• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.264 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.419 acteurs
  • 199.080 gebruikers
  • 9.376.236 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

Onderhond

• 87597 berichten
  • 12848 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Je gaat toch niet serieus een Simons of Van Buyten opstellen...? (of begrijp ik je verkeerd) Ze mogen allemaal mee hoor, maar dan als leden van de staf, niet als speler.

Zoals ik al zei, moest je mij het per speler apart vragen zou ik altijd neen zeggen, maar ik zou voor de ploeg toch altijd één ancien opstellen.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dan zorg je gewoon dat je enkele spelers rouleert, maar een B ploeg opstellen is wel fucking sneu zeg.

Sorry, maar jullie overdrijven enorm. Matic en Lampard zullen sowieso spelen, Torres of Ba ook, Schwarzer ook, Salah ook, en verder zal hij wel wat gaan rouleren (al betwijfel ik of hij zijn gehele verdediging zal omgooien; maar een paar "B-spelers" zullen wel een kans krijgen), maar er zal echt geen rampzalig elftal komen te staan, en ze zullen echt wel hun best doen. Mourinho kent wel prioriteit toe aan de CL, maar gezien de kansen die Chelsea heeft om door te gaan in de CL tov de EPL is dat gewoon verstandig.

Je speelt volgende week nota bene thuis, heb je 3 hersteldagen.

Dus? Zoveel is dat niet, en als hij (nog) een bepalende speler kwijtraakt heeft hij een probleem.

Materny schreef:

Wint Chelsea (wat best mogelijk is) in Liverpool ligt alles weer open.

Dat is nu ook mogelijk. Onwaarschijnlijk, ja, maar dat was het toch al.

En mijn God, wat haten jullie Mourinho. Jullie zijn het volgens mij oneens met alles wat de man doet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nee hoor.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik haat Mourinho helemaal niet, in tegendeel. Kan zelfs vaak wel om die man lachen en zijn rush langs het veld tegen PSG vond ik ook humor. Ik vind het alleen wel mooi dat hij soms onderuit gaat door zijn grote mond. Het is eerder andersom, de fanboys kunnen geen enkele kritiek op hem verdragen.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Materny schreef:

Was ik nu maar ingegaan op otherfoolzijn statement van enkele maanden geleden, dat van Ginkel niet meer in de basis zou starten dit seizoen als het om de prijzen ging(of veel minuten zou maken, oid).

Euh ja dit bevestigt mijn statement toch juist? Ginkeltje heeft dezelfde status als Aké blijkbaar...

Animosh schreef:

En mijn God, wat haten jullie Mourinho.

Tragisch eigenlijk wel. Branie, uitstraling, succes en een tikkeltje arrogantie zijn nu juist eigenschappen die ooit ook in het Hollandsche wel werden gewaardeerd. De huidige teloorgang van het Nederlandsche voetbal kan ik dan ook niet los zien van de blinde adoratie van de saaie eenheidsworsten en grijze muisjes (Van Marwijk, De Boer, Cocu) zoals we die momenteel meemaken.

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Hey, Mourinho noemde zichzelf the special one, dat alleen al is zo tof. Lol.

Inderdaad hij heeft humor, richting scheidsrechters een drama queen, is zakelijk en op dat gebied tactisch sterk met zijn teams. Meestal dan.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Sulejmani gewoon in de basis zometeen.

Jammer dat die Djuricic daar zit weg te rotten...

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Animosh schreef:

Dus? Zoveel is dat niet, en als hij (nog) een bepalende speler kwijtraakt heeft hij een probleem..

Beetje een hele erge drogreden natuurlijk he, vind je ook niet? Spelers kunnen altijd geblesseerd raken. Speel dan helemaal geen competitiewedstrijden...

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

j0enne schreef:

Sulejmani gewoon in de basis zometeen.

Jammer dat die Djuricic daar zit weg te rotten...

Als hij net zo goed speelde als tegen AZ zou Juventus zich ergens zorgen moeten maken

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Beetje een hele erge drogreden natuurlijk he, vind je ook niet? Spelers kunnen altijd geblesseerd raken. Speel dan helemaal geen voetbalwedstrijden...

Hazard en Eto'o komen net uit blessure.. 2 wedstrijden op 4 dagen lijkt me wat teveel van het goede.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Beetje een hele erge drogreden natuurlijk he, vind je ook niet? Spelers kunnen altijd geblesseerd raken. Speel dan helemaal geen competitiewedstrijden...

Volgens mij ben jij degene met de drogreden. Je kunt moeilijk ontkennen dat meerdere wedstrijden spelen de kans op een blessure significant laat toenemen, zeker in een relatief kort tijdsbestek. Het "speel dan helemaal geen wedstrijden" slaat natuurlijk nergens op, dat weet je zelf ook best, toch?

Hopen op een mooie pot vanavond. Zal voor Juve rooten, puur omdat ik de Portugezen an sich niets gun (gebaseerd op de onderbuik ).

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Als hij net zo goed speelde als tegen AZ zou Juventus zich ergens zorgen moeten maken

Wat was die slecht.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Vidal helaas geblesseerd. Vucinic ipv Llorente in de basis. Middenveld met Lichtsteiner, Pogba, Pirlo, Marchisio, Asamoah is top uiteraard. Hopen op een mooie uitgangspositie na vanavond.

Forza Juve

edit: Mourinho is een soort hooligan

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Zo die Sulejmani heeft tegen heel wat trappen opgelopen daar in Da Luz zo te zien.

Sergio Leone

• 4412 berichten
  • 3095 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Zoals ik al zei, moest je mij het per speler apart vragen zou ik altijd neen zeggen, maar ik zou voor de ploeg toch altijd één ancien opstellen.

Spelers als Vermaelen en Kompany zijn rond de 28; Spelers als Defour, Vertonghen, Fellaini en consoorten zijn intussen de 25 ook al gepasseerd én speelden de laatste seizoenen meer wedstrijden op niveau dan Van Buyten en Simons. Het is maar wat je dan ervaring noemt.

Van Buyten heeft nog één wapen; die kan verdomd goed koppen en zie ik de laatste 10 minuten van een verlieswedstrijd graag invallen om wat in de spits te rommelen. Verder heeft hij totaal niks te bieden. Simons is zo mogelijk nog erger. Die opstellen ten nadele van eender welke middenvelder die de voorselectie van Wilmots zal halen is een aanfluiting.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Ik zeg niks meer over Sulejmani.

Direct een assist, wel een corner maar oké. 1-0 dus al.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Dus......

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Zo die Sulejmani heeft tegen heel wat trappen opgelopen daar in Da Luz zo te zien.

Hehe. Ook wel sneu voor die kerel eigenlijk. Als speler zal niemand hem herinneren, maar hij is wel de man van 16 miljoen en van de straftraining op de trappen van de ArenA.

Animosh

• 4665 berichten
  • 538 stemmen

Roel- schreef:

Je kunt moeilijk ontkennen dat meerdere wedstrijden spelen de kans op een blessure significant laat toenemen, zeker in een relatief kort tijdsbestek.

Precies. En het gaat niet alleen om blessures, maar ook om fitheid. Tegen Atletico zullen de spelers het onderste uit de kan moeten halen, en slechts drie rustdagen helpen daar niet bij. En opnieuw: tegen Liverpool zal er echt geen slecht team staan - niet het best mogelijke team, maar je moet je prioriteiten stellen. De CL-plaats is binnen en de titel is nu zeer onwaarschijnlijk. Ik begrijp hem wel.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Meh, was niet best. Maar heb nog totaal niet het gevoel dat Juve dit niet over de streep gaat trekken. Is het niet vanavond dan is het volgende week. Wel jammer dat Juve niet in het zwart/wit mag spelen. Nu lijkt het net Denemarken - Zweden.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4697 stemmen

Eerste goal van Sevilla buitenspel. Jammer. Hopelijk kan Valencia nog milderen.

Ben Benfica-Juve aan het kijken. Begon leuk maar wat daarna wat minder. Juve moet wel oppassen met de snelle counters van Benfica. Voorlopig spelen ze echter telkens net niet goed uit.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Carlitos!

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Meer dan terecht ook

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4697 stemmen

Juve wel de betere ploeg dus verdiend. Wel jammer voor de return.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Wa'n pegel zeg. 2-1.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4697 stemmen

Nice, vette goal!

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Wat een goal

Heb je toch nog een leuke return Finisterra

Laten we het wel op 2-1 houden please....

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Sevilla in de finale lijkt me met een 2-0.

Of Valencia moet nog scoren.

Joy4ever

• 4611 berichten
  • 1834 stemmen

Valencia verloor uit bij Basel met 3-0. Je weet het niet..

Oef, Marchisio....

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4697 stemmen

Joy4ever schreef:

Wat een goal

Heb je toch nog een leuke return Finisterra

Laten we het wel op 2-1 houden please....

2-1 is mooi ja. Maar stiekem ben ik gewoon ook voor Benfica, dus er zat meer achter.

Ik hoopte op een droomfinale tussen 'mijn' ploeg in Spanje en in Portugal, maar vrees toch dat het Juve-Sevilla zal worden. Wellicht ook gewoon de sterkere teams in beide matchen (al schat ik Benfica nog hoger in dan Sevilla, dus dit is dan eigenlijk de finale avant-la-lettre).

Wat een kansen nog voor beide teams in de laatste 8min.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.