- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Ik vrees een bijzonder saaie pot nu Man U. de laatste tien minuten elke bal blind naar voren peert.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
er is wel een verschil als jongens op erg jonge leeftijd illegaal worden weggelokt, staat niet voor niets 2 jaar uitsluiting van de transfermarkt op.
En de wetten verschillen ook helaas, daar kun je dacht ik eerder contracten afsluiten dan hier
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Heerlijk afgerond.
Na de eerste 10 minuten heeft ManU ook niet veel meer te zeggen op het moment.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Dani Alves is wel de zwakste schakel op dit moment. Alweer zijn vierde mispass.
Fenomenaal spel van Barca verder momenteel. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Nice, leuk voor de wedstrijd. Prima doelpunt ook.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Mooi tegendoelpunt vanuit het niets. Weer die nalatentheid van Barcelona. Blijf een zwak punt.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nalatendheid?
Het was gewoon een razendsnelle perfect uitgevoerde aanval, waar weinig tegen te doen was.
Tot nu toe een aantrekkelijk duel waarin beide teams de aanval niet schromen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Lekkere finale tot nu toe. Top dat Man. United iig probeert te voetballen, ook al worden ze daardoor bij vlagen zoek getikt. Normaal gesproken zou Barca dit makkelijk af moeten maken... maar tja... het is cliché... 't blijft voetbal hè.
mikey
-
- 29027 berichten
- 5181 stemmen
Ze proberen zich te ontworstelen (misschien nog succesvol ook) van de Catelaanse tornado. Barca speel trouwens bij vlagen briljant.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Briljant spektakelstuk van Barca. Dit is op voetbalgebied het beste voetbal ooit. Erg knap dat ze dit al ruim een jaar op dit niveau volhouden. Wat zijn wij sterfelijken gezegend dat wij dit wereldwonder mogen aanschouwen. Echt heerlijk genoten, nu alleen de wedstrijd nog winnen. Visca el Barca!
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Langer dan een jaar, Naomi. Beste voetbal ooit ja. Brasil '70 + Oranje '74, maar dan tien tandjes sneller.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik wacht op een entree van Afellay i.p.v. die kut Alves.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Nalatendheid?
Het was gewoon een razendsnelle perfect uitgevoerde aanval, waar weinig tegen te doen was.
Tot nu toe een aantrekkelijk duel waarin beide teams de aanval niet schromen.
Was zeker wel wat aan te doen aangezien het doelpunt kwam uit een dode spelmoment. Pique stond bijvoorbeeld niet goed gepositioneerd.
Wel een prachtig doelpunt zoals alleen United ze maakt.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2390 stemmen
Alves doet het goed.
Had soms overigens medelijden met Man. United. Kwamen er echt amper aan te pas. Schitterende goal van Rooney. Goed voor de wedstrijd.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Guardiola zal het in de toekomst wellicht nog wel lastig krijgen bij andere teams als coach, de kwaliteit die hij nu bezit in zijn elftal, zal hij nergens anders meer tegenkomen, vrees ik. Maar goed, daarin ligt de uitdaging van de coach ook.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik wacht op een entree van Afellay i.p.v. die kut Alves.
Vooral in het begin onthutsend zwak. Pikte het wel een beetje op, zet Affelay er maar in ja. In de 89e minuut 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Langer dan een jaar, Naomi. Beste voetbal ooit ja. Brasil '70 + Oranje '74, maar dan tien tandjes sneller.
Bedoel dan onafgebroken zonder rustperiodes na en dan op elk groot podium meedoen incl. Finale. Beginnende met het WK en tot nu. Weergaloos.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Messi weer
Speelt weer een uitstekende pot.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
hm Van der Sar, lullig zo in z'n laatste wedstrijd, toch niet onhoudbaar
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bedoel dan onafgebroken zonder rustperiodes na en dan op elk groot podium meedoen incl. Finale. Beginnende met het WK en tot nu. Weergaloos.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Valencia mag ook wel een keer geel hebben.
En het valt tegen he, dat 'theater van Barca'? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Begin me toch goed te ergeren anders, die Iniesta die uit zichzelf 5 meter vliegt 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3424 stemmen
Ja da's een duikelaar eerste klas 
Maar die druk die Barça op het moment uitoefent is ongekend op dit niveau, finale CL.
En 3-1, zeer terecht 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2273 stemmen
Ik heb nog nooit zo'n grote voetbalownage gezien. 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Man U krijgt voetballes. Zielig voor V/d Sar, hij kan hier vrij weinig aan doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.