• 15.900 nieuwsartikelen
  • 178.665 films
  • 12.255 series
  • 34.046 seizoenen
  • 648.430 acteurs
  • 199.187 gebruikers
  • 9.383.064 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

[quote]En weer een superslechte regie gezien van de RAI. Deze heren komen nog niet aan de enkels van de VRT op gebied van wielerverslaggeving./quote]

De Belgen konden het ook niet genoeg benadrukken tijdens de uitzending

Laatste gedeelte van de koers was leuk, met dank aan Nibali en Cancellara. Cancellara had trouwens niet echt een keus, het was of doorrijden en tweede of pokeren en misschien top 10. Erg sterk van Degenkolb (is pas 23) om hier vijfde te worden. Rabo sterk in de breedte. Dom gereden van Hoogerland, met alle respect.

Sky door het ijs gezakt, ook Hagen nergens gezien.

En natuurlijk slim gereden van Gerrans en toch wel een mooie onverwachte winnaar.

Dat over Milaan-san remo

Nu even wat anders: Isner verslaat Djokovic in de halve finale van Indian Wells. Grote verrassing (voor mij althans).

Nu maar hopen (tegen beter weten in) dat Federer gaat winnen van Nadal

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ai ai ai die sluwe Gerrans! Toch leuke verrassende MSR, itt anderen vind ik het een hele fijne klassieker! Deze finish vind ik zelf ook wat leuker als Via Roma. Anders had Degenkolb gewoon gewonnen hoor .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Zit helemaal klaar voor Federer - Nadal. Gaat het regenen. Zeer irritant

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Heerlijk begin van wedstrijd. Magistrale Federer slaat ene winner na de andere en breakt Nadal meteen.

Maar manier waarop Nadal terugbreakt is ook wel weer van grote schoonheid. Prachtige pot tennis

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Federer besluit eerste set door 15 van de laatste 20 punten te winnen. Magistraal tennis. Erg benieuwd of hij dit vol kan houden.

Kan ook zomaar kantelen want Federer speelt extreem aanvallend en met erg veel risico. En iedere keer als hij paar balletjes mist staat die irritante Nadal daar weer. Absurd wat die toch iedere keer weer terughaalt.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8177 stemmen

Federer!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Heerlijk. Heb tweede set helaas niet meer gezien maar erg blij dat hij Nadal heeft weten te verslaan

IJH15

• 84 berichten
  • 122 stemmen

Durfde er nauwelijks op te hopen, maar hij heeft 't 'em gelapt!

(kon helaas geen fatsoenlijke stream vinden)

Maar Federer:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Federer die wederom ontzettend goed speelt maar geen kans heeft op die service van Isner. Voor dergelijke mannen is het woord servicekanon nu uitgevonden.

En wat een zenuwslopende tiebreak was dat zeg. Lijkt Roger eindelijk met een minibreak toe te slaan slaat hij dubbele fout op setpoint. Gelukkig toch nog 9-7 winst in tiebreak.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

En hoppa set twee is ook binnen. Oppermachtig en breakt Isner twee keer. Geweldige overwinning en weer een miljoen dollar rijker.

Cupido

• 523 berichten
  • 1911 stemmen

Indrukwekkende reeks overwinningen voor Federer. Hij oogt enorm hongerig op het moment.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8177 stemmen

Mooi dit. Federer oogt inderdaad erg hongerig. Ik had niet gedacht dat hij zo snel weer een masterstoernooi zou winnen. Hij tennist weer op topniveau. Wordt een leuk en spannend jaar op deze manier.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Serveerde zelf gisteren ook ongelofelijk goed. Dacht iets van tien punten tegen op eigen service in hele wedstrijd. En vooral zijn forehand was van wereldklasse

timbo_

• 13116 berichten
  • 3873 stemmen

Verschil op nieuwe wereldranglijst tussen Nadal en Federer is nog 'maar' 700 punten. Was aan begin van seizoen nog meer dan 1400 punten.

En ook Djokovic heeft al meer dan 1000 punten ingeleverd dit jaar. Kan volgende week erg interessant worden in Miami. Dan verdedigen Nadal en Djokovic wederom een finaleplek.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wade staat weer op! Wow goede 4 qt zeg.

Maar grootste spektakel kwam toch uit Sac-town.. Dunks vlogen me om de oren.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wielerliefhebbers, niet vergeten: vanaf vandaag iedere dag de hele week vanaf 16 uur, de Ronde van Catalonië. Klimmen, klimmen en nog eens klimmen... en hele week.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Orlando .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Fed Express keeps on rolling, o yea!

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Het is toch ernstig ook. Je zou toch je Orlando sjaalte opeten, als je fan van de magic bent. Dit is ook al tegen Boston gebeurd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt. Ook daar ontbraken toen sterspelers. Echt tekenend, heeft weinig te maken met minder zijn, dit is puur een instellingskwestie. Wat een minachting naar je publiek. Je zou ze iegenlijk twintig winstpartijen in mindering te brengen. Bah. Die gaan het ook nooit redden.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Zo erg dat ik vanochtend 3x in m'n ogen moest wrijven

Howard gaat de prijs betalen omdat hij niet mans genoeg was om te zeggen dat hij gewoon weg wil .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij halftime ben ik gewoon gaan slapen, ik wist met zekerheid dat ze niet gingen verliezen. Laatste keer was dat toen Memphis op bezoek kwam. Maar manmanman, wat was dat slecht.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wielrenners: niet vergeten !!!

Vandaag woensdag 21/03 om 14u20 op één. Rechtstreeks verslag van Dwars door Vlaanderen.

Commentaar: Michel Wuyts en Karl Vannieuwkerke.

Vrijdag 23/03 om 14u45 op één. Rechtstreeks verslag van de E3 Harelbeke.

Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.

Zondag 25/3: 14u00 bij Canvas: LIVE verslag van Gent-Wevelgem (met omkadering ter plaatse)

Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.

Met om 17u00 een verslag van het Internationaal Wegcriterium

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Miami's 17-0 run , een Lionel Messi referentie en OKC verliest weer. Goed nachtje .

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Om op de voetbaltermen te blijven: Het Woodson-effect is zichtbaar.

happie

• 6242 berichten
  • 426 stemmen

Fisher al weer weg bij Houston. Clipps denken aan hem voor de breedte ivm de blessure van Billups.

Gilbert Arenas ook weer terug in de NBA. Memphis heeft hem gecontracteerd voor de rest van het seizoen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie Fisher daar niet heen gaan, wilt ie niet eens. Hij is een Laker in hart- en nieren.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Inderdaad een knalprestatie. Iedereen dacht dat hij zich opofferde voor Chavanel, maar Terpstra knalde keihard door. 35 lange kilometers... Chapeau.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik vermoed dat Fisher naar OKC gaat...

En leuk voor Arenas, kan me zijn fantastische 3s nog wel herinneren.. Zolang ze maar niet gaan kaarten met hem!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.