- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Barca.
Beste team ooit.
Dit kan nog wel 5-1 worden.
V/d Sar heeft 1 wedstrijd teveel gekeept. Man. United kan alleen maar respect hebben voor dit Barca.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
30.000 juichende glory hunters en 10.000 juichende fans. Van walging ga ik maar een film kijken
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
30.000 juichende glory hunters en 10.000 juichende fans. Van walging ga ik maar een film kijken
.
?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Orgasmische actie van Messi weer voorafgaande aan de goal en Villa geeft er een waardig vervolg aan. Enorme ownage idd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Geweldig zeg, voor Afellay, nog één minuutje meedoen. Fantastisch. Als die bal nog uitgaat tenminste.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Orgasmische actie van Messi weer voorafgaande aan de goal en Villa geeft er een waardig vervolg aan. Enorme ownage idd.
Jouw muur is inmiddels opnieuw gewit NW 
Verdiende overwinning en een waardige afsluiting van een waanzinnig goed seizoen. Op dit moment de beste club ter wereld.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Schot van Afellay was nog niet eens slecht, was wat geweest...
Maar verdiende overwinning, de druk die Barca zette was ongekend en het combinatiespel wederom indrukwekkend. Op zo'n hoog niveau nog wel tegen één van de grootste van de wereld. Ook geen toneel gezien zoals ik wel verwachtte, die Clasicos zijn toch wedstrijden op zich.
Maar nu hebben de spelers het niet gedaan maar de supporters ('gloryhunters') lees ik weer... 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jouw muur is inmiddels opnieuw gewit NW 
Verdiende overwinning en een waardige afsluiting van een waanzinnig goed seizoen. Op dit moment de beste club ter wereld.
Haha inderdaad
. Mooie afsluiting van het seizoen, en erg fijn dat Abidal de aanvoerdersband kreeg. Nu even een lekker voetballoze zomer, het is wel even mooi geweest 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Het beste van het spel bewaren tot de finale. 
Het op één na mooiste voetbalspektakel van dit seizoen.

Goal van Rooney. 
Goal van Messi. 
Goal van David Villa. 
Affelay dat door zijn invaltbeurt van twee minuten officieel mag meegenieten.

In het hart van de voetbalwereld de Champions League winnen. 
Beste elftal ooit. 
Guardiola, beste coach van de laatste decennia en het best uitziend. 
Van de Sar die in de laatste wedstrijd van zijn carrière nog in een finale staat. 
Messi, de beste speler ooit? Nee, daarvoor moet je eerst een WK winnen en de hand van God gebruiken... 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Mooizo, het voetbal zegeviert, zoals gehoopt. Die lelijke koppen van SCUM kunnen weer terug. Al dat geneuzel over v/d Sar ook tijdens de wedstrijd, pleur toch op, alsof je een wedstrijd wint met een keeper en alsof hij al niet genoeg uit zijn carriere heeft gehaald. Barcelona is met grote afstand de beste ploeg natuurlijk en hadden eigenlijk al op 5 of 6 CL cups moeten staan. Deze was in elk geval weer überverdient.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Waarom hadden ze al op 5 of 6 cups moeten staan? 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Waarom hadden ze al op 5 of 6 cups moeten staan?
Ik vond ze vorig seizoen ook al de beste ploeg.. maar toen kwam dat luizige Inter tussenbeiden.. en in 2008 scheelde het ook maar een wimperhaartje, al waren ze toen niet zo sterk als nu.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Een furieus en sterk begin van Man United. De eerste 10 minuten waren een ware hel voor mij. Gelukkig dat Barcelona de knop kon omdraaien en laten zien waarom zij de beste club van het moment zijn. Wat ik vandaag heb gezien is ongelooflijk. De spelers die deel uitmaken van Barcelona zijn geen voetballers. Het zijn artiesten, kunstenaars. Een verdiende overwinning, daar valt niet over te discussiëren, hoe Anti-Barca je ook mag zijn. Ook leuk dat mijn favoriete voetballer David Villa toch nog zijn goaltje weet mee te pikken, en wat voor één. 
Al die Barca aanhangsels worden vanzelf geconfronteerd met een pijnlijk verlies. ManU
Kan niet wachten.
Say What?
.

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voetbal grotendeels gemist, niks gemist zo te zien...... Boring Barca 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Voetbal grotendeels gemist, niks gemist zo te zien...... Boring Barca
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat een afgunst weer over de ploeg die simpelweg het mooiste en beste voetbal speelt.. t zullen de mensen wel zijn die -20/ -20 hebben aan hun ogen en beter iets anders met hun tijd kunnen gaan doen ipv voetbal kijken. Voor de rest: heerlijke wereldploeg Barca

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
-1.5... Maar ga jij er lekker achteraan huppelen. Er is maar één ploeg waar ik om maal en afgunst ken ik niet 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een afgunst weer over de ploeg die simpelweg het mooiste en beste voetbal speelt.. t zullen de mensen wel zijn die -20/ -20 hebben aan hun ogen en beter iets anders met hun tijd kunnen gaan doen ipv voetbal kijken. Voor de rest: heerlijke wereldploeg Barca
)Nee, het is een soort damwedstrijd geworden. De dood van het voetbal wat mij betreft.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Nou dat was me een zinderende en sfeervolle finale na al eerder bloedstollende CL ko-wedstrijden te hebben gezien
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kennelijk zie je niet veel, want dan had je toch enkele briljante aanvallen en voorzetten kunnen zien met zulk verfijnde techniek dat het inderdaad pijn moet doen aan ogen van mensen die niet van voetbal houden. Puur vanwege te laconieke afwerking soms is het niet veel meer geworden door Barca.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zie nu de goals pas. Vd Sar zag er niet goed uit bij alle drie de goals...(korte hoek, stuite bal en te traag naar de hoek)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Niet van DIT voetbal, nee. Ga niet zo dom elitair lopen doen joh 
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Treurig dat mensen hier niet gewoon kunnen toegeven dat er maar 1 team terecht gewonnen heeft en gewoon het beste is dit seizoen. Ik was aan het begin van deze wedstrijd ook lichtelijk voor Man U, maar kan tijdens het kijken maar 1 ding denken: wat een weergaloos voetbal van Barcelona en wat zit er veel verschil tussen het beste en tweede beste team van Europa. He-le-maal weggespeeld werd Man U, met oogstrelend voetbal van Barca.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Treurig dat mensen hier niet gewoon kunnen toegeven dat er maar 1 team terecht gewonnen heeft
Wie zegt dat dan van niet wat een onzin joh
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Je kan niet lezen? Vervelend. Ik dacht dat namen noemen niet nodig was namelijk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Niemand zegt dat dit onverdiend is. Jij kunt niet lezen, vervelend.
merijn82
-
- 1935 berichten
- 463 stemmen
Ik doelde onder andere op jou ja inderdaad. Maar ik ga ook geen discussie met je aan verder! Je treurige opmerkingen voor tijdens en na de finale spreken voor zich 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Treurig dat mensen hier niet gewoon kunnen toegeven dat er maar 1 team terecht gewonnen heeft en gewoon het beste is dit seizoen. Ik was aan het begin van deze wedstrijd ook lichtelijk voor Man U, maar kan tijdens het kijken maar 1 ding denken: wat een weergaloos voetbal van Barcelona en wat zit er veel verschil tussen het beste en tweede beste team van Europa. He-le-maal weggespeeld werd Man U, met oogstrelend voetbal van Barca.
Of het terecht is zal me worst wezen. Ik zie meestal liever de underdog winnen. Dat is veel dramstischer. Niets zo saai als een verwachte en terechte winnaar. Zeker als de speelstijl me ook al weinig doet. Maar al jullie meelopers. Van harte hoor, geniet ervan en vergeet Shawshank Redemption niet nog even een 5* te geven. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ontwijk de kogel nou niet, je lult echt vreselijk uit je nek
. Ik daag je uit om een opmerking van mij op te zoeken waaruit blijkt dat ik dit onterecht vind.
28 jaartjes oud en dan nog niet op een fatsoenlijke wijze begrijpend kunnen lezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.