• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.279 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, als nieuwkomer moet je ergens beginnen. Dat netwerk moet ie maar opbouwen, gewoon kijken naar de lange termijn. En vind het oneerlijk om 'm in deze tijd er op af te rekenen.

Tuurlijk is het niet ideaal, had ook liever iemand gehad met een netwerk + ervaring maar dan had je 'm gewoon niet aan moeten stellen. Hem zomaar ontslaan, dat moet je niet eens willen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tja, als nieuwkomer moet je ergens beginnen. Dat netwerk moet ie maar opbouwen, gewoon kijken naar de lange termijn. En vind het oneerlijk om 'm in deze tijd er op af te rekenen.

Tuurlijk is het niet ideaal, had ook liever iemand gehad met een netwerk + ervaring maar dan had je 'm gewoon niet aan moeten stellen. Hem zomaar ontslaan, dat moet je niet eens willen.

De fout ligt ook bij Feyenoord. Zij moeten niet een nobody aannemen, maar iemand met een groot cv en veel ervaring. Commercieel directeur bij Feyenoord is toch een zeer belangrijke baan.

Hem ontslaan is lullig, maar je kan het toch maar beter doen, mits je wel iemand aan gaat stellen die duidelijk beter is.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wordt een mooi dagje.

Overmars flitst ouderwets langs de lijn en gaat maar weer bij Go Ahead ballen, Clarence wordt 90 minuten lang uitgefloten en als toetje krijg je dan Van Gaal met een microfoon. Oude tijden herleven, ik zou er zo 75 euro voor over hebben.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ik zie graag ook nog jongens als Finidi, Bogarde, Tarik Sektioui (?) en Rob Alflen in aktie komen dan. Zou leuk wezen.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

Maar hij mist ook het netwerk en de ervaring. Wat heeft hij nu ooit op commercieel gebied gepresteerd?

De Lady's Day succesvol georganiseerd met als hoogtepunt Ici Parix in het maasgebouw

Verder inderdaad alleen maar zwaar in de min gepresteerd op sponsor- en businessclub-inkomsten. Speelt de recessie inderdaad een rol bij, maar om hem dan maar toch nog een zwaardere functie incl. beloning te geven slaat nergens op. Eén grote incompetente vriendenkliek daaro waar zelfs ASR na een jaar of 20 zich van terugtrekt, om nog maar te zwijgen van de belabberde persoonlijke omgang met figuren als Meijer, Blankemeijer en de weduwe van Moulijn.

Maar belangrijker is die Van Well met zn Dura Vermeer om te profiteren van een nieuw stadion, je staat paf als je weet bij hoeveel organisaties en instellingen die (oud)rvc-leden betrokken zijn die daar direct (financieel) belang bij zouden hebben.

Nou ik heb weer genoeg gezeken, zo een biertje en een filmpje

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Alleen al Jari Litmanen in de ArenA, hopelijk zelfs in Ajax shirt, zou ongelooflijk machtig zijn.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Alleen al Jari Litmanen in de ArenA, hopelijk zelfs in Ajax shirt, zou ongelooflijk machtig zijn.

Die komt zoiezo terug naar Ajax in welke hoedanigheid dan ook.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Moet ff iets kwijt over eredivisie live waar ik me erg aan stoor en niet weet wat ze ermee willen bereiken.

Ze hebben tekst TV

En daar staat nu echt al maanden Verrader Chadli krijgt geen hand aanvoeder Maroc.

..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Moet ff iets kwijt over eredivisie live waar ik me erg aan stoor en niet weet wat ze ermee willen bereiken.

Ze hebben tekst TV

En daar staat nu echt al maanden Verrader Chadli krijgt geen hand aanvoeder Maroc.

..

Dan zou ik de NOS maar eens bellen en vragen wat nou een aanvoeder is.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dan zou ik de NOS maar eens bellen en vragen wat nou een aanvoeder is.

Jij bent iig. aanvoeder met de wind mee lullen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik voel ook hier een romance opbloeien

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Get a room!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Inderdaad. Get a room!

Boom, boom, boom, boom....

Oja, kut Spanje. Maken ze weer in de halve finale in de 89e minuut een goal en gaan ze naar de EK <21 finale. Het zit Spanje ook gewoon al sinds 2008 met geen enkele sport meer tegen he!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Adrian deed het even later gewoon weer. Gewoon een kwaliteit .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Is het ook, maar ik ben nu wel eens klaar met Spanje Tijd dat de prijzen weer naar meerdere kanshebbers gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Begrijp ik wel, tijd van oranje komt ook wel. Dit EK misschien wel de favoriet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Begrijp ik wel, tijd van oranje komt ook wel. Dit EK misschien wel de favoriet.

Samen met Spanje en Duitsland denk ik ja. Dan noem je ook minus Uruguay de halve finalisten van afgelopen WK. Niemand stond daar onterecht.

Ik ben ook niet gefrustreerd hoor. Maar Spanje wint nu praktisch alles. EK, WK, 3x met Barca de CL, jeugdtoernooien en dan heb ik de successen van oa Contador en Nadal nog niet eens genoemd

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

van oa Contador en Nadal nog niet eens genoemd

Alonzo...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Formule 1 he? Dat volg ik helemaal niet (tennis en wielrennen overigens ook niet), maar daar heb je er inderdaad nog 1.

Erg knap natuurlijk. Maar voor de internationale sport niet zo heel fijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat is alweer 5 jaar geleden dat Alonso won.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat is alweer 5 jaar geleden dat Alonso won.

Rijd nu in een Ferrari (is gewoon het hoogst haalbare) en de enige die Schummi op zn plek zette/versloeg.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Vettel werd kampioen. Hoort gewoon niet in het rijtje thuis van A&L lijkt me.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

En Vettel werd kampioen. Hoort gewoon niet in het rijtje thuis van A&L lijkt me.

Hmm... Hij hoort er bij mij iig. wel bij, als zn team niet van die domme keuzes hadden gemaakt was hij het verleden jaar ook en het jaar dat ie bij Mclaren zat.

Maar goed het valt te betwisten.

kos

• 46714 berichten
  • 8868 stemmen

Plus basketball wereldkampioen en europees kampioen meen ik.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In 2006 (wereldkampioen) en 2009 (Europees kampioen) inderdaad.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zitten ze ook allemaal bij diezelfde arts....?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Valt nu wel heel erg op he .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Viva Hollandia!

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Bij Alonzo begonnen de succesen zeg maar.

Real Madrid trekt tien miljoen uit voor 18-jarige Fransman

Het Franse talent Raphael Varane maakt de overstap naar Real Madrid. 'De Koninklijke' trekt zo'n tien miljoen euro uit voor de pas 18-jarige verdediger van RC Lens.

De transfer van Varane wordt door Lens-voorzitter Gervais Martel tegenover L'Equipe bevestigd.

De 1.90 meter lange speler voetbalde al vanaf zijn negende voor Lens, dat afgelopen seizoen degradeerde naar het tweede Franse niveau.

Zijn vertrek heeft overigens niets te maken met dat laatste feit. ''Hij zou hoe dan ook vertrokken zijn, omdat hij een fenomenale speler is'', zegt voorzitter Martel.

Varane, die nog de medische keuring moet doorstaan, zal naar verwachting maandag zijn handtekening zetten onder een vijfjarige verbintenis.

Real Madrid verwacht op korte termijn ook de komst van het Braziliaanse supertalent Neymar af te ronden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.