- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
'Cruijff heeft wel oren naar functie bij Ajax' - MSN NIEUWS - nieuws.nl.msn.com
Ik hoop echt dat hij komt, dan weet ik in ieder geval zeker dat er iemand zit die zijn best doet en het beste wil met Ajax. Iemand die Ajax weer naar de internationale top wil brengen. Ik hoop dat hij komt...
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Waar halen ze toch, die supporters vandaan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Alle joden zijn hooomooo's
''Ja dat zingen ze allemaal, dan zing je maar mee''

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Iedereen zingt het, dus doe je maar mee
Heerlijk die mensen die voor zichzelf denken.
Wel lekker die Morricone soundtracks hoor.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zal het niet met de regio te maken hebben, denk je? 
Net zoals Utrecht bijvoorbeeld.. offuh.. ?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Waar halen ze dat laag ontwikkelde volk toch steeds vandaan voor dit programma zeg? Zo zullen de otherfools van de wereld blijven denken dat supporters allemaal randdebielen zijn als je op tv steeds de meest extreme en domste gevallen ziet.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Waar halen ze dat laag ontwikkelde volk toch steeds vandaan voor dit programma zeg? Zo zullen de otherfools van de wereld blijven denken dat supporters allemaal randdebielen zijn als je op tv steeds de meest extreme en domste gevallen ziet.
Behalve ons Ajacieden zijn ze dat toch ook? 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
'Cruijff heeft wel oren naar functie bij Ajax' - MSN NIEUWS - nieuws.nl.msn.com
Ik hoop echt dat hij komt, dan weet ik in ieder geval zeker dat er iemand zit die zijn best doet en het beste wil met Ajax. Iemand die Ajax weer naar de internationale top wil brengen. Ik hoop dat hij komt...
Internationale top zal het nooit meer worden. Maar de internationale subtop vind ik zeker niet ondenkbaar.
En ik ben van mening dat Frank De Boer ook echt wel het beste met Ajax voor heeft.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Eerst nationaal maar weer eens de beste. Nationaal de nr 1 en internationaal goed genoeg om mee te spelen in de CL groepsfase en goed genoeg om eventueel eens de EL te kunnen winnen. Dat lijkt me het maximale wat Ajax ooit nog kan bereiken met deze financiele grootheidswaanzin dankzij clubs als Real, Chelsea en Man City.
Lijkt me wel enorm gaaf om Ajax eens de CL te zien winnen, maar dat moet je wel een enorm lucky jaar hebben zoals PSV in 2005.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Eerst nationaal maar weer eens de beste. Nationaal de nr 1 en internationaal goed genoeg om mee te spelen in de CL groepsfase en goed genoeg om eventueel eens de EL te kunnen winnen. Dat lijkt me het maximale wat Ajax ooit nog kan bereiken met deze financiele grootheidswaanzin dankzij clubs als Real, Chelsea en Man City.
Lijkt me wel enorm gaaf om Ajax eens de CL te zien winnen, maar dat moet je wel een enorm lucky jaar hebben zoals PSV in 2005.
Vergeet vitesse niet te noemen he 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Behalve ons Ajacieden zijn ze dat toch ook?
Idd, want die uitzending met die Ajacieden was van hoog niveau. Misschien was dat nog wel de treurigste van allemaal.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Idd, want die uitzending met die Ajacieden was van hoog niveau. Misschien was dat nog wel de treurigste van allemaal.
Nouja, ik vind ze allemaal behoorlijk treurig. Maar die Hagenezen(Marrokaanse Koos, alleen die naam al haha) hadden volgens mij echt geen IQ(niet eens lullig bedoeld), zelfde geldt voor die Willem II supporter uit Surhuisterveen die hem helemaal flipt tegen zo'n andere fan omdat ie iets negatiefs zegt. Die Ajacied vond ik ook maar niets. Zijn spelletje wordt niet gespeeld dus gaat ie niet heen. Wat een zielepiet zeg 
En die AZ troelala's van vanavond zijn ook niet helemaal 100% in hun bovenkamer.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
7 februari 2011
De Graafschap overweegt de samenwerking met Darije Kalezic te beëindigen. De Servische trainer zou eind januari duidelijkheid krijgen over een eventuele verlenging van zijn aflopende contract, maar hij heeft volgens Voetbal International nog niets gehoord.
"Ik wil het er eigenlijk niet over hebben", zegt Kalezic tegen het blad. "Het is een zaak van de club wanneer ze met mij willen praten."
De clubleiding van De Graafschap maakt zich niet druk. "Alle ophef is overbodig", aldus directeur voetbalzaken Leen Looyen. "Omdat we een inhaalduel met FC Utrecht moesten spelen, is het er vorige week niet van gekomen. Maar deze week gaan we met Darije om de tafel zitten."
Looyen is verheugd met de twaalfde plaats van De Graafschap, maar lijkt nog te twijfelen over een toekomst met Kalezic. "Je hebt met twee partijen te maken. Natuurlijk zijn we heel tevreden over dit seizoen. Als je als gepromoveerde club in de middenmoot staat, doe je het natuurlijk goed. Maar we praten over volgend seizoen, dus dan moet je een blik in de toekomst werpen."
Dit snap ik dan weer echt niet he. Hoe goed moet een coach van die club presteren, wil je een verlenging aangeboden krijgen? Kampioen van de JL en moeiteloos nu aan het handhaven in de Eredivisie, heel ruim boven de nacompetitiestreep. Bij vlagen zelfs met attractief en aanvallend voetbal en ieder geval een erg goede organisatie. Ongelooflijk, wat een wanbeleid daar. Willen ze weer terug naar de tijd met mensen als Henk van Stee en co. die er niks van bakten? Kalezic is een man van de club, die moet je 5 jaar verlenging aanbieden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Hopelijk krijgen we nog wat verheffende tukkerse boeren te zien 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
EL winnen is voor Ajax nog wel een realistische doelstelling. Ik vind dat ze het niveau van een club zoals Sevilla nog wel kunnen halen. Misschien niet met de huidige ploeg, maar wel Ajax als club.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Glasgow Rangers speelde een jaar of 3 terug nog de EL finale, dus er is nog voldoende hoop. Al zal het huidige Ajax die cup niet kunnen winnen. Twente geef ik nu de meeste kans. Sterke achterhoede, ervaren middenveld en enkele goudhaantjes voorin. Al speelt Twente ook niet denderend de laatste weken.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hopelijk krijgen we nog wat verheffende tukkerse boeren te zien
Vast niet. Dat zal ook wel zwaar triest worden. Normale lui gaan niet in dat programma zitten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zou wel grappig zijn als ze bij 1 club een extreem net persoon gaan volgen, een kakker ofzo. Iemand die bij een overtreding op hun speler dan schavuit of vlegel roept. Zou wel humor zijn, na wekenlang naar een stel zwakzinnige apen te hebben gekeken.
Montorsi
-
- 9720 berichten
- 2382 stemmen
Die aflevering met die Ajacied
Wat een tragische vent was dat, en dan die zoon er nog bij ook. Maargoed een Feyenoorder moet nog komen, dat wordt ook feest, dat weet je nu al.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, dan haal je je spelers toch voortaan lekker uit de Premier league. 
Grootspraak om te verhullen dat ze geblunderd hebben met Drost (even los van of dat een goede aankoop was geweest)
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nou, dan haal je je spelers toch voortaan lekker uit de Premier league. 
Grootspraak om te verhullen dat ze geblunderd hebben met Drost (even los van of dat een goede aankoop was geweest)
Wat is Van den Boog toch een zak hooi.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Omdat? Hij heeft hier toch gewoon een punt? Ook inzake Dost; als alles waar is wat Derksen en co gezegd hebben, vroeg men aan Feyenoord minder dan aan Ajax. (dat verhaal van gisteren neem ik overigens niet al te serieus, zeker niet hoe Van der Gijp het vertelde)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, net als dat ie in de zaak Dost prima gehandeld heeft. Als hij nie tte bereiken was heeft hij gewoon zijn mobiel uitgezet of zag een Fries kengetal staan. Ook geen paniekaankopen gedaan. Als een Munsterman dit had gezegd had je hier geen kritiek gehoord denk ik.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Munsterman zou dit nooit gezegd kunnen hebben, want die koopt al tijden slim in. Voor Ajax zou dit een flinke strategie verandering zijn. Moet nog maar zien of ze dat waar maken. En bovendien had hij Drost 5 maanden geleden voor 3 mjn kunnen kopen.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat RKC niet zo moeilijk doet over een transfer van Drost hoor. Drie ton ipv drie miljoen denk ik.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Munsterman zou dit nooit gezegd kunnen hebben, want die koopt al tijden slim in
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik denk dat RKC niet zo moeilijk doet over een transfer van Drost hoor. Drie ton ipv drie miljoen denk ik.
Reinbo bedoelde die andere Drost.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Uitstekende woorden van V/d Boog. Snap niet dat mensen dit raar vinden. Ajax is geen spaarvarken dat 1x per jaar door Heerenveen of Groningen om gegooid kan worden voor extra miljoenen die spelers daar niet waard zijn.
Sowieso moet Ajax eens beter gaan scouten, dan haal je je spelers gewoon veel goedkoper uit het buitenland, ipv weer de provincie in te gaan. Maar als je in NL een speler wil kopen, dan tegen een normale marktconforme prijs. En als dat niet kan, dan niet.
Een Mertens, Dost of Chadli had Ajax trouwens al veel eerder moeten scouten. Ongelooflijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ah die van Zwolle. Die kost ook niet zo veel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.