- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
@happie: Paul George!
Wordt de nieuwe T-Mac genoemd en is de enige PG die zowel aan een dunkcontest als de 3 point contest zou kunnen meedoen. Echt een geweldige gast.
Helaas heeft ie niet kunnen voorkomen dat de Pacers opnieuw een oorwassing hebben gekregen... Vanavond tegen de Nets moet echt de ommekeer komen!
Ook OKC verloren met wat je toch wel een choke kan noemen. Heel veel verrassende uitslagen vannacht gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
George is net als McGrady gewoon een shooting guard natuurlijk. En of de nieuwe T-Mac genoemd worden nou een positief iets is. Straks gaan ze Lin nog vergelijken met Marbury, in beiden gevallen ben je dan flink de sjaak.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Waar denken jullie btw dat Smith heen gaat?
Clips of Knicks?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Een hele lastige. Bij de Clippers is ie voorlopig een starter, bij beiden teams speelt een goede vriend van Smith. Geld zal de doorslag geven. Al wil elke basketballer wel in MSG spelen. Al is L.A. ook een fijne stad. Beiden erg gelijkwaardige teams, zowel qua aspiraties als stad.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ja als geld een rol gaat spelen zijn het de Knicks. Die kunnen ook nog een player option geven voor volgend seizoen, een zeer belangrijk wapen.
Maar vanuit sportieve aspiraties zal hij de Clippers willen.
CP3 etc zijn ook hard aan het recruiten.
En de contestants voor de Dunk Contest:
Iman Shumpert, Chase Budinger, Paul George and Derrick Williams.
En als verrassing de 'hottest name in NBA right now'.
Lin?!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Marcel Kittel spurt naar ritzege in Ronde van Oman.
Uitslag:
1. Marcel Kittel (Dui/Project 1t4i) 140,5 km/3u23:00
2. Andre Greipel (Dui)
3. Nacer Bouhanni (Fra)
4. Tyler Farrar (VSt)
5. Peter Sagan (Svk)
6. Tom Boonen
7. Andrea Guardini (Ita)
8. Mark Cavendish (GBr)
9. Graeme Brown (Aus)
10. Ramunas Navardauskas (Lit)
Algemene rangschikking:
1. Andre Greipel (Dui/Lotto-Belisol) 9u59:41
2. Peter Sagan (Svk) 0:02
3. Nacer Bouhanni (Fra) 0:08
4. Baden Cooke (Aus) 0:09
5. Tom Jelte Slagter (Ned) 0:11
6. Tony Gallopin (Fra) 0:12
7. Christopher Sutton (Aus)
8. Jakob Fuglsang (Den) 0:15
9. Ramunas Navardauskas (Lit)
10. Fabian Cancellara (Zwi) 0:19
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van uitslagen van http://www.wielerupdate.nl/ te copy-pasten en er vervolgens niks mee doen?
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Ik vind het wel handig, scheelt een bezoekje aan wielerupdate.
Leuk dat Kittel z'n eerste overwinning (toch?) van het seizoen binnen heeft.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
George is net als McGrady gewoon een shooting guard natuurlijk. En of de nieuwe T-Mac genoemd worden nou een positief iets is. Straks gaan ze Lin nog vergelijken met Marbury, in beiden gevallen ben je dan flink de sjaak.
Nou ja qua carriere verloop is het natuurlijk geen good thing om zo genoemd te worden. Alleen heeft T-mac natuurlijk ook zijn good years gehad en als ze daar op doelen, dan is het natuurlijk geen schande om zo genoemd te worden. Ik vind de term de nieuwe ....... sowieso not done. Net zoals ze riepen Carter is de nieuwe Jordan, Brand is de nieuwe Jordan. Daar zijn ze gelukkig mee opgehouden.
happie
-
- 6246 berichten
- 426 stemmen
Mooie comeback van de Clips na een second half 18 points deficit. CP3 drie kwarten zonder score om er in het vierde kwart er 13 te maken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van uitslagen van http://www.wielerupdate.nl/ te copy-pasten en er vervolgens niks mee doen?
Eerst en vooral, die uitslagen zijn helemaal niet van wielerupdate.nl. Doe dan toch de moeite om op de link te klikken. En de uitslagen zijn, zoals eRCee al zegt, handig voor diegenen die het verslag dat bij de link hoort, niet willen lezen maar toch interesse hebben in de uitslagen. Ik heb hetzelfde met voetbal en basket: over het algemeen heb ik belangstelling voor de resultaten en niet voor de verslagen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
De updates van speedy zijn superhandig en overzichtelijk. Ik neem er met veel plezier kennis van, en als ik een opvallende naam zie kan ik doorklikken. Topwerk derhalve 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ok ik dacht meer dat de wielerfans (mijzelf inclusief) hun wielernieuws toch eerst van wielersites plukte.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
JR Smith lijkt toch voor het geld te kiezen. De 2.5 million cap space van de Knicks maakt het verschil.
Dan denk ik dat Balkman gewaived wordt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Man, man, man,, is die goed op dreef zeg. Ik denk al zes of zeven dit jaar. 
André Greipel spurt weer naar zege in Oman.
Uitslag:
1. Andre Greipel (Dui/Lotto-Belisol) 142,5 km/3u37:02 (gem: 39,395 km/u)
2. Peter Sagan (Slk)
3. Tony Gallopin (Fra)
4. Nacer Bouhanni (Fra); 5. Christopher Sutton (Aus); 6. Martin Kohler (Zwi); 7. Pier Paolo De Negri (Ita); 8. Sylvain Chavanel (Fra); 9. Ramunas Navardauskas (Lit); 10. Baden Cooke (Aus); 11. Tom Boonen.
Algemene rangschikking:
1. Andre Greipel (Dui/Lotto-Belisol) 13u36:33
2. Peter Sagan (Slk) 0:06
3. Nacer Bouhanni (Fra) 0:18
4. Tony Gallopin (Fra); 5. Baden Cooke (Aus) 0:19; 6. Tom Jelte Slagter (Ned) 0:21; 7. Christopher Sutton (Aus) 0:22; 8. Jakob Fuglsang (Den) 0:25; 9. Ramunas Navardauskas (Lit); 10. Fabian Cancellara (Zwi) 0:29.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
TO's wordt Lin eindelijk fataal... En dan verliezen tegen de Hornets 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, inderdaad. Uitgerekend verliezen van de Hornets. TO's leeer je ook vermijden uit ervaring, maardan wel verliezen van de Hornets
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Morgen komt proppenschieter Melo terug dus dan ben ik weer zeer benieuwd hoe de verdeling loopt daar.
Helaas mis ik die games aangezien ik vannacht op vakantie ga... Mis ik het complete All Star Weekend! Leuk zo'n league pass 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekkere timing Pita
.
Ik ben er ook wel benieuwd naar, wordt weer een one-man show van Melo ben ik bang
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nibali wint vijfde rit Ronde van Oman, Velits nieuwe leider.
Uitslag rit 5:
1.V.Nibali (Ita) 158 km in 4u43'47"
2.P.Velits (Svk) op 10"
3.S.Casar (Fra) 25"
9.F.Cancellara (Zwi) 1'01"
Stand na rit 5:
1.P.Velits (Svk) in 18u20'58"
2.V.Nibali (Ita) op 1"
3.T.Gallopin (Fra) 17"
10.F.Cancellara (Zwi) 52"
32.A.Schleck (Lux) 4'59"
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Kramer blijft inderdaad toch wel een fenomeen
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Overigens gisteren dus mijn tennisheld live aan het werk gezien. Was fantastisch. Alleen al de gekte toen Federer ging trainen was de moeite waard.
En ik mag hier dan wel eens gezegd hebben dat ik Del Potro niet als een echte uitdager zie. Gisteren was hij groots.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Kritiek op Federer dat hij geen mentaliteit zou hebben is vanavond ook wel weer grandioos onderuit gehaald. Indrukwekkend hoor hoe zo'n man zich ook nu nog kan motiveren om te knokken op een toernooitje in Rotterdam. Dan ben je echt een hele grote. Ik dacht in ieder geval zeker dat het bij 3-4 en 0-40 in derde set bekeken was.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En na het lachen om New York zetten de Bulls zich in eigen huis ook complee voor lul, nog erger zelfs, bijna 20 punten verschil tegen de Nets. Please!
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Is het alweer 80s night ofzo? 
Die jerseys van Spurs zijn awesome! Echt weer indrukwekkende win.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Kritiek op Federer dat hij geen mentaliteit zou hebben is vanavond ook wel weer grandioos onderuit gehaald. Indrukwekkend hoor hoe zo'n man zich ook nu nog kan motiveren om te knokken op een toernooitje in Rotterdam. Dan ben je echt een hele grote. Ik dacht in ieder geval zeker dat het bij 3-4 en 0-40 in derde set bekeken was.
Ik zat er vanavond en het was maar een aparte wedstrijd. Zeker door dat moment wat je aanhaalt leek het haast wel geregisseerd. Maar dat zal het niet geweest zijn. Toch kan ik dan niet anders zeggen dat het overkwam alsof hij op die momenten even een beetje meer gas gaf en energie erin gooide. Het leek af en toe wel alsof hij op de baan liep met in zijn hoofd een tweestrijd : wil ik die finale hier morgen nog spelen of niet? Hij speelde in ieder geval niet groots, maar vond het mooi hem nog weer eens gezien te hebben. Leuke wedstrijd ook wel en Davidenko speelde ook weer eens erg goed voor zijn doen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Federer speelde vooral niet erg goed tot aan 3-1 in tweede set. Daarna vond ik hem bijzonder sterk en voor mijn gevoel won hij juist omdat hij nog steeds zo graag wil winnen. Heb van die tweestrijd niets gemerkt.
Cupido
-
- 524 berichten
- 1912 stemmen
Mooie partij idd. Wel veel afzwaaiers aan Federers kant, maar Davydenko zet de druk ook wel flink op de ketel. Wat neemt hij die ballen vroeg en wat speelt ie ze diep. Federer verdedigde bij vlagen fenomenaal. Zag af en toe weer de oude Davydenko en Federer.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
De oude Federer in die partij van gisteren? Qua stijl zie je die altijd nog wel ja, maar hij was gisteren echt niet best hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.