• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.085 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.244 acteurs
  • 200.369 gebruikers
  • 9.459.647 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Ik ben er blij mee dat Edwin na vanavond stopt. Hij is gewoon te oud. Respect voor de man die ons Nederlands elftal gekleurd heeft!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ah, otherfool is er weer eens. Opvallend, na 15 mei voor het eerst.

Nou dan zat ik jaren terug eens fout. Wow

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Amsterdam weet waar je het over hebt...

Je gaat me toch niet vertellen dat er mooi gevoetbald wordt in Amsterdam?

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ah, otherfool is er weer eens. Opvallend, na 15 mei voor het eerst.

Nou dan zat ik jaren terug eens fout. Wow

Toch zit je er telkens weer naast, Litmanen. En maar roepen dat je dingen niet zegt, tot otherfool je er op wijst. Is op zich wel schrijnend natuurlijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Maar wat een heerlijk team is dat Barca toch.

Xavi. Messi. El Blanquito.

Ik wil ze verder niet teveel ophemelen hoor, maar toch; het huidige Barca speelt het beste voetbal ooit.

Veel aansprekender vind ik het als ze vanavond hard van die hoge toren afvallen i.p.v. een simpele 3-0 waarbij de commentaar z'n tafeltje onderspuit

Heb ook niets met ManU hoor, verre van maar een spannende en onverwachte uitslag zou mooi zijn toch

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ah gut, je wil weer even trollen? Schattig.

Niemand die ooit Mitchell Donald een groot talent heeft genoemd. Was al snel duidelijk dat Ajax veel te hoog voor hem was. Van der Heijden is wel een groot talent, maar zal zelf wel die stappen moeten gaan maken. Doet voorlopig ruim onder voor Wijnaldum. Ook nooit gezegd van niet.

Maar je hebt je one minute of fame weer gehad, van harte!

Wijnaldum is een uitstekend talent, maar nog lang niet nationale top en klaar voor een vertrek. Dat is waar de discussie gister grotendeels over ging.

Jij bent dus echt het toppunt van triestheid met elke keer weer die denigrerende smiley erbij.

Terwijl je hier ten onrechte een echt talent als Wijnaldum klein probeert te houden en jongens als Donald en van der heijden die nog totaal niets bewezen hebben de hemel in prijst.

Maar goed, het is dat otherfool eerder online was, ander had ik je die quote wel onder je neus geduwd.

Oh ja, hier heb je die smiley terug.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

En als het nu een Belg was aan de Europese top die na 20 jaar ermee stopt? Oke, die hebben jullie bijna niet, maar beeld het je eens in..

Benieuwd waar kos vanavond voor is

Touché Maar ik heb een goed oog in de huidige generatie jonge Belgen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch zit je er telkens weer naast, Litmanen. En maar roepen dat je dingen niet zegt, tot otherfool je er op wijst. Is op zich wel schrijnend natuurlijk.

Of je neemt niet alles 100% serieus...

Ben benieuwd hoe oud die quote was. Donald is al een aantal jaar gewoon niet het Ajax niveau. Ooit was hij best talentvol ja, maar dat was snel voorbij. Niks schrijnends aan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Jij bent dus echt het toppunt van triestheid met elke keer weer die denigrerende smiley erbij.

Terwijl je hier ten onrechte een echt talent als Wijnaldum klein probeert te houden en jongens als Donald en van der heijden die nog totaal niets bewezen hebben de hemel in prijst.

Maar goed, het is dat otherfool eerder online was, ander had ik je die quote wel onder je neus geduwd.

Oh ja, hier heb je die smiley terug.

Ha, moet jij zeggen. Elke keer alleen maar zitten te trollen en dan verontwaardigd doen dat je dan lullige berichten terug krijgt. Misschien moet je daar vooraf eens bij nadenken. Je moet eens beter lezen. Ik vind Wijnaldum een uitstekend talent, maar nog geen nationale top en niet klaar voor een stap hoger. Wat dat te maken heeft met vd Heijden is mij een raadsel? Maar schijnbaar wil jij opzichtige sneren uitdelen zonder dat het logisch is. Ik vind Wijnaldum geen superster, dus praat ik onzin omdat ik vd Heijden een jaar eerder erg talentvol heb genoemd Echt zeg....

Gelukkig voor je wat je vriendje waar je zo dol op bent weer eens in dit topic. Heb je weer wat om samen mee te werken..

Jawaddedadde schreef:

Touché Maar ik heb een goed oog in de huidige generatie jonge Belgen.

Ik vind jullie huidige generatie echt goed. Het is dat België zo laag op de Fifa lijst staat, anders hadden ze zich makkelijker kunnen kwalificeren voor toernooien. Kompany, Vertonghen, Vermaelen, Hazard, Defour etc. Meer dan prima spelers.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Gaat er vooral om dat je mensen aanspreekt die een Feyenoord talentvol vinden, zoals Wijnaldum, die toch wel wat gepresteerd hebt, en jij met hangen en wurgen beweert dat het helemaal niet zo'n groot talent vindt, maar Ajacieden direct bestempeld met "groot talent" en later zeggen dat je ze nooit groot talent hebt genoemd. Vind ik best schrijnend allemaal. En als dit nou de eerste keer zou zijn. V/d Heijden heb je ook al regelmatig een groot talent genoemd, en als we jou moeten geloven, is Eriksen al net zo goed als Litmanen en is Boilesen daarna het grootste talent van Europ, als we jou moeten geloven hè. Misschien dat otherfool de quotes er vast kan zoeken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Gaat er vooral om dat je mensen aanspreekt die een Feyenoord talentvol vinden, zoals Wijnaldum, die toch wel wat gepresteerd hebt, en jij met hangen en wurgen beweert dat het helemaal niet zo'n groot talent vindt, maar Ajacieden direct bestempeld met "groot talent" en later zeggen dat je ze nooit groot talent hebt genoemd. Vind ik best schrijnend allemaal. En als dit nou de eerste keer zou zijn. V/d Heijden heb je ook al regelmatig een groot talent genoemd, en als we jou moeten geloven, is Eriksen al net zo goed als Litmanen en is Boilesen daarna het grootste talent van Europ, als we jou moeten geloven hè. Misschien dat otherfool de quotes er vast kan zoeken.

Je zit zelf enorm te overdrijven. Ik heb Boilesen nooit de hemel in geprezen en Eriksen al helemaal niet met de heilige Litmanen vergeleken Litmanen staat boven bijna elke andere Ajacied.

Maar ik lieg niet als ik Eriksen een enorm talent noem (vind heel Europa zelfs) en dat ik veel toekomst in Boilesen zie. Net als ik vd Heijden erg talentvol vind. Maar ik heb niet gezegd dat hij tot de top behoort en dat het een zekerheidje is dat hij dat ooit wordt. Dat zal hij toch zelf moeten gaan doen.

Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met Wijnaldum? Ik heb niet zo kapot van Wijnaldum nee. Speelt al 4 jaar in het 1e (Eriksen pas 1,5 jaar, Boilesen pas een paar maanden) en laat niet wekelijks zien dat hij zo geniaal is. Heb hem dit jaar ook lange tijd zeer zwak zien spelen. Pas na de winter is hij soms goed gaan presteren met als hoogtepunt Fey-PSV.

En verder niet zo hypocriet doen. Dat Ajacieden wat kritischer zijn op Feyenoorders en andersom is niet zo heel raar.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vind Wijnaldum geen superster, dus praat ik onzin omdat ik vd Heijden een jaar eerder erg talentvol heb genoemd

Een jaar eerder?

Dit is zelfs nog van deze maand:

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik vind van der Heijden inderdaad een groot talent.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Van der Heijden heeft alles om te slagen bij Ajax.

Verder maakt het me niet uit wat je roept, maar ga dan niet Wijnaldum zijn prestaties proberen te minimaliseren. Die jongen heeft in tegenstelling tot van der Heijden bewezen dat hij naar Eredivisienormen gewoon goed is.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Echt zeg....

En alweer die smiley.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Duh, toen ging de discussie over vd Heijden. Ik vind hem ook een groot talent. Sluit na de zomer niet voor niets bij Ajax 1 aan.

Maar nog altijd slaat het nergens op om die jongens bij een discussie over Wijnaldum te halen. Of zit je in groep 6 basisschool?

PS:

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat Ajacieden wat kritischer zijn op Feyenoorders en andersom is niet zo heel raar.

Het gaat hier om de talenten. Jij kunt werkelijk 0 objectief naar talenten van beide clubs kijken.

Qua talenten van Ajax en Feyenoord zie ik het zo, op volgorde van grootste talent naar kleiner talent:

- Eriksen

- De Vrij

- Wijnaldum

- Fer

- Boilesen

Hoewel de talenten van Feyenoord best stuivertje kunnen wisselen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

PS:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

- Van Dijk

- Eriksen

- De Vrij

- Wijnaldum

- Fer

- Boilesen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het gaat hier om de talenten. Jij kunt werkelijk 0 objectief naar talenten van beide clubs kijken.

Qua talenten van Ajax en Feyenoord zie ik het zo, op volgorde van grootste talent naar kleiner talent:

- Eriksen

- De Vrij

- Wijnaldum

- Fer

- Boilesen

Hoewel de talenten van Feyenoord best stuivertje kunnen wisselen.

Helemaal niet. Ik heb De Vrij al meermaals een zeer groot talent genoemd. Vind hem met afstand het talentvolst van Feyenoord. Alleen, zodra je een keer tegengas geeft over bv Wijnaldum gaan er een paar stijgeren hier. Ik ben niet zo kapot van Wijnaldum, dat kan toch? Of is het verplicht dat ik lyrisch over hem ben?

Je vergelijkingslijstje is ook onzin. Hoe wil je in hemelsnaam Fer met Boilesen vergelijken op de schaal van talent? En waarom maar 2 Ajax talenten en 3 van Feyenoord? Zo kan ik het ook wel.

Mijn lijstje:

1. Eriksen

2. De rest

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4149 stemmen

- Swerts

- de Cler

- Van Dijk

- Eriksen

- De Vrij

- Wijnaldum

- Fer

- Boilesen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bottleneck schreef:

- Van Dijk

- Eriksen

- De Vrij

- Wijnaldum

- Fer

- Boilesen

- Cvitanich

- Van Dijk

- Eriksen

- De Vrij

- Wijnaldum

- Fer

- Boilesen

Jammer dat we Kennedy Bakircioglu niet meer hebben haha.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4149 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Helemaal niet. Ik heb De Vrij al meermaals een zeer groot talent genoemd. Vind hem met afstand het talentvolst van Feyenoord. Alleen, zodra je een keer tegengas geeft over bv Wijnaldum gaan er een paar stijgeren hier. Ik ben niet zo kapot van Wijnaldum, dat kan toch? Of is het verplicht dat ik lyrisch over hem ben?

Je vergelijkingslijstje is ook onzin. Hoe wil je in hemelsnaam Fer met Boilesen vergelijken op de schaal van talent? En waarom maar 2 Ajax talenten en 3 van Feyenoord? Zo kan ik het ook wel.

Mijn lijstje:

1. Eriksen

2. De rest

Ozbiliz heeft meer talent in zijn linkerknobbel dan dat hele zooitje van Feyenoord bij elkaar

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Top 5 heet dat ook wel. Van talenten.

Vandaar dat Boilesen er ook tussen zit.

Daarna komen pas talenten als Ozbiliz, Ebicilio en Mokotjo.

O ja:

FR-Fans.nl - Opleiding Feyenoord/Excelsior opnieuw de beste

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

En terecht. De laatste echt goede lichting van Ajax was rond 2004 / 2005 / 2006, toen respectievelijk Sneijder, vd Vaart, Heitinga en de Babels van deze wereld door braken. Laatste jaren is het zeer pover, al moet ik zeggen dat de A1 garant staat voor wat groeibriljantjes.

Nu maar hopen dat Feyenoord ze ook eens een keer kan behouden, anders heb je geen ene ruk aan een goede jeugdopleiding.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Zeker niet als Engelse clubs ze gratis (op de opleidingskosten na) wegkapen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zeker niet als Engelse clubs ze gratis (op de opleidingskosten na) wegkapen.

Maar dat doen jullie (en elke andere professionele club) toch ook bij kleinere clubs.

Hoeveel hebben jullie destijds aan Sparta betaald voor Wijnaldum? Of was die gratis?

Quido

• 14649 berichten
  • 6140 stemmen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Go Barca

Laat de schwalbes achterwege en speel die Engelsen van de mat af !!

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Maar dat doen jullie (en elke andere professionele club) toch ook bij kleinere clubs.

Hoeveel hebben jullie destijds aan Sparta betaald voor Wijnaldum? Of was die gratis?

Klopt. Heb ik eerder al aangeven in dit topic. Neemt niet weg dat het vervelend is voor Feyenoord, die jaren en jaren professionele tijd in die jongens steekt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Barca begint alweer met omvallen.

ManU begint lekker fel.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ga zo door Barca

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Kom op ManU spierballenvoetbal. Stuur die catalaanse jochies, maar met de staart tussen de benen naar huis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.