• 16.017 nieuwsartikelen
  • 179.066 films
  • 12.279 series
  • 34.104 seizoenen
  • 649.362 acteurs
  • 199.297 gebruikers
  • 9.391.526 stemmen

Het grote voetbaltopic #8

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hoppa! Duarte 2-0!

Met dank aan oa Kishna

Mooi hakje van Siem.

Onderhond

• 87617 berichten
  • 12877 stemmen

Animosh schreef:

En verder hoef je echt niet tegen een sterk land te spelen om van dat land te leren. Dat kan veel beter via lezingen van experts uit het buitenland, het inhuren van buitenlandse staff die infrastructuur kunnen opzetten, etc.

Nah.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Smeerlappen? Is het verboden om te scoren dan?

RKC maakt wel weer gelijk. 92e minuut ofzo.

Voor Vitesse wel.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Siem zoals we hem ook kennen, niet eens goed spelen: 1 goal, 1 assist.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Is wel een hele knappe goal trouwens die van Havenaar.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Mooie goals vandaag. Goed uitgespeelde kansen. Kishna lijkt me wel een goede gast. Lang en sterk ziet hij eruit. Iets wat niet misstaat in dit elftal.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Animosh schreef:

Met Torres en Eto'o als competitie zou Lukaku nochtans meer dan genoeg gespeeld hebben. En op die manier had hij tenminste kunnen wennen aan de druk die gepaard gaat met strijden voor de titel. En deze zomer komt er waarschijnlijk een spits van wereldklasse (dat heeft Mourinho in ieder geval beloofd), dus volgend seizoen loopt hij mijns inziens een veel groter risico op het maken van weinig speelminuten. Niet in het minst omdat hij dan alsnog in de ploeg moet integreren en zijn waarde moet bewijzen.

Ik denk dat hij zelfs volgend jaar nog niet bij de kern van Chelsea zal komen te zitten, in ieder geval dat hoop ik toch. Hij is nog lang niet klaar om in Chelsea te spelen, hij is snel en een box to box speler maar met beperkte technische capaciteiten in de kleine ruimte buiten de zestien en absoluut geen aanspeelpunt in de aanval. Je moet hem altijd diep kunnen steken. De meeste Chelsea-fans zijn het daarover eens hoor, ze willen hem laten ontwikkelen op zijn tempo. Anders is er de kans dat je dit talent vroegtijdig breekt en dat het een schim wordt van wat hij ooit geweest is.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Tonypulp schreef:

Siem zoals we hem ook kennen, niet eens goed spelen: 1 goal, 1 assist.

Nou, dit seizoen was het vooral niet goed spelen en geen rendement. Mag ondertussen wel een keer weer dat hij eens wat goeds doet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hare Kishnaaaaaaaaaaa wat een goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kishna hoor

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wat een goal van Kishna. Maar dat AZ. Wat een drama.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ons supertalentje

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Bam!

Montorsi

• 9724 berichten
  • 2385 stemmen

j0enne schreef:

Zo ging 't gister ook met Koolwijk, en straks ook nog bij Utrecht zo'n speler.

BMI niet meer in de basis, Kongolo wel. Mathijsen weer terug.

Martins Indi is geschorst..

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Tonypulp schreef:

Ons supertalentje

Dat was Fischer toch ook?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Deze rampzalige week is in 1 klap goedgemaakt met deze wereldgoal van Kishna. Man man man wat een talent.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Kishna. Man man man wat een talent.

Haha, dat gaat weer snel bij jou!

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Heerlijk dit! Dat is wat je wil zien bij Ajax. Dreiging en diepgang, niet dat gepiel. Geen nadeel om az te tegen na een midweeks reisje naar het Oostblok. Vooral Beerens is een drama, wat ik normaal een gevaarlijke klant vind.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Bakkali maakte een hattrick en heeft sindsdien geen knikker meer geraakt.

Maar dit is vast en zeker weer de nieuwe Cruijff.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Die jongen staat al jaren bekend als het grootste talent uit de eigen kweek. Dat is geen verrassing. Het kostte wel veel moeite om hem te laten verlengen. Overigens moet hij nog alles waar gaan maken hoor

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Helaas. Vitesse gaat gewoon winnen. 3-1.

Animosh

• 4665 berichten
  • 540 stemmen

Asaharo schreef:

Ik denk dat hij zelfs volgend jaar nog niet bij de kern van Chelsea zal komen te zitten, in ieder geval dat hoop ik toch.

Mourinho heeft toch al meermaals laten weten not amused te zijn met de beslissing van Lukaku om dit jaar naar Everton te gaan? Tenzij Lukaku er wederom op staat om verhuurd te worden zie ik dat dus niet zo snel gebeuren. En zei Lukaku een tijdje terug niet dat hij Champions League-voetbal wilde? Het zou misschien inderdaad beter voor hem zijn om veel te spelen bij een subtopper, maar ik verwacht niet dat Chelsea daar weer akkoord mee zal gaan. Daarvoor hebben ze te weinig goede spelers voor zijn positie. Het beste voor Chelsea zou naar mijn visie in ieder geval zijn om Ba en Torres te verkopen en één ervaren topspits te kopen. Dan kan Lukaku wennen aan de druk en leren van die topspeler (en nog steeds een hoop wedstrijden spelen), en een paar jaar daarna zijn positie overnemen. (Maar misschien overschat ik Lukaku wel, hoor. Ik volg hem niet zo, maar hij heeft meer doelpunten gescoord dan alle Chelsea-spelers buiten Hazard, dus althans op het eerste gezicht had Chelsea hem goed kunnen gebruiken.)

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Haha alsof wanneer we iemand een talent noemen hij meteen de nieuw JC is. Kom nou, hij heeft qua fysiek en branie wel iets typisch Ajax. Maar hij moet zich uiteraard nog verder waar maken. Ben vooral onder indruk van hoe Ajax na zo een domper staat te voetballen. Ken clubjes die er minder sterk mee om gaan na zo een oorwassing.

depri83

• 6812 berichten
  • 1491 stemmen

Wel maniertjes hoor bij dat juichen, en die tattoos. Ik weet niet of je zo een jongen wel bij je club moet willen hebben.

Zul je zien dat hij ook nog van rap houdt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Die jongen staat al jaren bekend als het grootste talent uit de eigen kweek. Dat is geen verrassing. Het kostte wel veel moeite om hem te laten verlengen. Overigens moet hij nog alles waar gaan maken hoor

Hij komt net kijken. Dit is voor het eerste dat je 'm live in actie ziet.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Hij heeft 'm natuurlijk donderdag al gezien bij die afgang!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hij komt net kijken. Dit is voor het eerste dat je 'm live in actie ziet.

Nee, ik zag hem in de winter al spelen tijdens het trainingskamp. Ik zag hem donderdagavond live debuteren. Ik heb al vaak beelden van de Ajax jeugd gezien, dus het is geen verrassing nee. Maar als jij wilt doen van wel, ook best.

Verder zeg ik nergens dat hij het al heeft gemaakt. Wel dat hij veel talent is. Dat zal elke volger van de Ajax jeugd erkennen.

Check deze goal van vorig weekend eens van Jong Ajax.

j0enne

• 9609 berichten
  • 3782 stemmen

Wat een drama. Lachwekkend. 4-0. Dit is toch geen verdedigen te noemen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nou nou

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.