- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- DE HP rage
DE HP rage

petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
Wie is er gevallen voor het grote commercie spook en heeft er in de rij gestaan voor de nieuwe Harry Potter (en dan bedoel ik niet het kabinet JP2)
Gezien het feit dat sommige mensen niet kunnen wachten om op een film te stemmen die zelfs de makers nog niet gezien hebben, verwacht ik toch wel zeker 10 exemplaren onder de MM-populatie.

kappeuter (crew films)
-
- 69467 berichten
- 5540 stemmen
Ik behoor tot de mensen die nog geen enkele letter Harry Potter hebben gelezen en zelfs de films heb ik overgeslagen.

kos
-
- 45739 berichten
- 8268 stemmen
Ik heb er ook nooit iets van gelezen en durf te stellen dat ik dat ook nooit zonder enige vorm van dwang zal doen. De films heb ik wel gezien uiteraard (het zijn per slot van rekening films...duh.. )

Macmanus
-
- 13723 berichten
- 3581 stemmen
Ik wel, en ze zijn echt heel leuk.
Maar dat 5e boek komt wel een keer, 766 bladzijdes vind ik wat veel

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Ben halverwege de derde gestopt met lezen, vond het niet zo boeiend

Agony
-
- 1993 berichten
- 1256 stemmen
heb ze nooit gelezen... ben er niet zo van gecharmeerd. Wel de films gezien; leuke plaatjes kijen

EmDee
-
- 7194 berichten
- 1417 stemmen
Ik behoor tot de mensen die nog geen enkele letter Harry Potter hebben gelezen

Macmanus
-
- 13723 berichten
- 3581 stemmen
Ben halverwege de derde gestopt met lezen, vond het niet zo boeiend
Raar, had je dat dan niet al bij deel 1 en 2?

starbright boy (moderator films)
-
- 20985 berichten
- 4201 stemmen
Let us shake hands!
*schud wat handjes mee* heb bovendien nog geen film van HP gezien.

Yak
-
- 4945 berichten
- 827 stemmen
Nooit ook maar een letter van Harry Potter gelezen, in totale dronkenschap de eerste film gezien. Voor mij dus nog een wereld waar ik volledig buiten sta. Eerst maar eens even 555 pagina's Donna Tartt, het betere werk.

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Nooit ook maar een letter van Harry Potter gelezen, in totale dronkenschap de eerste film gezien.

FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen

Ik voel met jullie mee. (niks ervan gelezen en zelfs HP1 niet gezien, in wat voor toestand dan ook)

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Raar, had je dat dan niet al bij deel 1 en 2?
De eerste vond ik wel aardig, de tweede niet. Maar de boeken schenen steeds beter te worden dus ben ik ook maar aan de derde begonnen.

lindastuurman
-
- 1006 berichten
- 0 stemmen
Het 1e boek vond ik zeer leuk om te lezen en heb het 2e al een tijdje thuis liggen. Daar ben ik nooit aan begonnen omdat de film (de 1e) me wat tegenviel en ik ben nu dus niet zo enthousiast meer van HP betreft.

neo
-
- 15379 berichten
- 9118 stemmen
Ik had toevallig dienst bij deel 1, maar voor de rest heb ik niks gezien en gelezen.

Dogie Hogan
-
- 13380 berichten
- 788 stemmen
Harry Potter boeken nooit gelezen en de films nooit gezien. Genre boeit me niet.
Ook de afgelopen jaren niet.

Minotaures
-
- 7799 berichten
- 2239 stemmen
Mwa, 'rage'. Aan zulk soort dingen doe ik bijna niet mee... en in de filmwereld al helemaal niet. Tot zover alle films gezien, zeer indrukwekkend en prachtig op momenten. Maar om nou poppetjes en allerlei zooi te kopen gaat me wat te ver.
Uiteindelijk koop ik alle HP films wel, maar het zal daarbij blijven. Verder geen boeken gelezen, btw...

The Oceanic Six
-
- 57692 berichten
- 3779 stemmen
Harry Potter boeken nooit gelezen en de films nooit gezien. Genre boeit me niet.
Aha. Goede reden om dit topic na 9,5 jaar weer te kicken zeg.