• 16.010 nieuwsartikelen
  • 179.065 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.355 acteurs
  • 199.295 gebruikers
  • 9.391.439 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Waar doel je op rep?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Dat ik het schandalig vind dat hooligans/veroordeelde criminelen een platform krijgen om hun kansloze verhaal te vertellen en daarmee geholpen worden. Deze mensen zouden verboden moeten worden om ooit nog iets in naam van die club te mogen doen en ipv dat krijgen ze ook nog hulp... En dan ook nog hypocriet lopen doen over een spandoekje. Dit kan alleen in Rotterdam

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Of rotterdamse losers die een platform krijgen om hun criminele activiteiten te verkondigen. Nog veel kanslozer... En het erge is ook nog dat die gare club eraan mee werkt. Ik zou me kapot schamen. Het grootste dieptepunt uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis.

Etcetera

Doel je nou op criminelen zoals Nicolage R. die hun gal spuwen op internetfora?

Zoals al eerder aangehaald heeft elke club wel een stel idioten. Die zwarte speler van Liberec kreeg ook af en toe oerwoudgeluiden richting zich geslingerd door AZ-supporters. Je zou toch eerder verwachten dat dat van die Tsjechen zou komen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Je bent nogal vaag, rep.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Net een politicus. Wat specifieker mag wel. Erg ambigu hoor.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Je doelt op de docu neem ik aan? Je hebt het er maar zwaar mee. Iemand die al lang en breed afstand heeft genomen van zijn verleden en juist een positief verhaal wil vertellen. Het is allemaal niet wat.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Doel je nou op criminelen zoals Nicolage R. die hun gal spuwen op internetfora?

Zoals al eerder aangehaald heeft elke club wel een stel idioten. Die zwarte speler van Liberec kreeg ook af en toe oerwoudgeluiden richting zich geslingerd door AZ-supporters. Je zou toch eerder verwachten dat dat van die Tsjechen zou komen.

Ik heb het over hooligans/criminelen die boeken schrijven in samenwerking met de club en ook nog bij dwdd hun walgelijke verhalen mogen verkondigen. Kanslozer kan het niet meer. Hoorde dat er ook een docu over hun gemaakt wordt. Ze doen er alles aan om aandacht te krijgen. Misselijk volk

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Montorsi schreef:

Je doelt op de docu neem ik aan? Je hebt het er maar zwaar mee. Iemand die al lang en breed afstand heeft genomen van zijn verleden en juist een positief verhaal wil vertellen. Het is allemaal niet wat.

Benno L schijnt ook spijt te hebben en gaat een boek schrijven...

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dat weet jij dan weer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Daar heeft hij alle recht op. Dan moeten wij het boek maar niet kopen met z'n allen. Maar je zult zien dat het nog een bestseller wordt ook.

(verder belachelijk dat hij nu alweer vrij is, maar dat is een andere discussie).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dat punt van Rep is op zich geen gekke, als je het over die Feyenoord docu hebt aan de hand van die oud-hooligan die geloof ik in Beverwijk destijds ook stond te maaien.

Verder heeft dat over en weer wijzen geen zin. Bij alle clubs heb je een verrot deel van de supporters dat veel en veel te ver gaat.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Gaat dat Twente Feyenoord vandaag nou ook al helpen net zoals AZ de winst aan Ajax cadeau gaf?

Wat een enorm drama. Staan we nog steeds 5 punten achter op plek 4 zo.

Maar ook 6 punten achter op plek 2.

Twente zondag weer naar Utrecht.

Het is nu van speelronde tot speelronde te bekijken.

Maar uiteraad moet je dan zelf wel blijven winnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat punt van Rep is op zich geen gekke, als je het over die Feyenoord docu hebt aan de hand van die oud-hooligan die geloof ik in Beverwijk destijds ook stond te maaien.

Hij heeft zijn straf toch al uitgezeten?

Waarom mag je dan geen docu meer maken als je vrij bent?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nouja, die vent heeft zijn club en het voetbal algemeen veel schade toegedaan. Zulke lui zou je nooit meer een platform mogen geven om hun verhaal te doen. Ik vind het ook apart dat Feyenoord met zo'n initiatief mee werkt en zelfs met de selectie naar de bios gaat. Het is niet verboden, maar ethisch gezien is het wel fout.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wel met rep eens dat je als club je ervan moet distantiëren, heeft de club ook enorm in diskrediet gebracht. Pansier is tuig van de onderste richel natuurlijk en moet je niet mee in zee willen gaan. Ook de reden dat ik niet naar de docu geweest ben op het IFFR.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik vind dat clubs afstand moeten nemen van dit soort types. Maar bij feyenoord schrijven ze nu aan de lopende band boeken en maken ze docu's. Een club zou hier afstand van moeten nemen, niet medewerking verlenen. Het moet niet gekker worden. Dus in dit geval vind ik het de discussie wel waard

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Verder heeft dat over en weer wijzen geen zin. Bij alle clubs heb je een verrot deel van de supporters dat veel en veel te ver gaat.

Als iemand zich na zijn verleden al tijden positief op heeft gesteld als supporter en een positieve documentaire wil maken, waarom zou je dat willen tegenwerken als club? Lijkt me alleen maar een positief signaal.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Goede eerste helft. Twente heeft eigenlijk geen mogelijkheid gehad.

Als Feyenoord wat (lees: veel) nauwkeuriger is met de eindpass, dan staat het zo 0-3. En dan hebben we he niet over de scheids...

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik vind dat clubs afstand moeten nemen van dit soort types. Maar bij feyenoord schrijven ze nu aan de lopende band boeken en maken ze docu's. Een club zou hier afstand van moeten nemen, niet medewerking verlenen. Het moet niet gekker worden. Dus in dit geval vind ik het de discussie wel waard

Wat vind je er dan van dat Jaakke en Van Praag regelmatig bij de F-Side in het vak gingen staan kletsen? En jij bent ook lekker principieel, wel in 410 gaan staan maar wel over andere clubs oordelen

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Als iemand zich na zijn verleden al tijden positief op heeft gesteld als supporter en een positieve documentaire wil maken, waarom zou je dat willen tegenwerken als club? Lijkt me alleen maar een positief signaal.

Je hoeft het niet tegen te werken, maar je hoeft er helemaal niet aan mee te werken. Feyenoord moet zich van zulke types distantiëren. Altijd. Naomi benoemt het net goed.

De Benno L vergelijking gaat wat ver, maar je snapt rep zijn punt denk ik wel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Wat vind je er dan van dat Jaakke en Van Praag regelmatig bij de F-Side in het vak gingen staan kletsen? En jij bent ook lekker principieel, wel in 410 gaan staan maar wel over andere clubs oordelen

Waarom zou dat niet mogen? De F-Side is niet corrupt. Daar zal een deel ook tuig zijn, maar niet iedereen. Die documaker van Feyenoorder heeft gewoon meegedaan aan al die hooliganzaken. Daar is hij nota bene voor veroordeeld.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Dat is net mn punt, het moet wel kunnen. Logisch zelfs. Elke club houdt contacten met de harde kern, niet alleen Feyenoord.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Wat is Kongolo toch sterk.

Wát een talent!!

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Over en uit. 0-2.

Ajax nu al kampioen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

JP!!!

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Jaaaaaa! Wat een heerlijke goal weer.

Kongolo = held!

mjk87 (moderator films)

• 14580 berichten
  • 4541 stemmen

Nou, dat is dan 7 punten voorsprong. Wel zo lekker als je nog naar Rotterdam en Arnhem moet.

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

Dik verdiend.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat is dat Twente slecht

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

We klagen wel over AZ vanmiddag, maar Twente levert minstens een net zo grote wanprestatie.

En Feyenoord is gewoon goed vandaag. 0-2.

Had liever geen uitzege voor Feyenoord, maar aan de andere kant neem je wel een marge van 7.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.