• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.112 films
  • 12.561 series
  • 34.733 seizoenen
  • 655.254 acteurs
  • 200.370 gebruikers
  • 9.459.808 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Grappig die teksten nu bij VI: 'ja Man U gaat als een handbalverdediging spelen natuurlijk want als Man U mee gaat voetballen wordt het zo 5-0 ..'

Hm.. Dit zijn dezelfde mensen die liepen te zeiken op speelstijl van Mourinho .

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Grappig die teksten nu bij VI: 'ja Man U gaat als een handbalverdediging spelen natuurlijk want als Man U mee gaat voetballen wordt het zo 5-0 ..'

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ze verwachten het, ze zeggen niet dat het ook mooi of leuk is.

Iedereen zet ook vol in op winst van Barca.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ja kos, nu weten we het wel.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Bij een weerwoord gewoon precies hetzelfde zeggen, geniaal eigenlijk

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Internet op mn telefoon heeft kuren

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Speciaal voor kos, Vitesse van 1989

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

Jee, ik herken Bartje Latuheru nauwelijks meer.

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ze verwachten het, ze zeggen niet dat het ook mooi of leuk is.

Iedereen zet ook vol in op winst van Barca.

Maar ze impliceren dus dat het vrij logisch is om zo te spelen tegen Barcelona. Zegt genoeg lijkt me. Dom hypocriet geleuter.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Maar ze impliceren dus dat het vrij logisch is om zo te spelen tegen Barcelona. Zegt genoeg lijkt me. Dom hypocriet geleuter.

Of ze vonden dat Real veel meer kans tegen Barca maakte dan Man Utd...

kos

• 46808 berichten
  • 8937 stemmen

En dat is gebaseerd op?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3905 stemmen

Wel mooi dat Van der Gijp zijn excuses had aangeboden voor vierde man stuk. Heb me er toen al aan geergerd omdat het gewoon van geen kanten klopte. Mooi dat Van der Gijp dat zelf ook vervelend vond ik tegenstelling tot menigeen hier in dit topic.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Net die Wijnaldum discussie hier gelezen. Ik vond die jongen meteen een begenadigd talent met de kwaliteiten om later bij een mooie club te kunnen spelen. Ik dacht dat iedereen dat wel zag. Dan vind ik het ook best wel bizar dat de ajacieden hier relativeren en die jongen erg weinig krediet geven.

Ok, Wijnaldum is dan wel geen supertalent als Jan-Arie van der Heijden of Mitchell Donald. Maar hij lijkt me toch iemand die na Feyenoord meteen naar het buitenland kan, een tussenstap naar een andere Nederlandse club is zeker niet nodig.

Miron

• 744 berichten
  • 74 stemmen

Ik kan helemaal niet tegen die Barca hielen-likkerij

ik wed dat 90% van MM ook voor Barca is.

En bij VI doen ze bijna alsof ManU een of andere amateurclub is.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Al die Barca aanhangsels worden vanzelf geconfronteerd met een pijnlijk verlies. ManU Kan niet wachten.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3424 stemmen

Vind het best jammer dat de Barça aanhangers nu overal over één kam worden geschoren. Ik volg Barça echt al jaren, maar tegenwoordig is het eerste dat je gevraagd wordt of je een glory hunter bent

Overigens vond ik wel dat ze bij VI overdrijven. Ik denk wel dat Barça een iets grotere kans heeft maar ManU is natuurlijk alles behalve kansloos.

happie

• 6261 berichten
  • 426 stemmen

Miron schreef:

En bij VI doen ze bijna alsof ManU een of andere amateurclub is.

Mee eens. Dat hoor je overal waar ze het over deze wedstrijd hebben. Ze praten allemaal denigrerend over ManU. Dan gaan ze iedere keer de wedstrijd tegen Arsenal erbij halen, maar ManU is wel een stapje hoger dan Arsenal.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Barcelona zal nu moeten oogsten, nu is de tijd rijp. Gek of niet, ik ben neutraal vanavond. Heb totaal niks met Man U, verschrikkelijk dat je eigen echte supporters maar een eigen club oprichten (FC United of Manchester) vanwege de belachelijke toegangsprijzen. En sowieso hou ik niet van het ophemelen van Barca de laatste jaren.

Ga wel kijken, maar boeit me geen flikker wie er wint

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

FillumGek schreef:

Vind het best jammer dat de Barça aanhangers nu overal over één kam worden geschoren. Ik volg Barça echt al jaren, maar tegenwoordig is het eerste dat je gevraagd wordt of je een glory hunter bent

Helemaal mee eens. Ik vind het zeer kinderachtig en simpelweg debiel. Als je al niet meer mag supporteren voor een club waar je al jaren lang fan van bent...

Respekked

• 6286 berichten
  • 1233 stemmen

Vanavond ManU supporter. Ik lijk wel gek geworden!

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Ik ben voor Barca, omdat ik het mooi vind als de beste wint. Valt dat ook onder de definitie van glory-hunter?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Ja in de jaren negentig werd ik al wee-ig van de Barca-adoratie maar tegenwoordig is dat niet minder. Een scenariootje AC Milan-Barca vanavond zou lekker opzienbarend zijn

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2390 stemmen

Miron schreef:

Ik kan helemaal niet tegen die Barca hielen-likkerij

Toch vreemd dat je tegenwoordig niet meer mag genieten van mooi voetbal.

eRCee

• 13453 berichten
  • 1982 stemmen

Bottleneck schreef:

in de jaren negentig werd ik al wee-ig van de Barca-adoratie maar tegenwoordig is dat niet minder.

Maar wat een heerlijk team is dat Barca toch.

Xavi. Messi. El Blanquito.

Ik wil ze verder niet teveel ophemelen hoor, maar toch; het huidige Barca speelt het beste voetbal ooit.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch vreemd dat je tegenwoordig niet meer mag genieten van mooi voetbal.

Amsterdam weet waar je het over hebt...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Net die Wijnaldum discussie hier gelezen. Ik vond die jongen meteen een begenadigd talent met de kwaliteiten om later bij een mooie club te kunnen spelen. Ik dacht dat iedereen dat wel zag. Dan vind ik het ook best wel bizar dat de ajacieden hier relativeren en die jongen erg weinig krediet geven.

Ok, Wijnaldum is dan wel geen supertalent als Jan-Arie van der Heijden of Mitchell Donald. Maar hij lijkt me toch iemand die na Feyenoord meteen naar het buitenland kan, een tussenstap naar een andere Nederlandse club is zeker niet nodig.

Ah gut, je wil weer even trollen? Schattig.

Niemand die ooit Mitchell Donald een groot talent heeft genoemd. Was al snel duidelijk dat Ajax veel te hoog voor hem was. Van der Heijden is wel een groot talent, maar zal zelf wel die stappen moeten gaan maken. Doet voorlopig ruim onder voor Wijnaldum. Ook nooit gezegd van niet.

Maar je hebt je one minute of fame weer gehad, van harte!

Wijnaldum is een uitstekend talent, maar nog lang niet nationale top en klaar voor een vertrek. Dat is waar de discussie gister grotendeels over ging.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Respekked schreef:

Vanavond ManU supporter. Ik lijk wel gek geworden!

Ik support vanavond van der Sar

Wat een grootheid, wat een held! Het doet me echt pijn dat deze legende na vanavond niet meer op het veld te bewonderen is. Had denk nog zo 2 jaar meegekund bij Man Utd. Maar het zal wel de juiste beslissing zijn, stoppen op je hoogtepunt. Bergkamp eindigde in 2006 ook met een CL finale zijn carrière. Jammer dat hij toen van die eikel van een Wenger niet eens een paar minuten kreeg. Arsenal verloor toen ook. Dat wil ik Sar vanavond eigenlijk niet zien overkomen. Nog 1x vlammen, nog 1x het allerhoogste winnen. Voor Barcelona komen er nog zat goede jaren.

Maar mocht Barca winnen, ook prima want met zulk mooi voetbal heb je ook zeker recht op een prijs.

Van der Sar

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Alle respect voor Van der Sar, een wereldkeeper natuurlijk, maar ik supporter uiteraard van de halfgoden van Barca

Ik hoop vooral dat het een mooie en - als het enigszins kan - spannende finale wordt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Jawaddedadde schreef:

Alle respect voor Van der Sar, een wereldkeeper natuurlijk, maar ik supporter uiteraard van de halfgoden van Barca

Ik hoop vooral dat het een mooie en - als het enigszins kan - spannende finale wordt.

En als het nu een Belg was aan de Europese top die na 20 jaar ermee stopt? Oke, die hebben jullie bijna niet, maar beeld het je eens in..

Benieuwd waar kos vanavond voor is

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Niemand die ooit Mitchell Donald een groot talent heeft genoemd.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Donald is een groot talent. Sterk, atletisch en ook met een goede drang naar voren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.