- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Praktisch elke favoriet was er toch bij. Wie missen we anders in dit lijstje?
Euh, ja uiteraard, maar als je op 6 km voor het einde al niet meer voor de zege aan het rijden bent dan heb je het als favoriet ergens laten liggen. Cancellara en Vanmarcke waren op de kasseien beter dan degene van wie ze nu verloren hebben, en ze hadden dat eerder uit moeten buiten (denk ik). Vanmarcke heeft ook de pech gehad dat ploegmaat Wynants op de laatste kasseistrook materiaalpech kreeg en Boom op de voorlaatste onderuit ging, want met een ploegmaat had hij nog wat kunnen beginnen in dat laatste groepje.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Prachtige koers gezien verder. Waar Boonen te vroeg ging, gingen Vanmarcke en Cancellara te laat, en zo schakelden de favorieten zichzelf uit.
Ik denk dat vooral de aanwezigheid van John Beton, die niet te lossen was, en in mindere mate Sagan ervoor gezorgd hebben dat de favorieten zichzelf uitschakelden.
Prachtige zege, eindelijk een grote vis voor Nederland, in mijn ogen de grootste!
Ook schitterend wat Wiggins liet zien!
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Ik denk dat vooral de aanwezigheid van John Beton, die niet te lossen was, en in mindere mate Sagan ervoor gezorgd hebben dat de favorieten zichzelf uitschakelden.
Daarom hadden ze de koers ook harder moeten maken door eerder te gaan koersen.
Inderdaad ook respect voor Wiggins, die hier eigenlijk uit zijn as herrijst.
En verder gewoon een prachtige, Nederlandse zege!
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Mooi race, jammer van Terpstra. Vind dat zo'n naar irritant ventje met die gladde kop, die uitstraling en die grijns, krijg daar echt de bibbers van. Wint er eens een Nederlander, dan uitgerekend hij dat ik niet eens euforisch kan zijn.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Hehe, ik heb precies hetzelfde gevoel bij (de mens) Terpstra. Maar wel een aanvallend renner natuurlijk en vandaag na hard werken nog wegrijden... Dan heb je het wel verdiend.
Net als in bv 2011 (met Vansummeren) had ik wel een beetje het gevoel van een anti-climax, omdat de grote kanonnen het toch niet man tegen man tegen elkaar hebben uitgevochten voor de winst. Niettemin een aardige wedstrijd gezien.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5588 stemmen
Voor liefhebbers of verzamelaars van mooie plaatjes in grootformaat, dé foto van het weekend.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Komt wel aardig overeen met het feit dat hij zonder druk veel makkelijker koerst.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
It all makes sense now.
Ben benieuwd naar vervolgstappen.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
BAM!! En Anderson laat gelijk zien dat je niet met hem moet fucken. Kijken hoe Lewis in een "uitduel" hierop reageert.
Edit: Anderson deelt gelijk tikken uit door met een break Lewis aan de kant te zetten.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Nadal er in Monte Carlo uit tegen Ferrer, zien we ook niet dagelijks. Federer op dit moment een dozijn breakpunten aan het verpesten tegen Tsonga. Hoop stiekem op een uitermate goed gravel seizoen van onze Fed, zodat die al voor het gras/hardcourt seizoen dichter op de twee vooralsnog onaantastbare top dogs is gekomen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Nadal er in Monte Carlo uit tegen Ferrer, zien we ook niet dagelijks. Federer op dit moment een dozijn breakpunten aan het verpesten tegen Tsonga. Hoop stiekem op een uitermate goed gravel seizoen van onze Fed, zodat die al voor het gras/hardcourt seizoen dichter op de twee vooralsnog onaantastbare top dogs is gekomen.
En ondertussen dus al een Zwitserse finale. Wawrinka vorig jaar kwartfinale, dus die wint wat punten nu, en Federer deed vorig jaar überhaupt niet mee dus die verstevigt sowieso zijn top 4-notering en zal bij winst derde staan. Kan van belang zijn als je Nadal niet al in de halve finales wil treffen op Roland Garros.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Voor Federer is het inderdaad beter om als nummer 3 RG in te gaan. Zowel Stan als Roger hebben in Madrid/Rome een finale plaats te verdedigen en één significant minder resultaat. Zal er dus een close call worden wie er als nummer drie dan wel vier RG in gaat. Vandaag voor Federer, al vind ik Wawrinka ook een top kerel.
Formule 1 was vanochtend het wakker worden niet waard, wat een ongelofelijk saaie race op een saai circuit.
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Na de spektakelrijke kasseiklassiekers verwacht ik vandaag toch weer een wachtkoers. Ach ja, als de pay-off maar raak is... Vandaag Kwiatkowski?
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
De play-offs zijn al heerlijk gestart met drie van de vier ploegen, die hun homecourt advantage verspeeld hebben. Alleen Oklahoma start goed.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4696 stemmen
Opgave Rodriguez na een val. Toch een outsider weg... Alles op Moreno dan maar.
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Pfff Purito, alweer pech in de AGR. Houd ook onderhand niemand meer over in onze prono.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Voeckler en Fuglsang in de aanval. Zou mooi zijn, maar houdt vast geen stand. 
Zandkuiken
-
- 1746 berichten
- 1431 stemmen
Phil kletst ze als vanouds weer allemaal los uit het wiel op de grote plaat, héérlijk! Vanendert ook verrassend sterk zeg.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Gilbert staat er dan toch weer in zijn Ardennenklassiekers.
Benieuwd wat het in L-B-L wordt.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
En weer veruit de saaiste voorjaars'klassieker'.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
De play-offs zijn al heerlijk gestart met drie van de vier ploegen, die hun homecourt advantage verspeeld hebben. Alleen Oklahoma start goed.
Vanavond ook niet kijken, maar daarna... 
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
En ook Chicago en Houston (na OT) beginnen met een thuisnederlaag.....
Wel zo leuk overigens.
Anaheim Ducks intussen wel 2-0 voor. 
De enige Canadese vertegenwoordiger (Montreal) 3-0 voor tegen Tampa Bay. Nice!
happie
-
- 6236 berichten
- 426 stemmen
Nu is Oklahoma ook zijn thuisvoordeel kwijt. 
Trouwens nice shot van Durant.
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Chicago verliest al voor de tweede keer thuis van Washington. Had ik van tevoren niet verwacht, zeg.
NBA Playoffs blijven verbazen met al die uitoverwinningen.
Gelukkig wisten Toronto en Indiana wel te winnen. Blijft het nog een beetje spannend in die matchups.
Vannacht laatste delen van Chicago-Washington en Toronto-Brooklyn live meegepikt.
Toch maar eens kijken wat zo'n NBA League Pass nou kost voor in de toekomst. Steeds maar die gebroken nachtjes met weinig slaap is ook niet goed hè. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Offensief zo inconsistent en zwak als wat. En als de verdediging er niet is gaan ze het gewoon moeilijk hebben, heel moeilijk (volgens mij zijn de Bulls offensief de zwakste van de NBA). Ze kunnen ook zomaar weer twee road games winnen en dan thuis weer het schip in gaan. Zo inconsistent. Thibs is een geweldige coach maar hij mag wel een bredere rotation gaan gebruiken, en vooral Fredette, als je het offensief zo moeilijk hebt. Soms snap ik 'm echt niet.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Pujols joins the 500HR-club: 
Angels langzaamaan aan de betere hand.
Rockies erg fijn bezig. Offensief een heerlijk team, jammer van de matige pitching. De ijle lucht, hè?
Had ook niet verwacht dat de Bulls op 0-2 zouden staan. Gaf ze zelfs een goede kans tegen Indiana en/of Miami gezien hun huidige vorm, maar terugkomen van 0-2 betekent minimaal 2x winnen in de hoofdstad. It ain't over till.......
Sanvean
-
- 173 berichten
- 2584 stemmen
Offensief zo inconsistent en zwak als wat. En als de verdediging er niet is gaan ze het gewoon moeilijk hebben, heel moeilijk (volgens mij zijn de Bulls offensief de zwakste van de NBA). Ze kunnen ook zomaar weer twee road games winnen en dan thuis weer het schip in gaan. Zo inconsistent. Thibs is een geweldige coach maar hij mag wel een bredere rotation gaan gebruiken, en vooral Fredette, als je het offensief zo moeilijk hebt. Soms snap ik 'm echt niet.
Jammer dat Fredette zo weinig gebruikt wordt, had toch de hoop dat hij meer aan spelen toe zou komen dan bij zijn vorige club maar dat valt dus vies tegen.
Op die manier wordt Fredette toch steeds meer het type (blanke) NCAA-schutter die mislukt in de NBA (zie Adam Morrison).
Hoop dat McDermott dat toch echt bespaart blijft, al heeft hij gelukkig veel wedstrijdintelligentie (kan de verdediging "lezen") en ook veel inzet.
Nenê speelt trouwens wel erg goed deze laatste wedstrijden tegen Chicago, zeg. En dan onze grote Poolse bokser Gortat en de backcourt Wall-Beal. Het is ook geen slecht team natuurlijk. Maar het kan nog steeds, gelukkig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.