- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Badoo
Badoo
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Even geen idee waar ik dit topic anders kon maken, maar ben gewoon erg benieuwd naar de meningen van mensen over deze website?
Heb het idee dat veel profielen fake zijn en grotendeels inactief.
Iemand wel goede ervaringen met deze site? Of betere met andere sites?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik heb ervaring en geloof ik, ook een faker gehad.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Maar je ervaringen zijn grotendeels positief Martijn?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Maar je ervaringen zijn grotendeels positief Martijn?
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Nee oké das waar, maar met fake profielen bedoel ik echt opvul profielen. Dus van die gladjakkers van de site zelf.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Nee oké das waar, maar met fake profielen bedoel ik echt opvul profielen. Dus van die gladjakkers van de site zelf.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Klopt maar die heb je inderdaad op alle sites wel.
Maar schijnbaar zijn er veel mensen onwetend lid van Badoo omdat ze ooit eens ergens op een linkje hebben gedrukt, niet wetende dat ze dan een profiel hebben aangemaakt.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Klopt maar die heb je inderdaad op alle sites wel.
Maar schijnbaar zijn er veel mensen onwetend lid van Badoo omdat ze ooit eens ergens op een linkje hebben gedrukt, niet wetende dat ze dan een profiel hebben aangemaakt.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Schijnbaar wel, kwam bij het programma Kanniewaarzijn. Toch best veel klachten over schijnbaar..
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Schijnbaar wel, kwam bij het programma Kanniewaarzijn. Toch best veel klachten over schijnbaar..
Jessica1987
-
- 10 berichten
- 3 stemmen
Ik was lid van bandoo daar zijn raare gastjes daar. Een oude kerel wou met mij doen en een andere jochie vroeg waneer ik zelfmoord ga plegen ?en zoiets vraag je toch niet. Ik heb dat profiel verwijderd echt een .... site. Word gewoon lastig gevallen door raare gastjes. Geen goede ervarig gehad. een tijdje terug email gekregen over die site of ik lid wilt worden, ik heb mijn emailadd laten verwijderen uit systeem.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Dat is inderdaad wel raar ja Jessica..
Maar ik vrees dat die rare figuren op bijna al dat soort sites zitten?
Heb het zelf nog niet mee gemaakt met vrouwen.. 
dualcia
-
- 953 berichten
- 2311 stemmen
Daar heb ik zelf ook last van gehad. Ik had via Facebook blijkbaar ooit op een linkje geklikt en toen werd er op Badoo vanzelf een profiel van mij aangemaakt met de gegevens die ik op Facebook had staan, inclusief foto's en dergelijke. Ik kwam er ook pas achter toen ik ineens allemaal berichtjes in mijn mailbox kreeg van jongens die opeens met me wilden daten en toen merkte ik dat er een profiel van mij op die site stond.
Een aantal vriendinnen van mij hebben ditzelfde probleem gehad.
Jessica1987
-
- 10 berichten
- 3 stemmen
Dat is inderdaad wel raar ja Jessica..
Maar ik vrees dat die rare figuren op bijna al dat soort sites zitten?
Heb het zelf nog niet mee gemaakt met vrouwen..
Badoo is net als loke video chat voordra je online bent krijg je die raarste berichten van jongens/ mannen en afbeedingen en ik heb die afbeeldingen niet gezien, wil je echt niet zien. Geloof me.?Vooral je een vrouw bent en als man heb je geen last van. ?
Srry dat ik offtopic ga daar kan je wel mee gelijken net als met chatnu. Is wel irritant zulke berichtjes word je pro lekker vol gespamd met berichten van G mannen/ jongens. `? Kom op man zoek een leven *roll Eyes*` dat typ ik voor die irritante gastjes. ?
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Gelukkig zijn er ook nog wel genoeg respectvolle mannen hoor, alleen die vallen door al die spam hoogstwaarschijnlijk niet zo veel meer op.. 
Maarja ach, de goede eruit halen zie je al aan het soort berichten dan toch? de rest kan je negeren 
Ik denk dat dit probleem altijd blijft bestaan op gratis sites.
@dualcia, erg slordig van Badoo inderdaad.. maar hoogstwaarschijnlijk geef je onbewust een bepaalde toestemming door op die link te klikken.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Gelukkig zijn er ook nog wel genoeg respectvolle mannen hoor, alleen die vallen door al die spam hoogstwaarschijnlijk niet zo veel meer op..
Jessica1987
-
- 10 berichten
- 3 stemmen
Maarja ach, de goede eruit halen zie je al aan het soort berichten dan toch? de rest kan je negeren 
Ik denk dat dit probleem altijd blijft bestaan op gratis sites.
@dualcia, erg slordig van Badoo inderdaad.. maar hoogstwaarschijnlijk geef je onbewust een bepaalde toestemming door op die link te klikken.
Idd je kunt dat soort gastjes steeds blokken maar ze komen altijd terug
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Idd je kunt dat soort gastjes steeds blokken maar ze komen altijd terug
Maar blijf aub geloven in de goede jongens daar, ik zie te vaak dat de goede onder de slechte moeten lijden..
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Maar blijf aub geloven in de goede jongens daar, ik zie te vaak dat de goede onder de slechte moeten lijden..
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Er zijn vele websites die dezelfde foto's van vrouwen en mannen bevatten... nep dus... om mensen te stimuleren om te betalen om verder te gaan dan alleen like of dislike te geven.
peterthuis55
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Ik heb net te maken gehad met een amrikaanse scammer.Hij deed
zich voor als een militair.Ik ben er op tijd achter gekomen omdat zijn email niet klopte.
Helaas zitten er nog meer op deze site .U bent dus gewaarschuwd
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3220 stemmen
Waarom zou je sowieso al een amerikaan zoeken? en als hij zich voor doet als Nederlander valt hij sowieso al gelijk door de mand..