- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Hockeyers hebben het ook niet getroffen in de kwartfinales. Nederlandse mannen mogen zeer waarschijnlijk tegen Australië en de dames waarschijnlijk tegen Argentinië, beide landen de laatste jaren te sterk gebleken. Sta je dan met je goede poulefase.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Aan de andere kant: die Argentijnsen verliezen gewoon 3 poulepotjes... misschien passé?
Dafne vannacht om 2:07 op voor de semi's, en dan om 3:37 de finale. Spettacolo!
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
De enige wedstrijd waar ik de wekker voor ga zetten.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vannacht KAN legendarisch worden met eventuele finales van Dafne en Ranomi. Ben ontzettend benieuwd. Wekker maar zetten denk ik.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De enige wedstrijd waar ik de wekker voor ga zetten.
Woensdagnacht om 3:30 is de 200 meter finale...
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Zaterdagavond, ik blijf wel op. Ook nog een paar dagen vakantie hierna, dus dat is goed te doen. Ook nog beachvolleybal. Bij winst bij de mannen sowieso een Nederlands team in de halve finale.
Ik voorzie maximaal zilver en brons vanavond. Woensdag (van wo op do toch?) moet de wekker wel gezet worden.
Wat me wel tegenvalt deze Spelen zijn alle halflege tribunes. Erg jammer.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1979 stemmen
Vanaf maandag zit ik in de bergen zonder tv. 200 m is natuurlijk ook zekerheidje. De spanning zit in het koningsnummer.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Ja, die 200 meter is misschien goud voor Nederland. België hoopt op Thiam in de zevenkamp. Een medaille zou mooi zijn.
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Ligtlee, haha! Heerlijk zo een onverwachte gouden plak. En dik verdiend.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Tjongejongejonge, in geen enkele pronostiek te vinden. Wát een sensatie! Schitterend ook dat totale ongeloof en bij haar en bij de familie op de tribune...
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Sowieso een halve finale bij het Beachvolleybal. Ik gun het Nummerdor wel, maar Brouwer/Meeuwsen lijken me sterker (dus grotere kans op goud). Vandaag ook echt een wereldpot.
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1577 stemmen
Het mag niet over voetbal gaan toch.. oké 1 berichtje dan.. Ajax haal Ziyech !!!
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Hmm... Dafne moest er volgens mij harder voor werken dan de 5 dames met een vergelijkbare tijd...
mjk87 (moderator films)
-
- 14537 berichten
- 4522 stemmen
Vooral die twee Jamaicaansen liepen wel erg soepel inderdaad.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Geen feestje bij Kromo vanavond 
En nu moet het dan toch echt gaan gebeuren. Mijn hartslagje gaat richting 200. Tussen hoop en vrees.
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1577 stemmen
die focking journalisten van de NOS, laat zo'n meisje toch eerst eens even tot rust komen
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Goud voor Thiam in de zevenkamp. 5 persoonlijke records. Ongelooflijk. Ik kan het niet geloven. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Goud voor Thiam in de zevenkamp. 5 persoonlijke records. Ongelooflijk. Ik kan het niet geloven.
En één wereldrecord in de zevenkamp met een sprong van 1,98 m. En dat op amper 21-jarige leeftijd. Daar kunnen we nog een paar Spelen geniet van hebben. 
http://static1.hln.be/static/photo/2016/13/11/9/20160814080350/media_xll_8968089.jpg
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Wat een mooie foto van Thiam. Ze is 1m 84 groot. Sportvrouw van het jaar met 100 meter voorsprong.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
'Er is 'iets' gebeurd met Dafne 'zonder aanwijsbare reden' dat nu 'onder controle' is.'
Dat gaat me toch een Ander Tijden Sport worden over 10 jaar...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Heb de wekker gezet voor Ranomi en Dafne, wat een enorme teleurstellingen.
De hele Spelen zijn matig voor NL, alleen maar succes op een paar nietszeggende sporten.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Haha, (baan)wielrennen een nietszeggende sport? En roeien is echt wel een grote olympische sport. Voor mijn gevoel gaat het ook minder dan verwacht, maar volgens mij waren die verwachtingen ook wel erg hoog vooraf aan de Spelen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Haha, (baan)wielrennen een nietszeggende sport? En roeien is echt wel een grote olympische sport. Voor mijn gevoel gaat het ook minder dan verwacht, maar volgens mij waren die verwachtingen ook wel erg hoog vooraf aan de Spelen.
Ik chargeer, maar roeien en zeilen heeft nou niet de status van een zwem of atletiek finale.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5588 stemmen
De reactie van Pernille Blume was wel, nou ja, goud waard, hè.
Graaf Machine
-
- 9807 berichten
- 1421 stemmen
Ik chargeer, maar roeien en zeilen heeft nou niet de status van een zwem of atletiek finale.
Dat hangt van het onderdeel af. De roeiboot 8 met stuurman heeft een grotere status dan de 400 meter wisselslag, en het snelwandelen is ook niet echt top of the bill.
Zandkuiken
-
- 1747 berichten
- 1432 stemmen
Bolt weer met de vingers in de neus 
Graaf Machine
-
- 9807 berichten
- 1421 stemmen
Mooie halve finales bij het mannenhockey. Zo wil ik ze bij een WK voetbal ook wel eens hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.