• 12.442 nieuwsartikelen
  • 166.890 films
  • 10.787 series
  • 31.046 seizoenen
  • 624.853 acteurs
  • 195.352 gebruikers
  • 9.130.985 stemmen

The Matrix Online

zoeken in:

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

Jawel het komt eraan. Ben zeer zeer benieuwd!

officiele site

En check dit ook even:

trailer

MovieFactory

• 6 berichten
  • 6 stemmen

Je bent wel een échte Matrix fan zie ik, haha... top man!

Dat was toch ook het enige wat je aan de Movie Alert! leuk vond... de mei editie geloof ik he?

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

zie de andere topic, maar idd je hebt het helemaal goed

Melkor

• 357 berichten
  • 706 stemmen

Wat vind iedereen er eigenlijk van dat je (naast de kosten voor de server) nog extra zal moeten betalen om het spel te spelen ?

ik vind het in ieder geval dom, dat is een van de twee redens dat ik het niet zal kopen !!

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

ik zal het wel kopen, maar spelen kan ik het zo en zo al niet. want de comp die ik nog ergens heb staan is al jaren oud, dus dat weer af en toe bij andere spelen net als enter the marix ik zelf heb er geen problemen mee. maar als je het als nuchtere gamer zou zien, zou je het natuurlijk belachelijk vinden. maar aangezien ik al niet zo gamer ben en nogal fan van alles omtrend matrix vind ik het niet erg

Sjoerd

• 999 berichten
  • 1348 stemmen

Melkor schreef:

Wat vind iedereen er eigenlijk van dat je (naast de kosten voor de server) nog extra zal moeten betalen om het spel te spelen ?

ik vind het in ieder geval dom, dat is een van de twee redens dat ik het niet zal kopen !!

Dat is heel gebruikelijk voor MMORPG spellen hoor... Dus niet alleen voor the matrix...

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

The Matrix Online is intended as an extension to the existing movie and game franchises for the series, and will take place after Matrix Revolutions, the third Matrix movie.

The Animatrix DVD

Enter the Matrix

Matrix Reloaded: 2-Disc Soundtrack

The main gameplay will be contained wholly within the Matrix and will involve thousands of players who have hacked into the Matrix from a ship at broadcast depth. Oddly, this actually implies some information about the ending to the trilogy for those interested in the series. Among its many features that Monolith purports to be including, The Matrix Online is planned to involve players in original stories created by the Wachowski brothers themselves. In addition, hallmark elements of the series like Bullet Time(tm) are also expected to make the transition. Finally, the actual fighting in the game is going to be built around a system of "Matrix like" fighting moves which the creators say you will be able to "swap out and exchange like trading cards."

The Matrix Online is currently in development for only the Windows platform by Monolith and EON Entertainment, and is to be published through Ubi Soft. Right now, the only release commitments are a vague timeframe of 2004.

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

Oei dit topic was ik weer ff helemaal vergeten. Belangrijkste news over een paar maanden zijn toch wel 3 screenshots die je een idee geven hoe het er gaat uitzien:

1

2

3

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3187 stemmen

Ze doen het niet direct, Neo.

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

In The Matrix Online, we call these programs Ability Code. Ability Code allows for a kind of functionality that has no direct comparison in existing massively multi-player games.

Loading an Ability Code grants you that ability. So if you have the Kung Fu Ability Code, you load that Code and then your character knows Kung Fu.

Ability Code can be swapped out from your character and replaced with different Ability Code. Ability Code can even be traded with other players.

As you might imagine, this really changes the notion of what it means to build a character; you're never locked into a specific role. All it takes is a trip to your Code Archive to reconfigure your character with different Ability Code that you've acquired.

Now this doesn't mean that characters will all be like Neo. Neo had the unique ability to contain vast numbers of high-level abilities. Tank even marveled over this fact in the movie.

Player characters are initially limited in their capacity for abilities. Characters start out only able to contain a limited number of beginner abilities. But as your character advances, so does their capacity for abilities!

Finally, not all abilities are created equal. Some abilities require several prerequisite abilities before they can be loaded into your character's memory. The more difficult and specialized the ability, the more requirements the Ability Code will have.

Acquiring and mastering abilities will be a key activity in the game, but it's just one small part of what will make The Matrix Online a unique gaming experience. So please visit the forums and contribute your thoughts and opinions on this and any other subject you have questions about.

Zie hier ook de prachtig geupdate site matrix online

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

Hier een filmpje van e3 van pas geleden:

filmpje

Ondanks wat beelden die al bekend in de oren moete klinken , ziet het er goed uit. Ze zijn natuurlijk nog druk bezig met de graphics, maar nu kijk ik er alleen nog maar meer naar uit

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3187 stemmen

Als t dr maar beter uit gaat zien als dat vorige Matrix spel, vierkante banden kunnen echt niet meer. Gebruiken ze een bestaande engine of hebben ze zelf wat in elkaar geflanst?

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

Ik vond die graphics van Etm anders wel verdraaid mooi (kan liggen aan het feit dat ik al jaren geen spel had gespeeld). Engine, geen idee. Uit de tijd dat ik nog weleens wat games speelde heb ik alleen de quake 2 engine onthouden, maar die al het vast niet zijn

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

Oh ja nog wat nieuwe screenshots

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3187 stemmen

Dit ziet er iig al een stuk beter uit. En dat je die graphics mooi vond ligt er zeker aan dat je al lang niets gespeeld hebt .

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

Ja Papegaai

neo

• 15410 berichten
  • 9647 stemmen

Nou ondertussen is er sinds mijn laatste bericht alweer een heleboel veranderd. Zojuist bevestigt is de release datum (14 oktober). Zie ook de site voor nieuwe info link

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.