- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Geen pingel aan psv? Waar heb je het over. Volgens mij was psv aardig kansloos in de Arena.
Die MM wedstrijd heb ik toevallig gezien en jullie hebben beide gelijk: PSV bakte er niks van maar had wel (op 1-1) een 100% strafschop moeten hebben.
Wat natuurlijk geen reden is om die scheidsrechter niet meer op te stellen, wat een gelul.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Geen pingel aan psv? Waar heb je het over. Volgens mij was psv aardig kansloos in de Arena. Behalve een lucky uitbraakjr hrbbrn ze niets gecreëerd.
Montorsi
-
- 9726 berichten
- 2386 stemmen
Opmerkelijke transfer trouwens:
http://www.speld.nl/2013/04/09/transfer-sabia-boulahrouz-naar-van-der-vaart-vrijwel-rond/
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen

Die reactie daaronder ook: " Ik denk dat Sabia ernstig tekort is gekomen als vrouw van een mandekker."

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Vanavond protest van Galatasaray-fans tegen bond en scheidsrechters: er worden 35.000 Fatih Terim-maskers uitgedeeld.
Hoe gruwelijk is dat als iedereen die op heeft! 
mjk87 (moderator films)
-
- 14590 berichten
- 4548 stemmen
Opmerkelijke transfer trouwens:
http://www.speld.nl/2013/04/09/transfer-sabia-boulahrouz-naar-van-der-vaart-vrijwel-rond/
Diederik Smit
Daar heb ik nog steeds een voorwoord van in mijn profielwerkstuk staan. Wellicht wordt dat nog eens geld waard.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ja hoor, uiteraard weer Bjorn Kuipers. Hoe is dat nu mogelijk man?
Hij heeft Ajax - PSV persoonlijk keihard verneukt door die pingel niet aan ons te geven en bij Feyenoord - PSV was die ook weer lekker bezig.
Hij zal uiteraard nog wel 't 'waar bemoei jij je mee, loop lekker door' in z'n hoofd hebben.
Miep miep. Over elke scheids valt wel wat te zeggen door een nadelige beslissing de afgelopen jaren. Bij iedere club. Dus niet huilen, dat mag je komende zondag om 18.25 doen 
$pecial
-
- 1147 berichten
- 553 stemmen
Niet normaal hoeveel zin ik heb in aanstaande zondag. Hopelijk schijnt de zon en dan vroeg de stad in. De wedstrijd voorspellen ga ik mijn vingers maar niet aan branden. Cliché uitspraken als het kan alle kanten opgaan zullen dan mijn verhaal domineren.
Nah vooruit: 2-1 overwinning. 
Joy4ever
-
- 4623 berichten
- 1844 stemmen
Erg knap wat Jos Luhukay presteert in Duitsland. Destijds natuurlijk de promotie met Augsburg naar de Bundesliga en het seizoen erop de Klassenerhalt. En nu wordt meneer Jos vrijwel zeker kampioen met Hertha waardoor hij volgend seizoen weer in de Bundesliga actief is. Trouwens ook geinig dat de kans groot is dat Eintracht Braunschweig gaat promoveren. Altijd een mooie clubnaam gevonden
.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ik denk dat ik em snap, omdat hij op Voldemort lijkt? 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen

D'r worden altijd grappen over hem gemaakt van Voldemort.

gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Come on, Dortmund! 
Verwacht geen spektakel, maar ook 1-0 is genoeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet normaal hoeveel zin ik heb in aanstaande zondag. Hopelijk schijnt de zon en dan vroeg de stad in. De wedstrijd voorspellen ga ik mijn vingers maar niet aan branden. Cliché uitspraken als het kan alle kanten opgaan zullen dan mijn verhaal domineren.
Nah vooruit: 2-1 overwinning.
Hier ook al sinds het affluiten van Ajax-Heracles die spanning. De wedstrijd die ons seizoen zal maken of anders misschien breken. Het is een zeer naar gevoel als je enkele potjes voor het einde niet alles meer in eigen hand hebt.
1 voordeel is wel dat we eventueel na zondag maximaal in punten gelijk kunnen komen als het slecht af loopt. Gelukkig komen er nog uitduels voor PSV bij AZ en Twente aan. Die gaan ze niet allebei winnen. Het zal zondag wel een voetbalgevecht worden. Het fysiek van PSV tegen het voetbal van Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hup Dortmund. Mooie club, goed voetbal, toffe coach en beter voor de aantrekkelijkheid van de halve finales.
Barca-Bayern als finale bitte.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Nein. Dortmund-Real bitte. Dortmund mag wel winnen.
Ennuh...we gaan zondag gewoon winnen. No problemo.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind dit Real werkelijk geen zak aan om naar te kijken. Goede spelers, maar gewoon enorm vervelend voetbal. Daar heb ik helemaal niks mee. Het is puur gebaseerd op individuele flitsen, terwijl de andere 3 teams daadwerkelijk goed voetbal spelen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Malaga
Notoire dwarsligger. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Pfffff... wat een fenomeen 
Speciale CL versie dan maar: Ronaldo 10 vs Messi 8.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan ook eens voor de Spaanse ploeg kiezen
. Behalve bij Real dan, die support ik alleen tegen Ajax
.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Ik vind dit Real werkelijk geen zak aan om naar te kijken. Goede spelers, maar gewoon enorm vervelend voetbal. Daar heb ik helemaal niks mee. Het is puur gebaseerd op individuele flitsen, terwijl de andere 3 teams daadwerkelijk goed voetbal spelen.
Dan is er iets mis met jouw definitie van 'goed voetbal'. Een uitstekende counter of iemand die 5 man uitkapt is ook goed voetbal.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Als Depor nog CL had gespeeld, dan had ik in mijn Depor-shirtje op de bank gelegen.
Wij spelen tenminste nog op regelmatige basis tegen Spanjaarden..... 
Over de uitslagen hebben we het maar niet.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Dan is er iets mis met jouw definitie van 'goed voetbal'. Een uitstekende counter of iemand die 5 man uitkapt is ook goed voetbal.
Ik hou van teams met veel balbezit, die een balletje goed rond laten gaan, aan goed positiespel doen en daaruit dreigend zijn. Counterploegen doen me niks. Waarbij ik niet zeg dat het niet knap is hoor. Vorig seizoen counterde Real Ajax er in 10 seconden volledig uit in Madrid, was een wereldgoal. Maar not my cup of tea.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Tja. Veel balbezit, dat heeft Barcelona maar ondertussen passen ze 100x die bal naar elkaar voordat ze zich eens naar de goal begeven. Daar vind ik nou geen hol aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Joaquin
Goooooooooooooooooooolllllllllllllllll.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4722 stemmen
Pfff, dit kan toch niet. Belachelijk. Wordt wel erg moeilijk nu.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3783 stemmen
Lekkere actie hoor van Joaquin. 0-1. Moeilijke klus nu.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Scheelt weer, i.i.g. geen verlenging (en pingels).
Wordt nu zeker lastig, Malaga geeft normaal gesproken niet veel kansen weg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.