- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wauw, weer een wereldgoal! 4-0 Duarte!
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nee, ik zag hem in de winter al spelen tijdens het trainingskamp. Ik zag hem donderdagavond live debuteren. Ik heb al vaak beelden van de Ajax jeugd gezien, dus het is geen verrassing nee. Maar als jij wilt doen van wel, ook best.
Verder zeg ik nergens dat hij het al heeft gemaakt. Wel dat hij veel talent is. Dat zal elke volger van de Ajax jeugd erkennen.
Check deze goal van vorig weekend eens van Jong Ajax.
(embed)
Deed Castaignos ook iedere wedstrijd in alle jeugdelftallen waar hij speelde - ook de Oranje elftallen.
Wat vind je van Castaignos? 
(hij zal vandaag wel 2 x scoren).
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Wereldgoal?
Die van Depay was nog mooier.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Deed Castaignos ook iedere wedstrijd in alle jeugdelftallen waar hij speelde - ook de Oranje elftallen.
Wat vind je van Castaignos? 
(hij zal vandaag wel 2 x scoren).
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wauw, weer een wereldgoal! 4-0 Duarte!
Als dat al een wereldgoal is
. Prima actie en afwerking, maar waardeloos verdedigd.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Moet wel zeggen dat AZ echt lachwekkend is vandaag. Zoveel ruimte voor Ajax zie je niet vaak. Wat naïef en raar.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als dat al een wereldgoal is
. Prima actie en afwerking, maar waardeloos verdedigd.
Top goal dan. Zit niet zo te zeuren zeg.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Als je gewoon zei dat 't een goede goal was hadden we niks gezegd. 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Maar die Ron de Rijk, zou die op Ajax geilen?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het beste voor Chelsea zou naar mijn visie in ieder geval zijn om Ba en Torres te verkopen en één ervaren topspits te kopen. Dan kan Lukaku wennen aan de druk en leren van die topspeler (en nog steeds een hoop wedstrijden spelen), en een paar jaar daarna zijn positie overnemen.
Yep. Torres + 30 miljoen naar Atletico schuiven, Costa binnenhalen en Lukaku daarachter.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nu maar lekker naar de concurrentie kijken. Met het oog op volgend weekend graag een gele kaart voor Pelle en een gelijkspelletje. Of desnoods winst Twente, die neem ik toch niet zo heel serieus als concurrent.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Mourinho heeft toch al meermaals laten weten not amused te zijn met de beslissing van Lukaku om dit jaar naar Everton te gaan? Tenzij Lukaku er wederom op staat om verhuurd te worden zie ik dat dus niet zo snel gebeuren. Ik volg hem niet zo, maar hij heeft meer doelpunten gescoord dan alle Chelsea-spelers buiten Hazard, dus althans op het eerste gezicht had Chelsea hem goed kunnen gebruiken.)
Ik weet dat Mourinho niet zo blij was met het feit dat Lukaku zoveel interviews geeft en daarin zaken bespreekt waarover hij zijn mond zou moeten houden. Van de uitleenbeurt zelf heb ik geen idee. Het blijft Mourinho natuurlijk. Een meester in het bespelen en manipuleren. Hetzelfde met Courtois. Meent Mourinho wat hij zegt over Courtois? Of is het een manier om Atletico te overtuigen dat zij Courtois meer nodig hebben dan Chelsea Diego Costa? Ik weet het niet.
Neen, ik ben nog niet overtuigd van de capaciteiten van Lukaku om het te maken in Chelsea volgend jaar. Het kan wel dat hij zich net zo goed ontwikkelt met het beleid dat jij voorstelt. We zullen zien.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nu maar lekker naar de concurrentie kijken. Met het oog op volgend weekend graag een gele kaart voor Pelle en een gelijkspelletje. Of desnoods winst Twente, die neem ik toch niet zo heel serieus als concurrent.
Pellè zal vast geel krijgen.
Dan wordt de kaart tegen NAC extra zuur (waar Feyenoord een penal had moeten krijgen, kreeg Pellè een gele kaart).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hoop gelijk, ik verwacht dat Twente wint dankzij de klasse van Tadic.
Eerst dat neppe Twentse YNWA maar weer. Komt zo suf daar over altijd.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gelijkspel zou het beste zijn, maar om 18.20 naar het FN netwerk te gaan met een bak popcorn na de definitieve titeluitschakeling is ook niets mis mee.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Daar had Marsman al kunnen gaan douchen.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hij klemt dat been van Immers. Was een pingel.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Arbitrage in Nederland = laffe bende. 100% pingel
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Tja, een pingel en rood. Maar goed, Feyenoord wordt al heel het seizoen bevoordeeld... 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Tja, dit soort wedstrijden zitten er dit seizoen helaas te vaak tussen. Ajax volledig terecht gewonnen en ik vraag me af met wat voor instelling Dickie de spelers in het veld heeft gestuurd ("Geef Ajax maar lekker alle ruimte en leg ze geen strobreed in de weg"?). Mattias Johansson heeft ook meteen weer aangetoond dat het volstrekt logisch is dat Reijnen in de basis staat. Zelfs Celso "Zekerheidje" Ortiz kan de boel dan niet meer redden. Positief is wel dat Haye eindelijk minuten heeft gemaakt in het eerste elftal. Als we de thuiswedstrijd maar wel winnen!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tja, een pingel en rood. Maar goed, Feyenoord wordt al heel het seizoen bevoordeeld...
Nou, nou het zit ook een keertje tegen voor jullie 
Maar toegeven, hier ben je zwaar benadeeld. Scheids durfde de wedstrijd dus niet na een paar minuten al te vermoorden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Nou, nou het zit ook een keertje tegen voor jullie 
Maar toegeven, hier ben je zwaar benadeeld. Scheids durfde de wedstrijd dus niet na een paar minuten al te vermoorden.
Haha. Vorige week niet? Maar goed, we zijn geen Ajax - laten we er niet over zeuren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha. Vorige week niet? Maar goed, we zijn geen Ajax - laten we er niet over zeuren.
Waarmee dan?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet gekeken zeker?
Klopt. Alleen de samenvatting.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.