- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Mooie halve finales bij het mannenhockey. Zo wil ik ze bij een WK voetbal ook wel eens hebben.
En nu tegen de Belgen. Niet onderschatten. Ze hebben de Australiërs ook een pandoering van 4-1 gegeven.
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
De Duitse hockeyers winnen hun kwartfinale van Nw-Zeeland met 3-2 door in de laatste minuut twee keer te scoren! De winnende in de laatste seconde. Het blijft toch een bijzonder land zodra ze gaan sporten. Ongelofelijk weer.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het mag dan zogenaamd geen tv-sport zijn maar als ik Van Rouwendaal zo zie beesten... heerlijk!
En nu tegen de Belgen. Niet onderschatten. Ze hebben de Australiërs ook een pandoering van 4-1 gegeven.
Nederland kan met hockey natuurlijk niet van België verliezen. Onmogelijk 
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Volleybalsters loten redelijk gunstig door niet Rusland te treffen. Wel krijg je nu Brazilië al in de halve eindstrijd. Maar dat was bekend vooraf en kan je altijd voor brons bij verlies. En anders de VS aan de andere kant van het schema, dus hoe dan ook de top 2.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ze gaat het redden hoor! Wat een krachtpatserij!
BAM!
Graaf Machine
-
- 9807 berichten
- 1421 stemmen
Zinvol commentaar ook, het is me nu duidelijk dat er toch behoorlijk wat tactiek in zo'n race zit, en dat ook het navigeren best moeilijk is. Logisch ook dat laatste, in het water zie je niet zo veel.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Voor mij mogen ze enkel dat open water zwemmen houden en alle disciplines in het zwembad afschaffen. Ik hoor net dat die 2de werd gediskwalificeerd omdat ze de 3de onder water trok 
Dat baantjes trekken in zoveel afstanden en 101 stijlen is toch maar saai naar mijn mening.
En ja nog eens een echte België-Holland maar dan in het hockey. Nederland wel favoriet vermoed ik.
Graaf Machine
-
- 9807 berichten
- 1421 stemmen
Als het nog effe niet gaat waaien heeft Marit Bouwmeester goud. Nou, dan maar toch hopen op wind hoor, zo'n plak moet tot het uiterste bevochten kunnen worden, anders zit er geen waarde aan.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Net als 4 jaar terug komt het spannendste moment van de OS uit de turnhal...
Sanne op medaillekoers. Nederland turnland 
Als het nog effe niet gaat waaien heeft Marit Bouwmeester goud. Nou, dan maar toch hopen op wind hoor, zo'n plak moet tot het uiterste bevochten kunnen worden, anders zit er geen waarde aan.
Ze hebben morgen nog de hele dag 
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Zonderland was spectaculairder, ook in commentaar, maar dit is net zo mooi. Benieuwd.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De combinatie van het gevoel dat het elk moment fout kan gaan met het wachten op de scores maakt het hoe dan ook een zenuwslopende bedoening...
Nog steeds eerste. Hartverzakkinkje 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Deze gaat het ook niet redden... nog ééntje...
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Nog eentje, nog kleiner dan Biles met haar 1.33. Die is pas 12 man.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Het gaat gebeuren... veeg mij maar op...
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Iemand hier zegt dat VS in beroep gaat. Ik hoor Zetten niks zeggen daarover.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Afgewezen dus, oud nieuws.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Weer een onverwachtse dit! Uniek.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Afgewezen dus, oud nieuws.
Wil je dat nooit weer doen? 
Dit kan toch allemaal niet... wat een dagje al met al daar in Rio...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Legendarische prestatie hoor.
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Episch.
En een grote sport, jij ook gelukkig 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het is niet zo groots als handboogschieten, maar vooruit dan maar 
Nee, lekker hoor. Overigens neem ik de andere gouden sporten ook zeker serieus hoor, maar het was zo spijtig dat we met zwemmen echt niks hebben laten zien.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Die Sanne wordt over 50 jaar nog uitgenodigd voor televisieprogramma's voor deze prestatie.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Nou dadelijk Marit Bouwmeester nog. Als die haar gouden positie in de medalrace kan vasthouden, dan is het een geweldige dag.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nou dadelijk Marit Bouwmeester nog. Als die haar gouden positie in de medalrace kan vasthouden, dan is het een geweldige dag.
Ze moet morgen, is uitgesteld net.
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Ik zie het inderdaad. Als het morgen afgelast word, dan word dit de eindstand lees ik ook.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Hmm. Toch geen Nederlander. Friesland.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie het inderdaad. Als het morgen afgelast word, dan word dit de eindstand lees ik ook.
Meen je dit echt? Alsof je een voetbalwedstrijd in de 80e minuut stopt en dat als eindstand neemt. Belachelijk. Maar neem aan dat ze wel gaan zeilen morgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.