- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal)
Algemeen sporttopic (geen voetbal)
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat zou niet onverstandig zijn 
Ohohoh Sven, die blik... holle ogen... wat wordt dit voor interview straks, ik durf niet meer te kijken.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Schitterende reacties ook op twitter. Naomi van As is de Yoko Ono van het schaatsen, haha.
Haha wat is er aan de hand?
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Dat zou niet onverstandig zijn 
Ohohoh Sven, die blik... holle ogen... wat wordt dit voor interview straks, ik durf niet meer te kijken.
Misschien moet Maalderink vragen of hij zich even voor wilt stellen aan de kijkers?
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Schitterende reacties ook op twitter. Naomi van As is de Yoko Ono van het schaatsen, haha.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Misschien moet Maalderink vragen of hij zich even voor wilt stellen aan de kijkers?
Hell no! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
10 km moet gewoon blijven op de OS, al is het alleen maar om de Nederlanders een hartaanval te bezorgen 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Jammer alleen dat de voorgaande 2 uur slaapverwekkend waren. 
Gelukkig hebben die Noren en Russen zich afgemeld. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
10 km moet gewoon blijven op de OS, al is het alleen maar om de Nederlanders een hartaanval te bezorgen
Als ze voor de volgende Spelen de 10 km opheffen, dan kunnen ze Sven denk ik in een gesticht opnemen...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Bokko had met de ogen dicht nog wel de tijd van De Jong kunnen rijden... toch een foutje?
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik wilde net zeggen. Die laatste 2 ritten waren legendarisch, maar daarvoor kijkt ook niet heel veel volk gok ik.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Toch geblesseerd, ik vermoedde het al. Weer z'n rug. Vreselijk.
Mooie woorden voor Jorrit. Grote klasse.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Sportieve reactie van Sven trouwens.
kos
-
- 46695 berichten
- 8852 stemmen
Maar wel meedoen aan de ploegenachtervolging.
david bohm
-
- 3075 berichten
- 3439 stemmen
Als ze voor de volgende Spelen de 10 km opheffen, dan kunnen ze Sven denk ik in een gesticht opnemen...
Tja hahaha en Kemkers ook.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Geen nood, staat gewoon op het program, zelfs de datum staat al vast 
Ik denk alleen niet dat het gaat gebeuren. Die rug heeft al voor veel ellende gezorgd, hij is dan al 31...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als ik hem was zou ik alleen nog aan de 10 km meedoen over 4 jaar, even wat spuiten erin hengsten en de rest van de ritten lekker laten lopen.
eRCee
-
- 13443 berichten
- 1978 stemmen
Prachtige race van Bergsma, verdiende winnaar.
Wel erg zuur voor Kramer, al 10 jaar lang de beste langebaan schaatser ter wereld en 2x geen goud op de OS.
De mensen die spreken over 'een lesje nederigheid' begrijpen weinig van topsport trouwens.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De Edele Kunst Van Het Niet Tegen Je Verlies Kunnen | NUsport - Altijd Sport
De Nederlanders zijn vraatzuchtige beesten vergeleken bij de rest van de sporters.
En passant ook nog even het snowboarden en het voetballen een veeg uit de pan geven. Thijs 
Bobsters ook goed begonnen trouwens...
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5588 stemmen
Wel opvallend dat een shorttrackster en een marathonrijder hier gouden plakken wegkapen.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
En dat ze ook het marathonnen en shorttracken nog dit jaar (of zelfs op deze Spelen) hebben gedaan.
Moeizame 2e run voor de bobsters... zakken naar 6 zo te zien.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De Nederlanders zijn vraatzuchtige beesten vergeleken bij de rest van de sporters.
En passant ook nog even het snowboarden en het voetballen een veeg uit de pan geven. Thijs 
Sterke column, sluit ik me ook helemaal bij aan.
Die huldiging na de verloren WK finale in 2010 blijft gênant. Overigens zat het bij die WK selectie en coach, de door jouw verfoeide Bange Bert, wel helemaal goed met de toernooi-instelling.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Wel opvallend dat een shorttrackster en een marathonrijder hier gouden plakken wegkapen.
En een skeeleraar 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Dat is ook niet zo gek, omdat alle andere nummers 2 Nederlanders zijn. 
Ben benieuwd of Thijssie ook zo kritisch was toen half Nederland zo lyrisch was over Mollema in de Tour vorig jaar.
merijn82
-
- 1931 berichten
- 460 stemmen
Typerend interview ook weer achteraf met Sven, zie het nu pas.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4519 stemmen
Morgen korte kür vrouwen trouwens, met Joelia Lipnitskaja. Die was tijdens de teamwedstrijd al hemels goed, zit er morgen klaar voor.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ja, dat is dus gewoon een drama. Waarschijnlijk één van de aardigste kerels uit het peloton en dan val je op het verkeerde moment van je fiets 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Spannend potje ijshockey tussen Tjechie en Slowakije zeg, leuk!
justforuse
-
- 112 berichten
- 0 stemmen
Jammer alleen dat de voorgaande 2 uur slaapverwekkend waren. 
Mensen die geen liefhebber van de 10 kilometer zijn, ervaren gewoon minder spanning. Voor liefhebbers als ik, die niet alleen kijken naar wie er nummer 1 wordt, maar ook de andere deelnemers aandacht geven, zullen genoten hebben van de rit tussen Seryayev en Lehman, waarin eerst de Rus afstand nam, toen de Amerikaan terugkwam en uiteindelijk in de laatste ronde de Rus toch met 0,06 seconden voorsprong won. Prachtig gevecht.
Ook de tegenvallende Bob de Jong reed toch een mooie rit kwa opbouw. Hij kon niet de 30ers vasthouden, maar wist zich vast te bijten in de 31ers. Swings en Lee kwamen allebei aanvankelijk voor op het schema van De Jong, maar door konden het niet opbrengen tot het eind toe in de 31ers te blijven, en verloren zo een medaille. Ook dat is spannend tijdens de tien kilometer. Nogmaals, alleen als je ook oog hebt voor meer dan alleen wie er goud wint.
Overigens: een 500 meter, met 20 ritten zonder dweilpauze, is niet veel langer dan een halfuurtje spannend. Dat het wat langer duurt komt doordat ze die afstand 2 keer rijden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.