• 17.188 nieuwsartikelen
  • 182.019 films
  • 12.557 series
  • 34.722 seizoenen
  • 655.146 acteurs
  • 200.358 gebruikers
  • 9.458.628 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Is die Ridderkerker humor altijd zo afwijkend van de rest van het land?

Niks humor. Je spreekt jezelf tegen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Ik lach me rot, je hebt ik weet niet hoeveel van de meest onsympathieke voetballers uit de NL voetbalgeschiedenis gehad, van Zlatan tot Mido tot Davids tot Sikora, de Zeeuw, Rijkaard, Neeskens en Knopper. En dan de hele dag zielig zitten miepen over een Toivonen .

Man,man,man

Vroeger kwamen mannen als Neeskens er nog mee weg, nu staan er overal camera's en kan er bijna niks meer uit het zicht gebeuren en valt het allemaal meer op. Daarbij is Toivonen nu slechts een voorbeeld in deze discussie.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Gattuso voor vier duels geschorst

AC Milan-speler Gennaro Gattuso is door de UEFA voor vier Europese duels geschorst.

Aanleiding voor de straf is zijn gedrag na afloop van het Champions League-duel met Tottenham Hotspur. Hij deelde toen een kopstoot uit aan Joe Jordan, assistent-trainer van de Spurs.

De 33-jarige aanvoerder van Milan kreeg nog een extra duel schorsing opgelegd, omdat hij opnieuw een gele kaart had gekregen in het duel met de Spurs.

Bron: NOS Sport - Gattuso voor vier duels geschorst

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik lach me rot, je hebt ik weet niet hoeveel van de meest onsympathieke voetballers uit de NL voetbalgeschiedenis gehad, van Zlatan tot Mido tot Davids tot Sikora, de Zeeuw, Rijkaard, Neeskens en Knopper. En dan de hele dag zielig zitten miepen over een Toivonen .

Man,man,man

Weet je, niet eens de moeite om er op in te gaan.

Het meerendeel van je genoemde namen slaat nergens op.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Weet jij veel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Of jij

Jeetje, wat een niveau discussie weer zeg.

Je mag niks over een speler van een club zeggen omdat je zelf ook wel eens irritante spelers hebt gehad. Jip en Janneke niveau discussie door onze kosje zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Man,man,man

Meteen weer Ajax erbij betrekken.... Ik als Ajacied heb ook genoeg afgegeven op de duikelperiode van Suarez, en het temperament van Davids. Is het bij jou ook mogelijk om ook eens een andere speler onder de loep te leggen zonder meteen weer een verband te leggen met Amsterdam? Voer voor de psycholoog indien het antwoord 'nee' is

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik verwacht eerder dat hij ja zegt, maar we hebben het alleen nog niet vaak gezien hier...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha, het Manolev moment van de week

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Meteen weer Ajax erbij betrekken.... Ik als Ajacied heb ook genoeg afgegeven op de duikelperiode van Suarez, en het temperament van Davids. Is het bij jou ook mogelijk om ook eens een andere speler onder de loep te leggen zonder meteen weer een verband te leggen met Amsterdam? Voer voor de psycholoog indien het antwoord 'nee' is

;? Zijn jullie nou zo simpek of wat? Als jullie Spartasupporters waren die zo zaten te miepen had ik er Spartavoorbeelden bij gehaald. Geen enkele probleem hoor.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Toivonen, om te kotsen Irritantste lamlul op de Nederlandse velden..

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Sjongejongejonge, VI weer. Die Junker is toch 3 keer zo goed als Dost man, pffff

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Kos, speciaal voor jou vitesse supporters straks.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Gatverdegatverdamme. Geelzwarte voetbalfans.

_edit_ wat happie zei.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

V/d Vaart weer geblesseerd van onze Telesportredactie

LONDEN - Rafael van der Vaart is opnieuw geblesseerd geraakt. De middenvelder van Tottenham Hotspur heeft weer last van zijn kuit gekregen en is dinsdag niet inzetbaar in de competitiewedstrijd tegen Blackpool.

Rafael van der Vaart

Harry Redknapp Foto: REUTERS "Hij kreeg gisteren tijdens de training weer last van zijn kuit", zegt Tottenham Hotspur-trainer Harry Redknapp tegen Sky Sports. "Hij heeft er langer last van. Rafael heeft meerdere wedstrijden moeten missen. Tegen AC Milan ging het 65 miniten goed, maar de dag erna voelde hij al weer pijn."

Redknapp baalt dat Van der Vaart niet kan spelen tegen Blackpool. "Rafael is een fantastische speler. We hebben hem echt nodig."

Toch is hij wel steeds vaker geblesseerd.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

Gatverdegatverdamme. Geelzwarte voetbalfans.

_edit_ wat happie zei.

Het word in ieder geval wel weer genieten, want het zag er weer uit als een stukje plaatsvervangende schaamte.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Als Madrid slim is halen ze Robben terug.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

stfuympos schreef:

Als Madrid slim is halen ze Robben terug.

Robben wil nooit meer voor Real spelen zei hij een tijdje terug. En terecht, hij is daar op een schofterige manier gedumpt. Ik zou het geniaal vinden als hij lekker bij Barcelona gaat tekenen over 2 jaar ofzo.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Bij Barcelona past ie al helemaal niet.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Hahaha Gijpie is weer goed bezig, "bij het ice-hockey hadden ze ervan genoten" & "De Cler zag een 2 euro stuk liggen volgens mij"

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Trouwens, over extreme matenaaiers gesproken, hahaha

Robben . Daar is onze Ola een sociaal wonder bij.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Bij Barcelona past ie al helemaal niet.

Als Messi daar past, dan Robben ook.

Robben-Villa-Messi

Xavi daarachter.

Gruwelijk

En dan Robben een hattrick zien maken in Bernabeu hehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gizmo_o schreef:

Hahaha Gijpie is weer goed bezig, "bij het ice-hockey hadden ze ervan genoten" & "De Cler zag een 2 euro stuk liggen volgens mij"

. Benieuwd naar het beeldmateriaal, Gijpie ziet toch altijd dingen die anderen niet zien.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Robben wil nooit meer voor Real spelen zei hij een tijdje terug. En terecht, hij is daar op een schofterige manier gedumpt. Ik zou het geniaal vinden als hij lekker bij Barcelona gaat tekenen over 2 jaar ofzo.

Een smsje van Mourinho en een paar miljoen er boven op en vertrokken is ie.

kos

• 46806 berichten
  • 8936 stemmen

Uiteraard, maar laat die jankerd maar lekker wegblijven uit Madrid.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Als Messi daar past, dan Robben ook.

Robben-Villa-Messi

Xavi daarachter.

Gruwelijk

En dan Robben een hattrick zien maken in Bernabeu hehe.

Pedro speelt toch altijd op links, dat is toch ook de nieuwe groeibriljant. Dan zou ik als Robben sowieso niet gaan. Met zijn blessures, raakt ie bij ploegen als Barca en Real toch weer uit beeld. Bij Bayern is hij onmisbaar en krijgt ie zijn plaats toch wel weer terug, omdat ze bij lange na niet beter hebben.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

1 Ronaldo is al genoeg bedoel je?

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Dat stomme kleed van RKC.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zo zeg, sinds Hugo Borst van de tv af is heeft hij zich schijnbaar ook niet meer geschoren...

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

Mwa, CR ??? Robben als voorhoede phieuw (het is wel een jankerd ja) maar goed bijzondere voetballers hebben altijd wel een tic (op Messi na tot op dit moment) en uit eindelijk gaat het om kwaliteit en dat heeft hij.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.