- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #8
Het grote voetbaltopic #8
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, pingel en rood. Opzouten Ramos! 
Zorgt die Neymar net voor de pingel, nadat ik over hem klaag. Haha.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Neymar die zich aanstelt en duikt, je verwacht het niet. Barca 
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
Wat een duikelaars weer aan beide kanten.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
De scheidsrechters moeten weer de wedstrijd bepalen bleh.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Volgens mij vindt sierd die scheids niet zo goed.....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Real en Barca met een goedkope pingel. Wel weer humor dat die idioot van een Ramos rood pakt. Zijn 100.000ste rode kaart onderhand.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 539 stemmen
Overigens, Animosh, mijn punt met Neymar wordt wel weer versterkt na het kijken van deze wedstrijd. Past daar niet, verpest het teamspel, speelt in de schaduw van Messi.
Hoe hij in deze wedstrijd speelt kan ik niet beoordelen, maar opnieuw: hij is uit vorm. Sinds de onthullingen over zijn transfer schijnt hij de vorm van de eerste helft van het seizoen volledig te zijn kwijtgeraakt (of dat de reden is of dat hij zijn zelfvertrouwen kwijt is of zo weet ik verder niet).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Sierd snapt de wissel van Benzema niet... Euh.... Misschien door die rode kaart twee minuten eerder?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sierd snapt de wissel van Benzema niet... Euh.... Misschien door die rode kaart twee minuten eerder?
Waarom moet je dan je spits in vorm eruit halen? Speelt goed vanavond. Had dan die matige Bale gewisseld, die laat niks zien.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ze zullen toch echt moeten counteren nu, dus Benzema eruit is logisch.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Waarom moet je dan je spits in vorm eruit halen? Speelt goed vanavond. Had dan die matige Bale gewisseld, die laat niks zien.
Jij vindt hem goed, maar hij heeft ook twee kansen gemist die Stevie Wonder er nog in zou lopen. Wanneer je met tien man speelt (op de counter) lijken me rappe jongens als Bale en Ronaldo wat handiger. En Di Maria speelt wel als een beest vandaag.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Alves op de paal, zonde.
Maak die 3-4 nu, dan wordt het wel erg leuk met die titelstrijd daar.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha weer een pingel voor Barca! Deze is gewoon hartstikke terecht trouwens.
Oja, benieuwd naar de klaagzangen van kos en otherfool morgen.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Wat een giller. Barca krijgt er gewoon weer 1. Lachwekkend.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Jaaaaaa 3-4! Mooi! Wat een gigantische wedstrijd, haha. Deze pot heeft echt alles.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vooral veel blunders, ja. Je krijgt zowaar weer vertrouwen in de arbitrage hier. Walgelijk hoe dat wijven-spel van Barca weer in de kaart wordt gespeeld door zo'n gek met een fluitje.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Weer de hulp van de scheids nodig. Trieste zooi.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vooral veel blunders, ja. Je krijgt zowaar weer vertrouwen in de arbitrage hier. Walgelijk hoe dat wijven-spel van Barca weer in de kaart wordt gespeeld door zo'n gek met een fluitje.
Maar je zwijgt over de goedkope pingel voor Real? Kom op man.
Er zijn 3 pingels gegeven, 2 waren onzin, deze terecht. Heeft niks te maken met wijven-spel van Barca belonen. Dom wat Ramos bij die 2e deed en nog dommer wat Alonso net deed.
merijn82
-
- 1932 berichten
- 460 stemmen
Dit leek me inderdaad gewoon een penalty, die 3e.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je klinkt verbaasd. Is toch algemeen bekend dat in Spanje de slechtste arbiters rondlopen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
CR weer huilie huilie.
Dat was dan wel weer een pingel.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Maar je zwijgt over de goedkope pingel voor Real? Kom op man.
Er zijn 3 pingels gegeven, 2 waren onzin, deze terecht. Heeft niks te maken met wijven-spel van Barca belonen. Dom wat Ramos bij die 2e deed en nog dommer wat Alonso net deed.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Messi geeft ene christiano Ronaldo toch ook wel weer het nakijken vanavond. Een aardige speler die Ronaldo, maar hij mag nog niet in de schaduw staan van die kleine.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Messi geeft ene christiano Ronaldo toch ook wel weer het nakijken vanavond. Een aardige speler die Ronaldo, maar hij mag nog niet in de schaduw staan van die kleine.
Inderdaad. Ronaldo heeft op die penalty benutten na alleen maar liggen huilen en duikelen. Geweldige speler, maar hij is inderdaad niet van het kaliber Messi. Die is gewoon nog net wat perfecter.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.