- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Jammer van de 2-1 maar dit moet Juventus recht kunnen zetten volgende week, waren voetballend de bovenliggende partij. Maar het opportunistische spel van Benfica blijft link uiteraard. Was een leuke pot.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Maar stiekem ben ik gewoon ook voor Benfica
Die mogen van mij ook winnen.
Na de 3x tweede van vorig jaar mogen ze nu 3x eerste worden.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Na vanavond heeft de Turijnse ploeg genaamd Juventus, Juve, ''de Oude Dame'', ''La Vecchia Signora'', ''I Bianconeri'' geef het zelf uw favoriete naam, het hart van nclo verovert. Wat een geweldige ploeg om naar te kijken. O.a. de werker Pogba naast de nestor Pirlo vormen samen een middenvelder waar elke voetballiefhebber waterige ogen van zouden krijgen. De sfeer, de club, de passie, alles klopt gewoon. Hopelijk winnen zij de Europa League, want dit soort ploegen moet je koesteren.
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Hoewel ik geen Tevez fan ben was het wel een knappe goal van hem. Maar Juventus had er nog wel eentje in mogen prikken. Ik begrijp alleen niet wat die Caceres nog bij Juventus doet, die kan er echt helemaal niks van. Vucinic is ook geen Juventus materiaal, Osvaldo idem dito. Dan nog veel liever, hoewel ik dan niet helemaal objectief ben, Quagliarella. Giovinco is altijd een prima invaller. Maar gewoon standaard met Tevez en Llorente starten. Het middenveld is nogmaals heerlijk. Hopelijk is geweldenaar Vidal er volgende week weer bij. En Barzagli ipv Bonucci. Gaat helemaal goed komen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Nou Ajax, dit is je kans: Tadic halen!!!!!!
Twente heeft dringend geld nodig en neemt wellicht genoegen met enkele miljoenen minder.
Ajax blijkbaar bezig met maar weer eens een Deen:
Voetbalzone - ‘Ajax stuurt scouts naar Denemarken en flirt met goede vriend van Eriksen’
9 goals in 65 wedstrijden en blijkbaar de laatste twee seizoenen veel geblesseerd geweest.
Tja.....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zou wel een buitenkansje zijn. Maar Centjesman weet ook wel dat ze buiten de grens meer geven, en verkopen aan een ´concurrent´ is not done.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Sociale media ontploffen na volgende blessure voor brekebeen van Arsenal - voetbalzone.nl
Je verwacht 't ook niet. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die situatie bij Twente is natuurlijk wel écht schandelijk. Regelrechte fraude, ook nog eens gepleegd door Munsterman en een onafhankelijk moeten zijnde raad van bestuur. Wordt tijd dat daar ook eens hard tegen wordt opgetreden, i.p.v. alleen torenhoge boetes voor een kritisch spandoekje.
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Sociale media ontploffen na volgende blessure voor brekebeen van Arsenal - voetbalzone.nl
"Hij lijkt me een aardige vent, jammer dat hij het geluk heeft van een worm aan de haak van een vishengel"

kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Net alsof Tadic naar Ajax zou gaan. Dream on.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Waarom niet? Een stap binnen Nederland lijkt me in eerste instantie ook niet de meest logische voor die jongen, maar ook hij zou moeten afwachten of er iets leuks langskomt. Ajax speelt CL en hij kan daar een belangrijke man worden. Ik kan niet in de jongen zijn hoofd kijken en jij ook niet waarschijnlijk, maar als Ajax zijnde kun je toch altijd informeren of er mogelijkheden liggen. Zou een gemiste kans zijn als hij er wel oren na zou hebben en hij zou niet de eerste zijn die die stap maakt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Tadic mocht 't misschien wel willen, al gaat die liever naar 't buitenland lijkt me, maar Twente wil natuurlijk geen concurrent versterken door de beste speler aan Ajax te verkopen.
Bovendien vragen ze dan de hoofdprijs.
SDG030
-
- 136 berichten
- 0 stemmen
Natuurlijk heb je daar gelijk in, maar het gaat bij Twente op financieel gebied minder dan werd gedacht. Dus dat was de reden dat de gedachte groeit dat er nu wellicht meer mogelijk zou kunnen zijn dan een jaar terug, bijvoorbeeld.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
De trainer van Salzburg stapt over naar Bayer Leverkusen! Ik ben benieuwd wat hij daar voor elkaar kan krijgen. Salzburg speelde in ieder geval erg leuk.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Volgens mij loopt Tadic z'n contract bij Twente in 2015 af (correct me if i'm wrong), dus Twente moet sowieso beslissen wat te doen met hem. Het is helemaal niet gezegd dat er een buitenlandse club komt voor hem die het gewenste bedrag op tafel wenst te leggen. Wat doe je dan als Twente als er wel een goed bod van Ajax ligt?
Gezien de huidige financiële situatie bij Twente moet je als Ajax zijnde zeker informeren naar de mogelijkheden. Frankie is gecharmeerd van hem en hij is wel de creatieve speler die we volgend seizoen echt nodig hebben.
Haal je meteen ook Kostic van Groningen, ook Serviër.... 
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Tadic kost sowieso boven de 10 mil dus dat betaalt Ajax nooit.
Daarnaast kan ie naar elke topcompetitie en met gemak minimaal het 4 voudige verdienen.
Dan zou hij wel compleet achterlijk zijn.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Finisterra: meen ergens gelezen te hebben dat jij Brugge-supporter bent...
Bij deze: http://isclubbruggealkampioen.be/

mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Finisterra: meen ergens gelezen te hebben dat jij Brugge-supporter bent...
Bij deze: http://isclubbruggealkampioen.be/
Er zijn clubs die al in de dubbele cijfers gaan: http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Overigens is het vandaag exact anderhalf decennium terug dat Feyenoord zich tot kampioen kroonde.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ex-Barça-trainer Vilanova overleden - NOS Sport
Oefff... RIP.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De man die door Mourinho in zijn ogen werd geprikt...
Wat afschuwelijk nieuws zeg. Te jong. Ik wist wel dat hij behandeld nog werd, maar niet dat het opgegeven was. Heel heftig.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Felicitaties aan Nicolage Rico, schram101 en de rest van die Rotterdamse meute 
Vandaag exact 15 jaar geleden werd Feyenoord voor het laatst landskampioen. #1999 #kampioensfeiten
Toch een mooi feitje, anderhalve dag voordat Ajax de vierde titel op rij gaat pakken 
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Zo, dat is wel heel erg snel. Wist niet eens dat het echt zo slecht ging.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ik dacht juist dat hij herstelt was inmiddels. Niet dus.
Blijft toch altijd een boemerang in de mist, deze akelige ziekte. Als je hem gelost hebt weet je nooit of hij terugkomt, laat staan hoe hard.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Kutnieuws van Villanova.
10e plek in de eindrangschikking + een periodetitel voor jong-PSV.
Niet slecht.
YAH87
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Heh, het was al een vrij pover sportief seizoen voor Barca en dan krijg je dit erover heen... Dieptriest 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Frankie is gecharmeerd van hem en hij is wel de creatieve speler die we volgend seizoen echt nodig hebben.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Oef, deze komt hard aan. Wanneer je 45 lentes jong bent hoop je nog 40 jaar over deze aardbol te mogen lopen. Sterkte aan familie en vrienden dan maar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.