- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Noppert is inderdaad wel wel een enorme nobody ondanks dat hij vrij hoog staat. Kan me serieus niks bijzonders van hem herinneren over al die jaren.
Winst UK open en halve finales op de Matchplay, Players Championship, WGP en European Championship. Met name de UK open winnen is wel bijzonder. Zoveel Nederlanders zijn er niet met een PDC major achter hun naam 
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Was weer een toprace van Patrick Roest hoor. In het begin lekker Ghiotto laten gaan, en dan keihard terugkomen. Heerlijk. Nu Pedersen nog. Dat was ooit ook een topper, maar is toch wat minder geworden helaas.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Haha, die Groenewoud. Gisteren nog dolblij dat ze eindelijk niet meer de eeuwige tweede is, wordt ze vandaag gewoon weer tweede. Je gunt zo iemand zoveel meer, maar ze moet het wel zelf doen natuurlijk.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Het laatste seizoen geitrace kent een valse start. Jammer.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Het laatste seizoen geitrace kent een valse start. Jammer.
Nou, dat was het dan wel, of wil hij alsnog deelname aan de Open Franse Kampioenschappen proberen te halen? Het is hem gegund hoor, een mooi afscheid, maar eerlijk denk ik niet dat het er nog in zit voor deze Spaanse Matador. En die geitenrace is natuurlijk allang gewonnen door onze Servische Superheld.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Nou, dat was het dan wel, of wil hij alsnog deelname aan de Open Franse Kampioenschappen proberen te halen? Het is hem gegund hoor, een mooi afscheid, maar eerlijk denk ik niet dat het er nog in zit voor deze Spaanse Matador.
Mwah... Als ie fit is dan wint hij dit jaar roland garros denk ik. Zet dat maar vast in het mm archief.
Verder is de race idd beslist. Djokovic zal nog iets langer alleen doorgeiten.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Mwah... Als ie fit is dan wint hij dit jaar roland garros denk ik. Zet dat maar vast in het mm archief.
Ik heb het genoteerd in mijn google-agenda. Hier ga jij door het ijs zakken. Rafael wint nooit meer RG bij het normale mannentennis.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Of hij überhaupt nog een toernooi uit kan spelen is de vraag. Hij is er een jaar uitgeweest en nu alweer geblesseerd bij het eerste de beste toernooi. Nee die strijd met Djokovic is klaar.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Haha, die Groenewoud. Gisteren nog dolblij dat ze eindelijk niet meer de eeuwige tweede is, wordt ze vandaag gewoon weer tweede. Je gunt zo iemand zoveel meer, maar ze moet het wel zelf doen natuurlijk.
Liever tweede dan vierde zoals Joy Beune vaak. Hoewel ze nu wel begint te winnen.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Liever tweede dan vierde zoals Joy Beune vaak. Hoewel ze nu wel begint te winnen.
Ja, die was ook nog bezig in dit weekend. Ik mag Marijke wel, ik mag Joy Beune ook wel. Ach, ik mag al die schaatsvrouwen en -mannen wel. Maar inderdaad is de vierde plek altijd de meest ondankbare, vraag maar aan Gerard van Velde.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Ik heb het genoteerd in mijn google-agenda. Hier ga jij door het ijs zakken. Rafael wint nooit meer RG bij het normale mannentennis.
Mee eens. Ook al is hij redelijk fit, dan nog zou hij als niet geplaatste speler 6/7 geplaatste spelers moeten uitschakelen. Dat alleen al kan Nadal echt niet meer aan. Zelfs niet op RG.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Ja, die was ook nog bezig in dit weekend. Ik mag Marijke wel, ik mag Joy Beune ook wel. Ach, ik mag al die schaatsvrouwen en -mannen wel. Maar inderdaad is de vierde plek altijd de meest ondankbare, vraag maar aan Gerard van Velde.
Die schaatsers zijn allemaal best sympathiek inderdaad. Jutta Leerdam loopt als een diva rond, maar als ze interviews geeft komt ook zij zeer sympathiek over.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
En dan toch even nog dit hoor. Ik ben helemaal nooit fan van Nadal geweest, maar als je 14 keer RG wint. VEERTIEN KEER, dan ben je een gozer. Dan ben je een eeuwige held. Dan hoop ik zelfs dat Splinters gelijk krijgt en dat hij de vijftien haalt. Maar geloven doe ik dat niet.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Die schaatsers zijn allemaal best sympathiek inderdaad. Jutta Leerdam loopt als een diva rond, maar als ze interviews geeft komt ook zij zeer sympathiek over.
Jutta Leerdam is de Zwarte Magica van het schaatsen. Kijk naar hoe ze er uit ziet en hoe ze uit haar ogen gluurt. Heerlijk om te zien, maar ik blijf graag verre weg van haar.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Ik ben juist wel Nadal fan. De meeste hadden meer met Federer, maar ik ben altijd meer een Nadal fan geweest.
Djokovic ook geweldig. Wordt door veel mensen uitgekotst vanwege zijn rare fratsen, maar daar kan ik juist wel van genieten. Die passie is geweldig om te zien. Ook een superfit lichaam, en het zou me niets verbazen als hij op z'n veertigste nog een Grand Slam weet te winnen.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Oef. Val je net live in een dames-veldrit, is het eerste dat je ziet een enorme klap van Lucinda Brand. Dat zag er niet fijn uit zeg.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ik zie nou ook de podiumfelicitaties van die dames die voorin eindigden in Zonhoven. Wat een gekte zeg, ik zou blij zijn als ik eerste zou worden, maar ook als ik vierde zou worden. Dat moet toch wel wat energie kosten. Nou ja, volgende week of zo is er het WK, dan is het weer over met het feest.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Mee eens. Ook al is hij redelijk fit, dan nog zou hij als niet geplaatste speler 6/7 geplaatste spelers moeten uitschakelen. Dat alleen al kan Nadal echt niet meer aan. Zelfs niet op RG.
Zet ook jij het maar in je goolge-agenda.
Verder staat het inderdaad wel vast dat djokovic afgetekend de beste is gebleken. Er is denk ik niemand die dat in twijfel trekt. En een djokovic die op z'n 40e nog een verdwaalde grand slam wint? Als iemand dat kan dan is hij het inderdaad wel.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Eitrem - Nuis. Nu gaat het gebeuren. De Koningsafstand.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Zet ook jij het maar in je goolge-agenda.
Verder staat het inderdaad wel vast dat djokovic afgetekend de beste is gebleken. Er is denk ik niemand die dat in twijfel trekt. En een djokovic die op z'n 40e nog een verdwaalde grand slam wint? Als iemand dat kan dan is hij het inderdaad wel.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Prachtige overwinning voor Kongshaug. Heerlijk om te zien.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Wat een rare val van Vanhoute, die Belgische schaatster. Echt heel gek, zo in de laatste meters.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Dat snap ik dan niet. Zit je lekker schaatsen te kijken, ga je opeens even het beeld verversen, blijkt dat er al een heel ander onderdeel van de wedstijden bezig is. Waarom dan? Waarom niet gewoon laten zien wat er actueel is?
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Wow, Kongshaug. 1.44.25 op de 1500. Prachtig dat de Noren weer terug zijn. Dit is hoe schaatsen hoort te zijn.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
En zelfs Kjeld redt het niet. Prachtige sport hoor vandaag.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Heb ik nou twee keer hetzelfde gezien? Het was wel twee keer hetzelfde commentaar, dat weet ik heel zeker.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ja, daar ga ik niet over twijfelen. Ik hoor gewoon twee keer hetzelfde. Het werd me duidelijk bij de Zwitserse vrouwen die brons wonnen.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Dus zit ik gewoon naar een nepuitzending te kijken, haha, want ondertussen dat ik de 1500 meter zit te aanschouwen wint Jenning de Boo gewoon de 500 meter. Ik word gek hoor.
IH88
-
- 9727 berichten
- 3182 stemmen
Zou Lollo moeder zijn geworden denk je...?
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Jesper de Jong debuteert op een Grand Slam, dankzij zijn drie overwinningen in het kwalificatie toernooi. Eindelijk gelukt voor hem. Goede ontwikkeling voor hem.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.