- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat is dat Twente slecht
En Feyenoord goed. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat een zwakke keeper is die marsman toch. Een fout is overdreven, maar onhoudbaar was ie zeker niet.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat een zwakke keeper is die marsman toch. Een fout is overdreven, maar onhoudbaar was ie zeker niet.
Hij had er net zo goed na een paar minuten uit kunnen gaan, inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Duh 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind dit juist een ongunstige stand voor Ajax met het oog op volgende week. Had liever Feyenoord op 10 punten gezet.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vind dit juist een ongunstige stand voor Ajax met het oog op volgende week. Had liever Feyenoord op 10 punten gezet.
Och, gewoon zelf zorgen dat je niet verliest. Dit is in elk geval een stuk Beter dan als Twente zou winnen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Volgende week Ajax pakken en het kan zowaar nog een beetje spannend worden. Maar goed, in Groningen zie ik Feyenoord niet winnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In geen miljoen jaar. Kijk je mee Rodney?
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Och, gewoon zelf zorgen dat je niet verliest. Dit is in elk geval een stuk Beter dan als Twente zou winnen.
Punt daar zou geen ramp zijn gezien de marge, verlies maakt het wel vervelend. Al is 4 (5 als je doelsaldo erbij telt) nog wel een aardige marge. Zo goed hebben we er in 10 jaar niet voorgestaan qua stand in februari/maart.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik zou zeggen, ga je gang
Feyenoord heeft sowieso nog een lastig programma, dus hele grote zorgen maak ik me niet, maar ik zie het graag zsm beslist.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Wat een vreselijke off-day van AZ was het zeg.. Verschrikkelijk ! 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Je verwacht het niet. Tadic weer aan 't janken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Janmaat legt er lekker veel risico in. Sjezus.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Punt daar zou geen ramp zijn gezien de marge, verlies maakt het wel vervelend. Al is 4 (5 als je doelsaldo erbij telt) nog wel een aardige marge. Zo goed hebben we er in 10 jaar niet voorgestaan qua stand in februari/maart.
Daarom. En Twente speelt uit bij Utrecht. Die hebben zo ook nog niet gewonnen. Als we niet verliezen volgende week dan zie ik weinig meer fout gaan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Daarom. En Twente speelt uit bij Utrecht. Die hebben zo ook nog niet gewonnen. Als we niet verliezen volgende week dan zie ik weinig meer fout gaan.
Twente vrees ik sowieso niet. Die pakt Ajax in Amsterdam ongetwijfeld wel aan. Maar Feyenoord heeft op 1 of andere manier toch wel de ploeg om het nog een tijd vol te houden mochten ze komend weekend winnen. ''Positief'' is wel dat Ajax uit de EL ligt. Kan de focus vol op de Eredivisie. Al had ik liever nog Europees succes erbij gehad.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Toegeven, keurige goal. Mooi. Nu graag ook de 2-2.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je verwacht het niet. Feyenoord die denkt er al te zijn, en de tegenstander terug laten komen en zich er niet meer vanonder kunnen voetballen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Daar is de eerste van Castaignos al. Wat ik altijd al zeg: echt een goalgetter.
Zul je zien dat Feyenoord de wedstrijd nog uit handen geeft ook. 65 minuten de betere...
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Gelijkspel zou inderdaad het beste zijn.
4 op Feyenoord. 5 op Vitesse. 7 op Twente dan.
Nu 5 op Vitesse. 6 op zowel Feyenoord als Twente.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Wat een suffe gebaren zit die Castaignos weer te maken, zeg. Echt de engste van de Eredivisie momenteel.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Die Mulder kwam ook weer lekker uit bij die goal, trouwens. Voor dat moment wist ik niet eens dat hij op het veld stond...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een suffe gebaren zit die Castaignos weer te maken, zeg. Echt de engste van de Eredivisie momenteel.
Eens. Wat een trieste loser zeg. Dat ie al aardig wat gescoord heeft mag ook wel na 100 open kansen die hij dit seizoen had.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een bal in de loop meegeven is echt lastig he. Heilige Maria.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Elke uitwedstrijd weer hartkloppingen en zweethandjes. Maak die 1-3 gewoon uit de counter. Hoeveel schietkansen heeft die Immers nu al gehad? Maar niet schieten, hoor. Waarom ook?
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Heilige Maria.
Jesus Corona.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Zolang het maar geen Grolsch is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.