• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.728 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

Montorsi

• 9722 berichten
  • 2384 stemmen

Die van Pelle was gewoon rood, Te Vrede was onnodig maar om daar nou rood voor te geven? Over Clasie zeuren is een beetje raar, zulke overtredingen werden door Poulsen ook meermaals gemaakt.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe wil je die overtreding op Cillessen dan benoemen? Niks aan de hand, speler loopt door en gaat fors hard op de keeper in terwijl daar geen enkele aanleiding toe was. Gewoon een overtreding uit pure frustratie. Gewoon rood. Puur bedoeld om Cillessen te willen blesseren.

Geel voldoende. Is te laat, maar niet ongemeen hard.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

De champagne kan koud, dit mag Ajax niet meer weggeven. Zeker als je de volgende statistiek er naast legt:

Ajax is de afgelopen jaren oppermachtig in de eindfase van het seizoen. De Amsterdamse ploeg pakte de afgelopen vier seizoenen 112 van de maximale 117 punten in de maanden maart, april en mei.

112 uit 117; brute statistiek.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Montorsi schreef:

zulke overtredingen werden door Poulsen ook meermaals gemaakt.

Die keer dat de Kuip wakker werd en zich genaaid voelde raakte Poulsen juist niemand.

Buiten dat; als het hands was van Clasie is dat volgens de regels rood. Weet niet of A&L anders daarop doelt.

Inmiddels trouwens 115 uit 120 Materny.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Vorm ook al met een verschrikkelijke blunder.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Zo, 0-2 gewonnen bij Milan. Altijd lekker. Aftellen naar scudetto numero trenta.

merijn82

• 1932 berichten
  • 460 stemmen

Zie nu pas dat fragment van Pelle en Jan-Joost. Haha heerlijke TV, begin die Pelle steeds meer te waarderen (op die elleboog na dan).

En wat reageert die JJ ook aangebrand zeg, manman beschamend hoe die zich laat kennen. Of zou het komen omdat Pelle een punt heeft

Montorsi

• 9722 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Die keer dat de Kuip wakker werd en zich genaaid voelde raakte Poulsen juist niemand. Buiten dat; als het hands was van Clasie is dat volgens de regels rood. Weet niet of A&L anders daarop doelt. Inmiddels trouwens 115 uit 120 Materny.

Ik weet uberhaupt niet welk moment dat is, dat heb ik denk ik gemist. Gaat het over de handsbal bij de 1-2? Ik doelde op die stevige schop van Clasie ergens in de tweede helft.

Montorsi

• 9722 berichten
  • 2384 stemmen

Hmm nu zou Rutten de belangrijkste kandidaat zijn bij Feyenoord. Als ik er voor vrees dat er iemand is die niet met druk zou kunnen omgaan is hij het wel.

edit: Omroep Gelderland zegt dan weer Bosz..

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Brooklyn schreef:

(quote)

Wat een niveau zeg.

Het is ironie hè, dat weet je toch.

Montorsi

• 9722 berichten
  • 2384 stemmen

Rutten zelfs al officieel gemeld als opvolger. ZEER opvallend als je het mij vraagt.

Brooklyn

• 1144 berichten
  • 1402 stemmen

depri83 schreef:

(quote)

Het is ironie hè, dat weet je toch.

En als dat niet slaagt, blijft er alleen triestheid over...

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Montorsi schreef:

Rutten zelfs al officieel gemeld als opvolger. ZEER opvallend als je het mij vraagt.

Alsof het na gisteren niet erger kon, krijg je als feyenoord supporter dit ook nog eens voor de kiezen

De nos meldt het ook

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Montorsi schreef:

Precies wat Feyenoord niet nodig heeft.

Geen uitstraling, past niet bij de club, maakt spelers (talenten) niet beter, zet spelers niet op scherp, verdedigende instelling, etc.

Of moet ik zeggen: beSlist een goede keus?

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Rutten

Als er één iemand niet in het profiel past is hij het, lekkere keus Van Geel

Montorsi

• 9722 berichten
  • 2384 stemmen

Mja op papier vind ik het ook niet zo'n beste keus..

Aan de andere kant, toen Koeman kwam dacht je ook waarom juist hij in godsnaam? Dus wie weet is het wel juist wat Feyenoord nodig heeft.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Je komt de quotes al tegen haha:

Hij heeft nog niet getekend spijker de poorten dicht leg loopgraven aan laat deze slissende slangenbezweerder niet het terrein op.

Wat een leedvermaak krijg je voor de kiezen zeg. Op zich wel slim, de aandacht vd Klassieker wordt nu compleet verlegd naar dit.

Montorsi

• 9722 berichten
  • 2384 stemmen

hehe.. verlegt..

Ik denk dat dit nou juist niet helpt na de dag van gisteren. Vind het ook vreemd dat dit zo uit de lucht komt vallen, alsof Rutten gisteravond is gebeld en het vanmorgen is rondgekomen lijkt het wel.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Het zijn grappig genoeg wel dezelfde reacties toen Koeman kwam. Die heeft zichzelf weer in de kijkert getraind bij Feyenoord.

Na een jaar zal van Gastel wel doorschuiven.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Nee met Cocu nog jaar aan het roer en Rutten bij Feyenoord (als 10de keus?) kan die 5de titel ons al bijna niet meer ontgaan volgend jaar

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Het erge is dat hij de 4e keus is, blijkbaar.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Prachtig shirt

Toch nog iets positiefs vandaag

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

'Het ergste vind ik eigenlijk nog dat ik niet heb kunnen zien dat Feyenoord tegen Ajax voor zijn laatste kans streed. Als het kwalitatief niet goed is, dan blijft het gevecht over. Dan moet het er vanaf spatten. Ik heb dat vuur dus niet gezien,' aldus De Kromme.

Wie maakt even een afbeelding met Pelle, Wimpie en 'You have a face that you're a Ajax supporter'?

Wederom een column van Cruijff vandaag waarin ie aanhaalt wat ik hier al vaker stel, is it you OF?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Fred, Oprutten!

Dat gaan weer mooie tijden worden in Rotterdam, haha.

Fredje is een leuke kerel en een vakman qua positiespel, maar de man kan niet tegen stress. En dan net naar Feyenoord gaan, hehe. Dit is gedoemd om te mislukken.

Die van Geel is trouwens ook niet serieus te nemen. De man heeft geen profiel opgesteld, maar gewoon alle bekende namen afgebeld denk ik. Anders kom je niet van Van Gaal bij Adriaanse en van Adriaanse bij Rutten. Allemaal hele verschillende trainers qua werkwijze en visie.

Montorsi

• 9722 berichten
  • 2384 stemmen

Zeker een mooi ontwerp!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Het zijn grappig genoeg wel dezelfde reacties toen Koeman kwam. Die heeft zichzelf weer in de kijkert getraind bij Feyenoord.

Na een jaar zal van Gastel wel doorschuiven.

Met als verschil dat je op Koeman het nodige kon aanmerken, maar dat de man zich wel al ooit had bewezen als goede trainer bij Vitesse, Ajax en deels PSV. Rutten heeft tot nu toe al zijn clubs in de top (Schalke, PSV en Vitesse) laten crashen. Misschien niet altijd helemaal zijn schuld, maar hij maakte ook niet het verschil. En dan heeft Rutten komend seizoen waarschijnlijk ook nog eens een Feyenoord dat dragende spelers kwijt is geraakt. Dus minder kwalijk maar wel weer dezelfde idiote verwachtingen. Feyenoord is 4x kampioen geworden in bijna een halve eeuw. En toch eist de achterban elk jaar gigantische prestaties. Dat gaat Rutten niet waarmaken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.