• 15.829 nieuwsartikelen
  • 178.409 films
  • 12.229 series
  • 34.010 seizoenen
  • 647.674 acteurs
  • 199.117 gebruikers
  • 9.378.480 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Federer zal in ieder geval geen olympisch goud in het enkelspel gaan winnen, hij mist de rest van dit seizoen door herstel na zijn knieoperatie.

starbright boy (moderator films)

• 22412 berichten
  • 5077 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Maar wie kunnen ze zich wel veroorloven? Als ze Kruijswijk willen bijstaan, zullen ze toch wel een categorie boven Roglic, Battaglin en Bennett moeten gaan zitten. Of ze moeten Gesink of Kelderman een keer laten knechten.

Als LottoNLJumbo er echt voor wil gaan: Laat die twee inderdaad knechten in de Giro. Als Kelderman dan nog voor ze rijdt. Dan geef je de beste daarvan een kopmanschap in de Vuelta en kies je in de tour voor sprints (als Groenewegen zich door ontwikkeld) en dagzeges door aanvallen.

Klimknechten zijn trouwens per definitie duurder dan vlakke knechten, omdat er heel veel van zijn. Maar ik vrees dat het ergens tussen Bennett en König in zal moeten zitten qua niveau en dat is lastig. Ik zal eens kijken naar potentiele namen.

Het lijkt inmiddels trouwens wel zeker dat Contador (en Steven de Jongh) naar Trek gaat. Ben benieuwd wat dat voor Mollema gaat betekenen, maar ik denk dat die ook weleens kopman in de Giro zou kunnen zijn in 2017.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5588 stemmen

Deze keer verneukt ie 't niet. Een mooie voor Mollema.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Poficiat Mollema en nu voor goud de volgende week.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Die Bauke toch, klasse!

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Lekker voor het vertrouwen dit. Maar ik zet voor volgende week toch m'n geld, en dan ook maar direct alles, op Poels.

starbright boy (moderator films)

• 22412 berichten
  • 5077 stemmen

Ik heb vooral goed hoop dat we in de medailles gaan vallen. Het NL team is echt een van de sterkste van allemaal.

Ondertussen gaat Antwan Tolhoek waarschijnlijk volgend jaar naar LottoNLJumbo. Erg jong nog, maar wel klimversterking. Groot talent ook.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Nog 1 nachtje slapen

Mijn one-to-watch deze Spelen: Rachel Klamer. Toptalent in de meest superieure sport.

Verder gun ik het Henk Grol en Yuri van Gelder heel erg. En bij Woutje Poels heb ik zo'n voorgevoel... (ben daarin niet de enige zo te zien )

Hoogtepunt moet natuurlijk Dafne worden. Alles wijst op een afspraak met de onvergankelijkheid.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Dubbeldam vlaggendrager, terecht lijkt me. Wel opvallend, vier jaar terug koos Hendriks juist voor talent zonder enige olympische ervaring.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

otherfool schreef:

Mijn one-to-watch deze Spelen: Rachel Klamer. Toptalent in de meest superieure sport.

Heel knap dat als geheel, net als de zeven- en tienkamp of de moderne vijfkamp maar om te kijken vind ik er geen drol aan. Ook doordat ze nergens wereldtop zijn per discipline, maar alleen over dat geheel.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Tja, hoe fysieker de sport, hoe meer sympathie het bij mij heeft.

Het is trouwens lekker druk bij Irak - Denemarken, iets van 14 toeschouwers in zo'n immens stadion...

Graaf Machine

• 9802 berichten
  • 1418 stemmen

Onze boksende dame Nouchka Fontijn heeft een bye in de eerste ronde en start in de kwartfinale. Hoeft ze maar één potje te winnen om een medaille te hebben, toch?

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Als je de halve finale haalt, kun je toch nog vierde worden?

Graaf Machine

• 9802 berichten
  • 1418 stemmen

Bij mijn weten wordt er bij boksen niet om de derde plaats gestreden, maar krijgen de beide verliezend halve finalisten een bronzen plak.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Ik weet niet meer of zij het was, maar er was een vechtsportster die in een Studio Sport docu zei dat het kwalificeren voor de Spelen voor haar veel moeilijker was dan het daadwerkelijk winnen van een medaille als ze er eenmaal was (ook door allerlei regio-regels). Beetje apart is het wel, inderdaad.

edit: ja, zij dus: Als Fontijn Rio haalt, is een medaille al bijna zeker | NOS

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Vandaag het avondprogramma van de NOS gezien. Wat mis je Mart op momenten dan met de degelijke maar vooral oersaaie Henry Schut nu als grote man. En vooral maar positiviteit uitstralen. Daarna ook nog iets wanstaltigs van Dotan erachteraan.

SergioMalick

• 1233 berichten
  • 1840 stemmen

Helaas ben ik te moe om verder te kijken, maar toch wel mooie beelden bij de openingsceremonie. Die elastieken, wauw. Verder vind ik openingsceremonies vrij irritant, maar dit oogt wel fraai.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Heb het overgeslagen, er komen al zoveel doorwaakte nachtjes aan de komende weken

Vandaag meteen een eerste hoogtepuntje met de wegwedstrijd wielrennen, heb er zeer hoge verwachtingen van en het wordt met dat parcours sowieso spettacolo. Dan vannacht om een uur of half vijf de estafettedames, met Heemskerk en Kromo in 1 team is dat natuurlijk kassa... en Steenbergen als jongste Nederlandse medaillewinnaar ooit? Enfin, we gaan het meemaken...

mjk87 schreef:

Vandaag het avondprogramma van de NOS gezien. Wat mis je Mart op momenten dan met de degelijke maar vooral oersaaie Henry Schut nu als grote man. En vooral maar positiviteit uitstralen. Daarna ook nog iets wanstaltigs van Dotan erachteraan.

Bah, dat klinkt weer flut met peren bij de NOS...

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Vandaag al twee medailles zou een mooie start zijn van de oogst.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Als het geen Nederlander wordt, dan maar Rodriguez.

McSavah

• 9960 berichten
  • 5268 stemmen

eRCee schreef:

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Dumoulin afgestapt, zoals wel te verwachten was. Vrij vroeg in de koers, dat wel. Rare regel ook dat je aan de wegwedstrijd moet deelnemen om ook de tijdrit te mogen rijden.

MaartenTuinstra

• 251 berichten
  • 0 stemmen

eRCee schreef:

Of Valverde

eRCee

• 13443 berichten
  • 1979 stemmen

Alsjeblieft niet.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

De Kiekster al naar huis, Woutje geparkeerd, hmm...

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Forza lo squalo!

Weer die dekselse Majka. Hoeveel levens heeft die jongen?

De haai gevallen, wat een deceptie .

SergioMalick

• 1233 berichten
  • 1840 stemmen

Kom op Greg, maak het af!

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

SergioMalick schreef:

Kom op Greg, maak het af!

Ik doe met je mee

Onderhond

• 87598 berichten
  • 12853 stemmen

GREG!!!

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

PRACHTIG!!

Tof ook voor Fuglsang.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.