- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Kut Ajax, wat spelen ze matig en wat laten ze Willem II dreigend zijn zeg.
Wat heet, ik ben met stomheid geslagen. Laat een buitenlander deze wedstrijd zien met de wetenschap dat 1 van deze teams stijf onderaan staat en hij zou absoluut Ajax aanwijzen. Wat zou ik er veel voor over hebben om in de rust de donderspeech van Frankie mee te mogen luisteren...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2276 stemmen
Ik heb me er sowieso al enkele weken geleden bij neergelegd dat ze nog kampioen worden.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
De Zeeuw kun je 10 keer vrij voor de goal zetten en dan zal hij keer op keer vergeten hoe je een bal aan moet nemen
Ajax mag zich diep schamen voor wat ze hier laten zien, gadverdamme.. tegen WILLEM II for fuck sakes
!!!!!
Arbitrage is ook niet alles, 2x buitenspel terwijl daar absoluut geen sprake van was en fluiten voor ieder klein contact, zelfs als je over je eigen poten flikkert dan kun je op steun rekenen 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Nogal wankel achterin bij Ajax, al het vertrouwen achterin lijkt weg zonder Steek in de goal. Wordt nog leuk donderdag.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Tjongejonge Twente en Ajax toch 
Lekker gekeept ook van Jeroen 'nooit een blunder' Verhoeven...
Verschrikkelijk hier was ik al bang voor. Stekelenburg had die 100% gehad. Als je die beelden van Excelsior bekijkt die A&L hebt gepost zie je dezelfde uitkom fouten van Verhoeven. Als hij uitkomt kan hij die bal om de 1 of andere reden die bal niet klemvast krijgen. Ziet er echt heel raar uit.
Voor de rest een extreem droevige wedstrijd
Wat een wanvertoning, dit is echt niet om aan te gluren. Zo passieloos, waar is de inzet? Nu krijg je echt zin om ze een trap onder de kont te geven. Het is fucking Willem II en wordt je gewoon op alle fronten afgetroeft. Blamerend dit. Heb er echt geen woorden voor hoe slecht dit is.... 
Anderzijds was dit te voorspellen, Ajax speelt nooit 2 goede wedstrijden achter elkaar...
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Die instelling van Ajax
. Dat is het ergste wat er is, afgetroefd worden op inzet. Ze spelen veelste slap en als je dan een 100% kans krijgt, neemt De Zeeuw hem weer niet goed aan.
Houdoe kampioenschap.
EDIT: Cvitanich komt erin voor De Zeeuw, Özbiliz voor Ebecilio. Het zal vast beter gaan...
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
lolololoololol die actie van Ozbiliz
Erop en erover... Goede wissels btw!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Siem 
C'mon Ajax, doordrukken en 1-2 en 1-3 maken!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat zou ik er veel voor over hebben om in de rust de donderspeech van Frankie mee te mogen luisteren...
De donderspeech heeft ieder geval meteen gewerkt 
Kut, Sulejmani raakt de lat!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Die Ozbiliz doet in 3 minuten meer goed dan Ebicilio in 10 wedstrijden...
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Die Ozbiliz doet in 3 minuten meer goed dan Ebicilio in 10 wedstrijden...
Ebecilio was vandaag heel slecht, maar speelde voorgaande weken nog wel oke. Vorige week nog een mooie assist en goal tegen AZ.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Tjongejonge wat een ruimte achter die trage verdediging. Leg hem er overheen en het is een kans. Doet Willem II niet zo best.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Tjongejonge wat een ruimte achter die trage verdediging. Leg hem er overheen en het is een kans. Doet Willem II niet zo best.
Willem II is moe. Ajax moet ze nu inderdaad kapot kunnen spelen. Schande dat dit voor rust niet mogelijk was, maar goed...
Ik raak wel nerveus trouwens. 1-2 mag wel eens gaan vallen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
nogmaals: lololololol voor die buitenspel beslissing
Stront in je ogen ofso?
En had een penalty moeten zijn eerder..
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Lekker zeg net eenpenalty ontnomen en nu buitenspel voor Anita terwijl dat niet zo was.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Bahia waarschijnlijk volgende wedstrijd in de basis. De Vrij heeft zijn 5e gele te pakken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hoe slecht Willem II ook is, Ajax creeert veel te weinig kansen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die rode kaart is wat mij betreft niets overdreven. Nergens in de buurt van de bal en een schoppende beweging met z'n rechterbeen, geen sliding. Nu mag 't toch wel snel 1-2 worden 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu moeten alle drie de thuisploegen effe scoren. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Jaaaaaaaaaaaaaaa JAN VERTONGHEN!!!!!!!!!! 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haha, wat een held is 't ook 
V.d Wiel btw 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2376 stemmen
Jammer dat de scheidsrechter weer meende te moeten ingrijpen. Nu krijgen de neuzen alsnog een onverdiende overwinning in de schoot geworpen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat de scheidsrechter weer meende te moeten ingrijpen. Nu krijgen de neuzen alsnog een onverdiende overwinning in de schoot geworpen.
Neuzen nog wel...
Ajax is een penalty ontnomen, dus we hebben weinig voordeel gehad. De 1-2 was lucky.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.