- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Cabaretiers
Cabaretiers
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Jeuj!
Vanavond weer een show van Micha Wertheim op tv:
Micha Wertheim: Voor gevorderden
Gezien de reacties na zijn vorige show, is deze niet geschikt voor tere zieltjes. Ik ga hem zelf in ieder geval zeker kijken. 
PaulieWalnuts
-
- 1239 berichten
- 815 stemmen
Jochem Myjer is leuk, maar meer voor de mainstream.
Eén van de beste cabaretiers van het moment: Kees Torn. En Theo M natuurljik.
Amhali is grof overschat vind ik eigenlijk.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Niet zo'n beetje ook ja. Die laatste show van hem op tv was schrikbarend slecht...
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Heb toen slap gelegen van dat stukje over die soa test!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Theo was weer lekker op dreef. Weinig nieuws onder de zon, dat wel. Hij kwam nog wel heel vrolijk het podium op, maar toen maakte iemand een foto en toen was hij meteen weer strontchagrijnig
.
En verder was het wat je van hem kunt verwachten. Depressief op het podium met op de korrel weer de domheid en hypocrisie van de Nederlandse cultuur/maatschappij. En weer veel seksgrappen natuurlijk, denk nog wel meer dan in zijn andere shows.
Weer genoten, maar echt nieuw was het niet.
Lexcoaster
-
- 1268 berichten
- 1222 stemmen
Youp is mijn favoriet. Dat gezegt, er loopt in Nederland veel talent rond!
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Geert Hoste blijft THE KING! 
Ken hem (nog) niet, maar ik sta nu al te popelen om hem eens 'in actie' te gaan zien! 
Over Belgen gesproken: Kommil Foo is ook geniaal trouwens (lig keer op keer dubbel om de restaurantscène!)
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik heb de oudejaars show van Arie Koomen als solo artiest gezien. Wat een wan vertoning. Arie was totaal niet grappig, kwam niet uit zijn woorden en ging te extreem van hak op de tak. Vaak maakte hij zijn grap niet eens af. Er zaten wel wat leuke grappen bij, maar die bracht hij gewoon weg niet leuk. Hij mist duidelijk Sylvester.
Wel leuk was de reactie van het publiek. Hij maakt grappen over Breda en de zaal was muisstil. 
thunderball
-
- 5878 berichten
- 1414 stemmen
Er zaten wel wat leuke en idiote dingen in, maar het was idd wel ergens wat makkelijk en kwam wat onprofessioneel over.
Ik zag laatst ook wat van Sylvester en dat was al stukken leuker, terwijl ik eerlijk gezegd van te voren altijd vond dat van hun twee Arie veel grappig was.
Vond Freek altijd de beste, maar helaas is hij tegenwoordig nog maar een schim van wat hij ooit was. Hij is nu meer een oude zuurpruim geworden die in TV programma's zijn mening geeft.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik ben er ook knettergek van. 
Vroeger gaf hij bij ons in Ninove half januari alrijd twee shows, op zondagnamiddag en zondagavond. Ik ging altijd naar beide zien. Op de eerste werkdag van september gaan aanschuiven voor de kaarten. Nu komt hij al twee jaar niet meer. Teveel werk zegt hijzelf. Jammer...
Jawel hoor, hij komt dit jaar, volgend jaar bedoel ik optreden in de PlomBlom.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Wie gaat er vanavond allemaal Youp van t Hek kijken? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb er het grootste gedelte van gezien. Hij o zo braaf geworden. Ik denk dat hij in zijn oudere jaren bang geworden is om heilige huisjes af te breken.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ken hem (nog) niet, maar ik sta nu al te popelen om hem eens 'in actie' te gaan zien!
Of je aan Geert Hoste als Nederlander iets zult hebben betwijfel ik ten zeerste. Of je moet zeer goed op de hoogte zijn van de Belgische actualiteit. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Bestaat België nog? 
Op papier toch nog. Maar in de hoofden van de Vlamingen steeds maar minder en minder. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gister zowel Guido Weijers als Youp gezien.
Kort gezegd was de 1e best matig. Die kerel is te vaak niet grappig. Toegeven, enkele stukken waren wel geniaal zoals de seks bij de familie Balkenende, dat stuk met Fritzl en met die bejaarden wegjagen met Hitlers toespraken.
Maar gelukkig kwam daarna Youp en die was weer echt lekker op dreef. Regelmatig lagen we in een scheur. Hij is zo goed in de normale burger in de zeik te zetten. Dat Welpie's deel, subliem! Logisch ook dat ik net las dat de meesten naar hem gister keken. Topper.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jawel hoor, hij komt dit jaar, volgend jaar bedoel ik optreden in de PlomBlom.
Waar heb je die informatie vandaan? Ik hoop echt dat het klopt. 
Jeauhan
-
- 879 berichten
- 0 stemmen
Hij is zo goed in de normale burger in de zeik te zetten.
Hij zou iedereen in de zeik kunnen zetten als hij zou willen. Vond ook dat hij de elite wederom goed in de zeik wist te zetten.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Waar heb je die informatie vandaan? Ik hoop echt dat het klopt. 
de info is niet echt betrouwbaar maar mijn ouders zeiden dat.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Die Guido Weijers.
. Volgens mij zou Ik nog grappiger zijn op een podium, wat een talentloze kneus zeg.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Hahaha, Youp van 't Hek was ook weer heerlijk op dreef tijdens de oudejaarsconferance.
Wat was ie toch lekker plat en grof zeg. Ik heb vaak in een deuk gelegen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die Guido Weijers.
. Volgens mij zou Ik nog grappiger zijn op een podium, wat een talentloze kneus zeg.
Nou...heb jou ook niet vaak op een geslaagde grap betrapt 
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Die Guido Weijers.
Ik heb het tien minuten volgehouden bij de herhaling vandaag. Niks voor mij.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Nou...heb jou ook niet vaak op een geslaagde grap betrapt 
Moet je mijn onvolprezen grappenrondje op de verjaardag van menig familielid eens horen.
.
Maar effe serieus, die kerel heeft echt de meest simpele, voor de hand liggende humor die er is en scoort ook alleen maar met leedvermaak.
Wat dat betreft zou het geen wonder zijn als ie in NL, land van Paul de Leeuw en Jensen, erg populair wordt.
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Die Guido Weijers.
Verschrikkelijk cabaretier inderdaad. Gelukkig heeft hij wel het geweldige refrein van 'Als We Gaan' geschreven. Heerlijk om mee te zingen in een café of in het Rat Verlegh Stadion!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Wat was ie toch lekker plat en grof zeg.
Vond jij hem grof? Ik heb het eerder al vernoemd. Ik vond hem doodbraaf tegen vroeger.
Connie Palmen zei ooit: "Je moet doen waar je bang voor bent, want dat is het veiligste." En dat heeft hij (buiten de jokes over Rita Verdonck) veel te dikwijls vergeten.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Ja, en zijn eigen dochter ook nog belachelijk maken in het openbaar. Wat moet die dochter wel niet denken.