- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
Joy4ever
-
- 4612 berichten
- 1835 stemmen
@A&L: Precies. Prima voor de wedstrijd dit.
Verdiende voorsprong, dat wel.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Ha, Torres! 
Ik kijk Atlético niet voor de competitie, dus misschien zit ik er helemaal naast, maar het is mij een raadsel hoe dit Atlético bovenaan kan staan. Zeker als je Real gisteren ziet.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Atletico moest juist op voorsprong komen, dan moest Chelsea tenminste echt.
Atletico komt er nu gewoon nog steeds niet door en Diego Costa staat de hele tijd tegen vier man.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ha, Torres! 
Ik kijk Atlético niet voor de competitie, dus misschien zit ik er helemaal naast, maar het is mij een raadsel hoe dit Atlético bovenaan kan staan. Zeker als je Real gisteren ziet.
Haha.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Lucky afronding met het scheenbeen, dat wel.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
Zeer slecht verdedigd vooral. Die van Atletico stond helemaal vrij en bij Chelsea missen ze allemaal de bal.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zo gaat nog spannend worden dit. Het niveau is overigens wel stukken lager dan gisteren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan je hier toch ook gewoon zien. Gewoon magistraal organisatorisch en in het collectief, en goed in de omschakeling. Gewoon minimaal winnen. Mogen Barca en Real af en toe met 4/5-0 winnen maar daar wordt je geen kampioen mee. Ook gek om je mening te baseren op twee wedstrijden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lucky afronding met het scheenbeen, dat wel.
Alsof de goal van Torres geen lucky was. Week zwaar af.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een oprechte pijn bij El Niño bij zijn goal. Ongekend. Haal 'm alsjeblieft terug. Kom thuis El Niño.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat een oprechte pijn bij El Niño bij zijn goal. Ongekend. Haal 'm alsjeblieft terug. Kom thuis El Niño.
Mooi moment ja. Torres is btw zo'n speler die op de een of andere manier altijd goed speelt wanneer ik kijk.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En dan Koetjeboe die er vreemd om gaat wauwelen. 'Waarom juicht hij niet? Hij mag toch echt wel juichen'. Ga potjes hak verkopen man.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4519 stemmen
Zo kan je ook gewoon juichen tegen je oude club (ik weet overigens niet wat ik erger vind):
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En dan Koetjeboe die er vreemd om gaat wauwelen. 'Waarom juicht hij niet? Hij mag toch echt wel juichen'. Ga potjes hak verkopen man.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Ik houd van mooi voetbal. En als je Barcelona ziet spelen, is het gek wanneer je niet onder de indruk raakt.
Was getekend, Jeroen Grueter.
Het meest hilarische moment dit seizoen met Grueter was nog wel toen Kompany scoorde tegen Barcelona en Jeroentje ook na 10 herhalingen gilde dat er vier man (!) van City buitenspel zouden hebben gestaan, wat uiteraard helemaal niet het geval was. Ze kennen gewoon geen schaamte daar.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Fooltje woont niet in Utrecht (bij mijn weten).
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Ik had net een gesprek over toen Hasselbaink nog bij Atletico speelde. Was ik alweer helemaal vergeten.
Dat waren nog eens tijden.
Toen die gekke mafiavoorzitter Gil y Gil hem steeds 'onze luie neger' noemde enzo. Haha
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dan lopen we nu wel eens te klagen over maffiosi Russen maar die Gil was een echte.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat mij verbaast is hoeveel topspitsen Atletico toch altijd had/heeft. Hasselbaink inderdaad, Torres, Falcao, Costa. En ik vergeet er vast wat, zo goed ken ik die club niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.