• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.421 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.772 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal)

zoeken in:

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Bij dit soort types krijg ik spontaan zin om een frase als 'Befehl ist Befehl' te roepen.

Mag in het illustere rijtje Doekle Terpstra en Arie Koops, van die mannetjes die denken dat de schaatssport om hen draait en niet om Sven, Jorrit of Ireen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Lekker begin van de niks. 12-1 Bulls.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Scorend wel een ijzersterk eerste kwart van de bulls.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat wel maar er is helemaal geen D. Schrik er best van, wist niet dat het zo erg was. Erg benieuwd naar Fredette trouwens.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Bizar inderdaad. Was vrijdag tegen de warriors het zelfde verhaal. Die ploeg is echt zwaar ziek.

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat wel maar er is helemaal geen D. Schrik er best van, wist niet dat het zo erg was. Erg benieuwd naar Fredette trouwens.

Tja het is geen vetpot dit seizoen bij de bulls, maar de knicks nog dramatischer .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Klopt, als we de 100 halen doen we het offensief goed en als je dan met 38 begit is dat wel lekker. Jammer dat ze mee gingen doen met het abominabele spel. Gebeurt automatisch als je tegen zo'n zwakke tegenstander speelt maar snel herpakken. Zal je weer zien dat het billen knijpen wordt. Anders even Fredette inbrengen, die is offensief toch wel meer dan aardig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Noah is de eerste center sinds 1986 met 14 assists. Klasbak!

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

[q137879]Noah is de eerste center sinds 1986 met 14 assists. Klasbak! [/quote]

Geniaal. hoe is het met rose?

Die Melo blijft ook maar overrated.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Geniaal. hoe is het met rose?

Ja, idd. Al ziet het er nog wat raar uit als Noah begint met playmaken vanaf de inbound pass . Met Rose gaat het goed, zal van de zomer met Team USA wel kunnen spelen verwacht ik.

Die Melo blijft ook maar overrated.

Haat/liefde verhouding met Melo. Misschien wel de beste scorer en aan zijn productie ligt het niet bij de Knicks maar defensief is het niet veel en vraag me ook wel af hoe het met zijn mentaliteit zit.

Fredette scoorde trouwens in zijn eerste wedstrijd voor de Bulls nog sneller dan Jordan deed . Benieuwd hoe productief die kan worden als hij de plays allemaal kent van de Bulls want die had nog geen één keer meegetraind. Mocht Thibs 'm aan de praat krijgen (wat ik wel verwacht) heb je er opeens zonder veel moeite te doen er een goede speler bij. Werd niet voor niks door de pers verkozen tot de beste speler van de NCAA destijds.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Fredette is echt een top aanwinst voor Chicago. Die man gaat echt onwijs opfleuren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fijn om bevestiging te krijgen op wat ik al dacht, maar kende 'm zelf niet zo goed. Erg benieuwd.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Melo zou toch getrade worden?

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Naomi Watts schreef:

Fijn om bevestiging te krijgen op wat ik al dacht, maar kende 'm zelf niet zo goed. Erg benieuwd.

Ben geen vaste NCAA volger maar daar was hij inderdaad geweldig, en als ik oppergod Bill Simmons over Fredette hoor praten dan komt dat wel goed.

Had zelf gedacht dat hij naar MSG zou gaan trouwens. Qua timing ideal omdat Felton opeens Felon is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Was volgens mij ook sprake van, maar Thibodeau leek de doorslag te geven. Hij verwacht dat dat de ideale coach is om 'm weer aan de praat te krijgen. Ik denk dat het opbloeien van Augustin daar ook wel doorslaggevend is geweest.

LeBron James

happie

• 6236 berichten
  • 426 stemmen

LeBron. Miami en hij de laatste games in play-off vorm.

Zandkuiken

• 1746 berichten
  • 1431 stemmen

In die jaren was het peloton vergeven van de doping (denk ook aan de beruchte Gewiss-ploeg). Het lijkt me dan ook vrij logisch dat élke grootse prestatie onder invloed van verboden middelen is gebeurd. Hoe zou je anders kunnen optornen tegen die andere gedopeerde lichamen?

Ik denk eerlijk gezegd dat er werkelijk geen enkele topper gedurende deze jaren het spelletje zuiver heeft gespeeld. Van Hooydonck won in '91 nog de Ronde van Vlaanderen, maar daarna was het min of meer gedaan met clean rijden vrees ik.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Voor mij is het verhaal Lance nu wel klaar zeg. Die heeft gewoon structureel door z'n hele carriere doping gebruikt, ook ten tijde van z'n comeback.

Move on, er rijden nog genoeg wereldprimeurs in het huidige peloton. Focus je daar op aub.

Oja en Indiana... Zucht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joakim Noah MVP

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Tweede triple double toch?

Doet ie beter dan Paul George. 0-9 FG vannacht. Om te huilen zo slecht.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tweede triple double in 3 wedstrijden ja. Al moet je het niet serieus nemen hoor .

Ja, hij is wel erg inconsistent de laatste tijd, erg jammer. Als je kijkt naar vorig seizoen.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Sagan volgend jaar naar Riis naar het schijnt. Zouden ze er dan al rekening mee houden dat Contador vertrekt naar Alonso's ploegje?

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

Montorsi schreef:

Sagan volgend jaar naar Riis naar het schijnt. Zouden ze er dan al rekening mee houden dat Contador vertrekt naar Alonso's ploegje?

Ja dat zou best kunnen. Las net dat Tinkov samengaat met Cannondale. Bertje heeft echter een persoonlijk contract met Specialized.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Ohja die belangen spelen ook nog natuurlijk. Maar denk dat Contador vooral schoon genoeg heeft van Tinkov zelf.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Zijn er hier Formule 1-liefhebbers? Het seizoen gaat volgend weekend (niet komend weekend) van start in Australië. Ik volg deze sport al meer dan 20 jaar.

david bohm

• 3075 berichten
  • 3439 stemmen

alexspyforever schreef:

Zijn er hier Formule 1-liefhebbers? Het seizoen gaat volgend weekend (niet komend weekend) van start in Australië. Ik volg deze sport al meer dan 20 jaar.

Vast wel. Volg het zelf al een aantal jaren niet meer intensief. Onder andere door de regels vind ik het nogal saai geworden. Het mag dan een stuk veiliger zijn, het is er niet spannender op geworden.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Montorsi schreef:

En einde van de Cannondale ploeg?

Licentietje te koop!

stfuympos

• 13360 berichten
  • 731 stemmen

david bohm schreef:

(quote)

Vast wel. Volg het zelf al een aantal jaren niet meer intensief. Onder andere door de regels vind ik het nogal saai geworden. Het mag dan een stuk veiliger zijn, het is er niet spannender op geworden.

En het ergste verandering nu is is dat ze de motor veranderd hebben en dus het fantastische gil geluid weg is. Ga er wel vanuit dat het dit jaar alles behalve saai gaat worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.