• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.011 gebruikers
  • 9.372.182 stemmen

Wat zijn mooie auto's en in welke auto rij je zelf

zoeken in:

riesma

• 3706 berichten
  • 3082 stemmen

Óf bij de Albert Heijn op de hoek (letterlijk), óf een vriend bellen die een paar straten verderop woont en wel een auto heeft. Of ter plekke volgieten en dan nog met de 'automobiel' naar huis kunnen!

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

In de straat waar ik werk staan zo nu en dan nog 's prachtige sportauto's. Diverse Aston Martins, Jaguars en Bentleys heb ik er al vaak zien staan. Hier kan ik echt uren naar kijken en da's voor mij echt een geneugte.

Vrijdagmiddag liep ik uit m'n werk en daar stond deze ruim 2,5 ton kostende beauty geparkeerd. Trok aardig wat bekijks. Vrij zeldzame wagen, want er zijn er volgens mij nog maar weinig van geproduceerd. Net toen ik foto's begon te maken, kwam de eigenaar eraan en reed ermee weg. Zo fucking mooi gewoon.

Mercedes Benz SLS AMG:

(afbeelding)

(afbeelding)

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Mooi blik.

Zo te zien was de bestuurder ook erg enthousiast dat je een foto van maakte.

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Ja, hij zwaaide ook

Bestuurders van dat soort auto's zijn dat natuurlijk ook gewend. Dat effect had ik ook een beetje toen ik in de DB7 reed.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Achzo, ik verwacht natuurlijk dat ze dat als irritatie zouden opvatten.

Ook wel tof dat je in een AM DB7 reed, vooral als het je niets heeft gekost en helemaal geweldig als je dat voor werk doet. Maar daar namen mensen ook foto's van? Grappig, vooral als ze zeker een vrij jong persoon in een duur bak zien rijden.

Ik ben blij als ik ooit nog in een BMW serie-3 ofzo rijd, want tot zover is mijn auto-rijervaring knudde. Ik denk zelfs dat ik niet meer dan 3 auto's heb gereden (incl. lesauto), dus kan je nagaan.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Ik spotte deze Ferrari vorig jaar in Miami. Het mooie is dat hij heel snel lijkt te rijden maar in werkelijkheid reed die kerel stapvoets door de straten zodat iedereen hem op de foto kon zetten. Je ziet hem ook echt poseren, een magisch moment

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Minotaures schreef:

Ook wel tof dat je in een AM DB7 reed, vooral als het je niets heeft gekost en helemaal geweldig als je dat voor werk doet.

Was het maar waar dat ik dat voor werk deed! Ik heb de auto gehuurd (met begeleiding) en dat heeft me behoorlijk wat gekost.

Maar daar namen mensen ook foto's van? Grappig, vooral als ze zeker een vrij jong persoon in een duur bak zien rijden.

Foto's zou goed kunnen, maar zou me niet opgevallen zijn. Wel vaak mensen die omkijken en zeer leuke blikken op gezichten bij het tankstation. Ook op de snelweg merk je het gewoon doordat automobilisten voor je opzij gaan.

Ik ben blij als ik ooit nog in een BMW serie-3 ofzo rijd, want tot zover is mijn auto-rijervaring knudde. Ik denk zelfs dat ik niet meer dan 3 auto's heb gereden (incl. lesauto), dus kan je nagaan.

Mijn rij-ervaring is ook niet zoveel hoor. Naast leswagen en diverse andere auti's heb ik op m'n huidige auto laatst de ongeveer 17.000e kilometer toegevoegd.

BMW 3-serie is gaaf trouwens. De mooiste van allemaal.

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

FillumGek schreef:

Het mooie is dat hij heel snel lijkt te rijden maar in werkelijkheid reed die kerel stapvoets door de straten zodat iedereen hem op de foto kon zetten. Je ziet hem ook echt poseren,

Ik kan 'm geen ongelijk geven!

Ben zelf niet zo'n Ferrari-liefhebber, maar indrukwekkend zijn ze zeker. In een oogglimp heeft deze wel wat weg van een Lotus Elise.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2535 stemmen

Het lijkt me ook wel wat om voor een weekend een geweldige auto te huren i.p.v. een weekendje naar Parijs te gaan.

Alleen lijkt Nederland me geen geweldige plek om lekker 't gas in te trappen, maar aan de andere kant, je hebt plekken waar je gewoon een grijns van krijgt van alle aandacht (Den Haag, Scheveningen, Amsterdam, etc.). Dus ik denk dat ik dat serieus wel een keer wil doen, samen met iemand anders (om de delen te splitsen).

Voor de rest kan ik natuurlijk hier en daar bij de auto-dealers gaan en gewoon een aantal auto's uitproberen door even een proefrit te maken (daar had ik het ook nog over en we zijn van plan om bij de Audi en BMW dealer te gaan), wel beetje een goedkoop manier maar het doet niemand kwaad

Ik hoop wel binnenkort even een klein uur in een Dacia Duster te gaan rijden. Ben erg benieuwd of dat wat wordt. Het haalt natuurlijk geen kaliber van een AM, Bugatti of elk ander soort in, maar het is wel een leuk begin.

GuyB

• 1299 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben de laatste weken geobsedeerd door dit lekkere Amerikaanse ding:

(afbeelding)

Dodge Challenger, zie je hier ook zelden en dat maakt het net interessant.

En om het even bij onze kant van de plas te houden, wat vinden jullie van de Citroën DS3?

(afbeelding)

jarno1975 (moderator series)

• 10970 berichten
  • 2790 stemmen

Een echte mannenauto vs een echte vrouwenauto

GuyB

• 1299 berichten
  • 0 stemmen

Ja, inderdaad niet te vergelijken. Maar de DS3 is toch wel populair hier waar ik woon en mijn pa verkoopt ze.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Die Challenger zie je in de USA net zoveel als BMW hier, erg mooi idd, dus dan heb je geluk wanneer je daar heen gaat Evenals Hummer's, Mustang's of Corvette's trouwens.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Guy B . Een man met verstand. Heerlijk dit soort Amerikaanse meesterwerken, Dodge maakt veel moois. Mijn favoriete auto en ook zo'n meesterlijk ding van Dodge is zonder twijfel de Dodge Charger, wel die uit 69 dan .

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Naomi Watts schreef:

Guy B . Een man met verstand. Heerlijk dit soort Amerikaanse meesterwerken, Dodge maakt veel moois. Mijn favoriete auto en ook zo'n meesterlijk ding van Dodge is zonder twijfel de Dodge Charger, wel die uit 69 dan .

(afbeelding)

Geweldige auto inderdaad!

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Zowel de Challenger alsmede de Charger zien er fantastisch uit!

kos

• 46688 berichten
  • 8846 stemmen

Bij Dodge moet ik vooral aan Al Bundy denken.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Haha inderdaad, die had ook nog zo'n lelijke kleur.

(afbeelding)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Bij Dodge moet ik vooral aan Al Bundy denken.

Geweldige addictie had ie ervoor. Zoals elke echte Amerikaan .

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Geweldige auto inderdaad!

Eens eens!

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ach ja... Mocht ik ooit de postcodekanjer gaan winnen komen waarschijnlijk deze 2 bescheiden auto's voor mijn deur te staan:

(afbeelding)

De Maserati MC12 (Straatversie)

(afbeelding)

En de Hummer H3

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Met de eerste kom je niet eens een verkeersdrempel over en met de tweede heb je gegarandeerd parkeerproblemen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Mocht ik ooit een grote som geld winnen, dan zou 't deze worden. Met dezelfde kleur... Dit is en blijft voor mij echt de definitie van perfect:

(afbeelding)

V8 Vantage

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ook in die kleur?

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Nice! Alleen die kleur...

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Grijs is de standaardkleur voor AM net als dat rood dat voor Ferrari is, maar deze kleur vind ik veel mooier. Ik heb er toevallig ook een schaalmodel van.

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Skycrawler schreef:

Nice! Alleen die kleur...

Die reactie krijg ik ook regelmatig op de kleur van mijn auto

(afbeelding)

Skycrawler

• 741 berichten
  • 0 stemmen

Dit valt nog wel mee om eerlijk te zijn, al had ik een ander model auto verwacht gezien de plaatjes die je hier post.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Skycrawler schreef:

Met de eerste kom je niet eens een verkeersdrempel over en met de tweede heb je gegarandeerd parkeerproblemen.

Tweede is wel makkelijk met boodschappen doen, je kan gewoon je boodschappenkar achterin rijden .

U-96

• 11875 berichten
  • 2064 stemmen

Skycrawler schreef:

Dit valt nog wel mee om eerlijk te zijn, al had ik een ander model auto verwacht gezien de plaatjes die je hier post.

Verbaast me zelf ook wel. De koop van deze auto (inmiddels meer dan 2 jaar terug) was ook een impulskoop. Ik liep de showroom binnen, zag die auto staan en zei meteen 'Dat wordt 'm' en binnen een paar uur was ie officieel van mij.

Afhangende van een hoop factoren ben ik alsnog van plan binnen 10 jaar deze auto te bezitten. Is even een flinke investering, maar kwa onderhoud en brandstof valt het voor een sportauto enorm mee. (zit immers een 1.8 in)

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.