- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
De geit heeft het behoorlijk lastig tegen die 18-jarige prizmic. Dat zegt dat prizmic een goede speler gaat worden.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Sorry mensen en fans. Ik ben eigenlijk de laatste dagen met hele andere dingen bezig dan met schaken, maar nu toch even een kleine update: Na de eerste vier ronden, waarin Warmerdam verrassend won van oud-winnaar Van Foreest, en beiden me overigens de schillen van mijn zak kunnen schelen, is dan toch na vier ronden ons Wonder, Anish Giri, Titelhouder en Boeman, boven komen drijven. Hij gaat al die luitjes gewoon pakken, inpakken en overpakken. Anish Giri: The Man.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
De geit heeft het behoorlijk lastig tegen die 18-jarige prizmic. Dat zegt dat prizmic een goede speler gaat worden.
Nee, dat zegt dat Prizmic een goede partij heeft gespeeld. Meer niet.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Jesper de Jong debuteert op een Grand Slam, dankzij zijn drie overwinningen in het kwalificatie toernooi. Eindelijk gelukt voor hem. Goede ontwikkeling voor hem.
En ondanks zijn verlies in de tweede ronde kan hij toch terugkijken op een zeer succesvolle AO. Het hoofdtoernooi bereiken, een potje winnen en een enorme boost aan zelfvertrouwen. Op naar de top 50, waarom niet?
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Volgend jaar komt Magnus weer terug in Wijk aan Zee. Heeft hij zelf op X gezegd. Hij gaat ze allemaal dan naar de klote schoppen. Mooi. Magnus is nog steeds de sterkste.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
En ondanks zijn verlies in de tweede ronde kan hij toch terugkijken op een zeer succesvolle AO. Het hoofdtoernooi bereiken, een potje winnen en een enorme boost aan zelfvertrouwen. Op naar de top 50, waarom niet?
Zeker. Echt een prima debuut inderdaad. Een top 100 speler verslaan en Sinner tsja, dat is gewoon een wereldspeler. Ook weer een ervaring, die hij mee kan nemen. Dadelijk wat vaker proberen ATP toernooien proberen te bereiken en die stap naar de top 100 en wellicht top 50 is ook nog mogelijk.
Gewoon dezelfde stappen maken als Griekspoor en Botic. Niet zoals van Rijthoven een one day fly worden.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Djokovic moet beter gaan spelen, want anders is nr 25 ver weg. De commentator zei zojuist dat ie verkouden is. Duidelijk te weinig gluten gegeten.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Djokovic moet beter gaan spelen, want anders is nr 25 ver weg. De commentator zei zojuist dat ie verkouden is. Duidelijk te weinig gluten gegeten.
Djoko haalt nummer 25 wel, eindelijk verlost van die nare Margareth Court.
De echte vraag die de sportminnende wereld bezighoudt is: Gaat Giri het gewoon weer doen? Hij is op weg.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Djoko haalt nummer 25 wel, eindelijk verlost van die nare Margareth Court.
Ook ik twijfel daar niet over. Ik twijfel wel of hij deze AO wint. Daarvoor moet het niveau snel omhoog. En allicht wat extra gluten.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ook ik twijfel daar niet over. Ik twijfel wel of hij deze AO wint. Daarvoor moet het niveau snel omhoog. En allicht wat extra gluten.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Griekie gaat vet hoor. Hupsakee de derde ronde bereikt.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Hans Moke Niemann, die voorvorig jaar nog dik in het nieuws was wegens mogelijke malversaties tijdens het spelen, is weer in genade aangenomen door de schaakwereld. Vandaag gaat hij er keihard af tegen Neerlands Hoop bij het vrouwenschaak: Eline Roebers. Heerlijk om te zien.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ali gaat het ook niet redden tegen de wereldkampioene, denk ik. Mooie dag dan voor het vrouwenschaak.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Nou, die gluten heeft ie kennelijk tot zich genomen. Of geitenbrokken. Vandaag etaleert djokovic zijn klasse.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Luke Littler wint de Bahrain Masters van Van Gerwen. Indrukwekkend wat dat jochie laat zien zeg. Gooide zelfs een 9-darter in een eerdere ronde.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Griekie gaat vet hoor. Hupsakee de derde ronde bereikt.
Zucht, Griekspoor doet een Van Der Zandschulp. Je gaat hopen op iets, maar uiteraard volgt er dan een kansloze nederlaag tegen de nummer 122 van de wereld. Een groot talent, maar dan nog mag dit niet gebeuren als je aspiraties hebt om met de grote jongens mee te doen.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
En dan zomaar won Roebers gisteren ook van de zeer sterke Turk Mustafa Yilmaz. Twee dikke 2650+ spelers in twee dagen verslaan, dat is niet gebruikelijk voor een jonge vrouw van 17 jaar. Heel mooi om te zien dat de ontwikkeling van Roebers niet stilstaat. Na vier nullen nu twee prachtige overwinningen in het sterke deelnemersveld.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Zucht, Griekspoor doet een Van Der Zandschulp. Je gaat hopen op iets, maar uiteraard volgt er dan een kansloze nederlaag tegen de nummer 122 van de wereld. Een groot talent, maar dan nog mag dit niet gebeuren als je aspiraties hebt om met de grote jongens mee te doen.
Nederland heeft in het tennis geen bal in de melk te brokkelen. Het is meestal niks, en soms net niet.
tbouwh
-
- 5809 berichten
- 5400 stemmen
Kent iemand hier toevallig een site (of sites) waar je á la MovieMeter of Letterboxd bij kunt houden wat voor sportwedstrijden je bekeken hebt? Kan ook (alleen) voetbal zijn, maar ik zit er al een tijdje mee in mijn achterhoofd dat ik het leuk zou vinden om vooral mijn voetbalwedstrijden ergens bij te houden. Dat kan wel in een Word of Excel maar een soort 'letterboxd voor sport' zou leuker zijn.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Djokovic - Sinner en daarna de winnaar tegen hopelijk Alcarez zouden heerlijke laatste wedstrijden zijn van deze GS.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Geen Alcarez dus. Knap van Zverev om hem te verslaan.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Geen Alcarez dus. Knap van Zverev om hem te verslaan.
Alcaraz heeft een terugval. Logisch, hij is pas 20. De komende jaren gaat blijken hoe goed hij daadwerkelijk is.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Overigens zie ik sinner op termijn meerdere slams op zijn naam schrijven.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Djokovic sinner staat morgen om 4:39 gepland. Man, hier heb ik de pest in zeg.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Djokovic worstelt welliswaar, maar Sinner staat goed te spelen. Leuk. Een finale Sinner - Zverev wel leuk, dan krijg je zeker een nieuwe GS winnaar.
Rottgering red het helaas niet bij de junioren. Verliest in de semis. In 2025 hoopt hij op ATP niveau te spelen. Speelt nu al op Future niveau op 16 jarige leeftijd tegen 4 - 6 jaar oudere spelers.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Het was mij veel te vroeg. Niets gezien. Helaas. Djokovic was het hele toernooi al wat wisselvallig. Ik denk dat sinner het toernooi wint.
DPG Media Privacy Gate - ad.nl
Edit
Overigens heb ik zojuist zelf gesport. Het is dus niet dat ik pas net mn nest uit ben.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Wright heeft niks te zoeken in de PL momenteel. Wel een keurige pot van Doets.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Godallemachtig. Jutta heeft problemen, maar ze staat daar een potje arrogant te janken, dat ze ook op tachtig procent gewoon moet kunnen winnen. Jezus, ga dan niet youtuben en dump die griezelvriend, en ga al je aandacht aan schaatsen besteden. Nu ben je gewoon op weg een kloon van je ex-vriend te worden.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Jordan Stolz! Wereldrecord 1000 meter, met een enorme verbetering van het vorige record. En dat op een dag dat de anderen allemaal zeuren dat de omstandigheden tegenvallen.
Stolz, wat een vent.
Edit: Stolz wint de WB-wedstrijd (1000 meter!) met 1,6 seconden voorsprong op de nummer 2. Ongekend. ONGEKEND.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Cross gooit zijn wedstrijd even weg met al die gemiste dubbels. Barney scorende matig, maar sterk op de dubbels. Price voorlopig de enige geplaatste speler, die levert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.