 voor de Belgkes. Toch spannend zo een puntenkoers.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Na 19:00 uur is het niet veel meer met NL helaas. Epke, Ligtlee, hockey... beachvolleybal gelukkig een aantal matchpoints weggewerkt en weer in de race.
Edit: en ook verloren. 
Graaf Machine
-
- 9808 berichten
- 1421 stemmen
Prachtig spektakel, die Olympische Spelen !!!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
België naar de finale in het hockey, dat wordt sowieso een 6de medaille!
Sorry Nederland maar nu zal het voor brons zijn tegen de Duitsers.
Graaf Machine
-
- 9808 berichten
- 1421 stemmen
Dan de Belgen ook goud pakken, kom op zuiderburen!!!
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8285 stemmen
Gefeliciteerd Belgen! Nu het goud!
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 berichten
- 4522 stemmen
Waarom een jury als je toch niets durft tegen de grote meneren. 
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Slappe bende zeg die jury. Ongekend.
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 berichten
- 4522 stemmen
En de wiki van Keirin meldt het al. Wie heeft er niets te doen?
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 berichten
- 4522 stemmen
Dit wordt dan ook geen dq.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8285 stemmen
Als ik Büchli was ging ik nu ook maar vijf meter stelen....
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 berichten
- 4522 stemmen
Mooi. Goed gereden vooral. En ook goed commentaar, dat laat weten of iemand goed zit of niet. Ik zie dat hier soms niet.
mjk87 (moderator films)
-
- 14540 berichten
- 4522 stemmen
Bij volleybal winnen de chinezen verrassend van favoriet Brazilië. En dus weer tegen China nu. Sowieso zijn de vier landen uit de poule van Nederland alle door richting de halve finale.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Bij de hockeyheren ligt Duitsland eruit, dat is een welkome bijkomstigheid deze dag.
En nu zullen jullie er toch tegen moeten spelen 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dames hockeyploeg naar de finale na strafballen tegen Duitsland! Meest bizarre serie ooit, minstens 4x voor de poorten van de hel weggesleept. Wat heerlijk!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Achjee. Al die kanalen en dan klagen over die ene die een groot Oranje succes toont.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Dames hockeyploeg naar de finale na strafballen tegen Duitsland! Meest bizarre serie ooit, minstens 4x voor de poorten van de hel weggesleept. Wat heerlijk!

Dit is veel spannender, maar ook moeilijker.
Graaf Machine
-
- 9808 berichten
- 1421 stemmen
Ik ben geen groot hockeyliefhebber, maar voor die shoot-outs mag je me midden in de nacht wakker maken. Wat een mooie tie break methode.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Ik zie 't al helemaal voor me bij 't voetbal. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

Dit is veel spannender, maar ook moeilijker.
Ja, die ja. Ben het zo gewend strafballen bij hockey te zeggen. Veel spannender inderdaad. Kans dat je faalt ligt vrij hoog met zo'n klein doel.
kos
-
- 46702 berichten
- 8857 stemmen
Achjee. Al die kanalen en dan klagen over die ene die een groot Oranje succes toont.
Grootste ergernis deze Spelen, al die live hokkiepotjes, bah.
vreselijke kutsport.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.