• 15.936 nieuwsartikelen
  • 178.874 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.228 gebruikers
  • 9.386.543 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje jammer dat Smeets wat betreft basketbal zo naast de pot piest inderdaad.

Straks zal ie wel weer ondersneeuwen als de one man show van Melo weer begint. Hij is goed die Lin maar vind hem iets hebben wat ik niet top waardig vindt. Weet niet wat het is, ook vreemd dat ie sinds kort nog in de D-league speelde en dat ie ook nog eens undrafted was. Raar.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

kos schreef:

(quote)

En NBA zou natuurlijk enorm veel NL kijkers trekken, maar kost veel geld.

Lijkt me sterk. Het is allemaal 's nachts om te beginnen, dat kijk je niet om 'even een wedstrijdje te zien'. Bovendien is het veel te veel een statistiekjes-sport voor Europeanen, en bovenal liggen Amerikaanse sporten veel te vaak stil om de haverklap met time-outs en reclames en dansjes van chearleaders om het voor Nederlanders en Europeanen in het algemeen leuk te maken. Hier houden we niet zo van met show doordrenkte sporten.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

In europa basketballen ze ook met time-outs. In andere europese landen is basketbal ook een grote sport.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, heeft vrij weinig met Europeanen te maken. Nederlanders misschien, maar die zeiken over alles.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

Ik had mijn post nog ge-edit, maar dat is blijkbaar niet gelukt.

Ik gaf al aan dat de sport in Spanje, Griekeland, Turkije nog wel groot is. Alleen heb ik het idee dat het daar vooral over de nationale competities gaat.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

André Greipel wint opener in Ronde van Oman.

Uitslag en klassement na rit 1:

1.A.Greipel (Dui)

2.D.Galimzianov (Rus)

3.T.Farrar (VS)

4.M.Kittel (Dui)

5.P.Sagan (Svk)

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Mja zo nu en dan een samenvattinkje op een voetbaloze zondag vind ik altijd wel tof.

Maar idd, echte fans hebben league pass

Vanavond Heat - Pacers! Pacers zitten echt in een dip.

El Loco

• 1126 berichten
  • 2396 stemmen

Lijkt me sterk. Het is allemaal 's nachts om te beginnen, dat kijk je niet om 'even een wedstrijdje te zien'. Bovendien is het veel te veel een statistiekjes-sport voor Europeanen, en bovenal liggen Amerikaanse sporten veel te vaak stil om de haverklap met time-outs en reclames en dansjes van chearleaders om het voor Nederlanders en Europeanen in het algemeen leuk te maken. Hier houden we niet zo van met show doordrenkte sporten.

Dat wordt hier in België simpel opgelost door Prime. 's nachts zenden ze live de wedstrijd uit met amerikaans commentaar en de dag nadien zenden ze de herhaling uit met nederlandse commentaar. Al die time-outs en shows tijdens de wedstrijd worden gewoon weggelaten. Zo moeilijk is het toch niet.

Frozen_Devil

• 57 berichten
  • 454 stemmen

Ik kan er echt niet aan doen, ik kijk nu al uit naar binnen een maand. 15 maart is nl. de trade deadline.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

kos schreef:

(quote)

. Kan mij het verrekken of NL wereldtop is in een sport. dat is toch geen criterium voor echte sportliefhebberij?

Ga lekker korfbal en schaatsen kijken de hele dag dan .

En NBA zou natuurlijk enorm veel NL kijkers trekken, maar kost veel geld.

Natuurlijk ook onzin alleen korfbal en schaatsen. Maargoed, zo heeft elke liefhebber wel zo zijn sport die hij/zij graag ziet en wat hier zelden aandacht krijgt bij de NOS. Dit geldt trouwens ook heel erg voor paralympische sporten.

Denk trouwens dat de NHL en NBL ook best veel kijkers zou trekken, maar dat is mijn punt dus, waarom Amerikaanse sportcompetities uitzenden op een Nederlandse publieke omroep terwijl er zoveel sporten zijn waar Nederland wel een rol in speelt. Ik betaal toch geen belastingcentjes om een paar van die lange Yanks te zien basketballen . Een (commercieel) thema kanaal echter, met NBA, NHL, NBL en de watjesversie van rugby zou best tof zijn!

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Daaaaaaamn Lin?

Are you kidding?

Maakt game winning buzzer beater met 0.5 seconden op de klok

Kanonnen zeg, ik denk dat je er langzaamaan toch ook aan moet gaan geloven Naomi.

Linsanity is happening!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is geen buzzing beater met nog 0.5 seconden op de klok hoor . Hij is erg goed bezig, en ziet er zeer goed uit maar wil het nu over een langere periode zien. Zeg maar het hele reguliere seizoen maar zeer goede cijfers. Laten we het hopen voor New York. Weergaloos is ie zeker.

Deng goes point guard . En East maakt met thibodeau zo waar is kans de all star game te winnen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Dat is zeker waar, vannacht stond hij tegen Calderon en zowel hij als de Raptors lieten toch wel erg veel TO's zien. Maar dan nog, geweldig afgemaakt.

Vanavond krijgen ze de Kings (Evans), nog een mooie manier om zich te bewijzen.

Maar voor mij is het duidelijk, Lin heeft vannacht voor mij alle redenen weggenomen om aan hem te twijfelen. Alleen zijn aantal TO (8.5) is wel bizar hoog, maar zolang hij er 8.5 apg en 26 ppg achteraan gooit heeft hij mn zege.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vraag me af in hoeverre hij dat puntengemiddelde omhoog kan houden straks met Melo terug. TO's moeten inderdaad beter. Al kan dat kereltje echt goed ballen en ook wel een keyplayer die de Knicks miste. Ik onderschrijf zijn talent, maar ben toch altijd een langere periode type of guy .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Komt natuurlijk ook omdat het een aziatisch mannetje van Hardvard is wat gewoon undrafted vanuit summer camp komt lopen. Dat is ook niet te geloven

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt, dat telt ook wel mee ja. Al is het New york gegund, maakt het wel interessanter in het oosten. Want Lin er nu bij scheelt echt veel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Geef niet veel om basketbal maar die laatste twintig seconden vond zelfs ik grandioos. Heerlijk hoe Lin daar gewoon staat te wachten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar dat doet elke speler natuurlijk met een clutch play.

Montorsi

• 9718 berichten
  • 2381 stemmen

El Loco schreef:

(quote)

Dat wordt hier in België simpel opgelost door Prime. 's nachts zenden ze live de wedstrijd uit met amerikaans commentaar en de dag nadien zenden ze de herhaling uit met nederlandse commentaar. Al die time-outs en shows tijdens de wedstrijd worden gewoon weggelaten. Zo moeilijk is het toch niet.

Ik vind een sportwedstrijd al veel minder leuk als ik de uitslag al ken, en ik denk niet dat ik de enige ben. En zeker integraal de hele pot bekijken als je al weet hoe het afloopt, lijkt me sterk dat daar heel veel mensen echt voor gaan zitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

NBA basketball is dan ook een spectator sport, maar als je uitsluitend voor de uitslag kijkt is het niet aan te raden integraal te kijken. Op zondag heb je trouwens ook gewoon wedstrijden op schappelijke tijden.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Idd, als je alles live wilt zien is NBA kijken als werkende Europeaan haast onmogelijk .

Vaak ben ik zelf te benieuwd om de score niet te kijken, dan start ik gewoon ff een app op en kijk ik snel de uitslagen en stats (ook ivm fantasy league).

Maar bij NBA.tv heb ik de scores wel op OFF staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ook, ook als ik op sport1 kijk. Die beginnen altijd een kwartier later om één of andere reden en dan heb ik altijd een livescore naast me om het toch op de voet te volgen. Ik heb helaas alleen een Bulls pass, geen league pass.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Sagan slaat dubbelslag in Ronde van Oman.

Uitslag tweede rit:

1.Peter Sagan (Svk/Liquigas/Cannondale), 140,5 km/3u10:44

2.Baden Cooke (Aus)

3.Tom Jelte Slagter (Ned)

4.Tony Gallopin (Fra); 5. Ramunas Navardauskas (Lit); 6. Nacer Bouhanni (Fra); 7. Christopher Sutton (Aus); 8. Jakob Fuglsang (Den); 9. Fabian Cancellara (Zwi) 0:04; 10. Andre Greipel (Dui);

Algemene rangschikking:

1.Peter Sagan (Svk/Liquigas-Cannondale) 6u36:43

2.André Greipel (Dui) 0:04

3.Baden Cooke (Aus) 0:07

4.Tom Jelte Slagter (Ned) 0:09; 5. Nacer Bouhanni (Fra) 0:10; 6. Tony Gallopin (Fra); 7. Christopher Sutton (Aus); 8. Jakob Fuglsang (Den) 0:13; 9. Ramunas Navardauskas (Lit); 10. Fabian Cancellara (Zwi) 0:17;

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Sagan slaat dubbelslag in Ronde van Oman.

Uitslag tweede rit:

1.Peter Sagan (Svk/Liquigas/Cannondale), 140,5 km/3u10:44

2.Baden Cooke (Aus)

3.Tom Jelte Slagter (Ned)

4.Tony Gallopin (Fra); 5. Ramunas Navardauskas (Lit); 6. Nacer Bouhanni (Fra); 7. Christopher Sutton (Aus); 8. Jakob Fuglsang (Den); 9. Fabian Cancellara (Zwi) 0:04; 10. Andre Greipel (Dui);

Algemene rangschikking:

1.Peter Sagan (Svk/Liquigas-Cannondale) 6u36:43

2.André Greipel (Dui) 0:04

3.Baden Cooke (Aus) 0:07

4.Tom Jelte Slagter (Ned) 0:09; 5. Nacer Bouhanni (Fra) 0:10; 6. Tony Gallopin (Fra); 7. Christopher Sutton (Aus); 8. Jakob Fuglsang (Den) 0:13; 9. Ramunas Navardauskas (Lit); 10. Fabian Cancellara (Zwi) 0:17;

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Sagan is met Velits en Thor toch wel mijn favo renner. Gaat dit jaar ook voor het eerst de Tour rijden mensen!

Leuk voor Slagter ook.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Mensen mensen zou het dan toch echt gaan gebeuren. Ga ik vrijdag mijn enige sportidool live aan het werk zien. Ik ben er nog niet helemaal gerust op want Nieminen speelde Davis Cup tegen Nederland niet mee vanwege blessure en heeft er al twee lange driesetters op zitten maar hopelijk kunnen ze vrijdag allebei fit aan de wedstrijd beginnen.

Nog 48 uur in spanning

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

maar de dunking PG blijft toch mijn favoriet.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Wel leuk dat Michael Redd ook wel lekker aan het gamen is.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

timbo_ schreef:

Mensen mensen zou het dan toch echt gaan gebeuren. Ga ik vrijdag mijn enige sportidool live aan het werk zien. Ik ben er nog niet helemaal gerust op want Nieminen speelde Davis Cup tegen Nederland niet mee vanwege blessure en heeft er al twee lange driesetters op zitten maar hopelijk kunnen ze vrijdag allebei fit aan de wedstrijd beginnen.

Nog 48 uur in spanning

We zullen uitkijken naar een jongeman met rode koontjes op de tribune

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.