• 17.070 nieuwsartikelen
  • 181.713 films
  • 12.533 series
  • 34.674 seizoenen
  • 654.594 acteurs
  • 200.277 gebruikers
  • 9.452.992 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Pfff, Lille ook nog eens met 7 wisselspelers ...

Had ik nou toch maar op PSV ingezet ( quad van 3,75! )

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Geen Sow, geen Cervinho en geen Hazard. Gelukje voor PSV, maar een beetje jammer van Lille, dat ze dit toernooi niet zo serieus nemen als de Franse competitie.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet gek ook. De EL stelt niets voor en als je kans maakt kampioen te worden zet je daar op in.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

7 invallers bij Lille, nou PSV kan dit ook wel winnen. Twente kan overigens in de volgende ronde tegen Zenith uitkomen. Weer lekker naar Rusland in je Europese campagne

Ajax ook hoor, als Spartak Basel verslaat.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

Niet gek ook. De EL stelt niets voor en als je kans maakt kampioen te worden zet je daar op in.

Zijn genoeg clubs, die de EL wel willen winnen. Ze staan 5 punten voor, dus er is nog geen reden voor paniek.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

En dat tegen het reserveteam?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Pfff PSV ........ Kom op man knuppels !!!

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

happie schreef:

maar een beetje jammer van Lille, dat ze dit toernooi niet zo serieus nemen als de Franse competitie.

EL word pas intressant bij de halve finales, gelijk hebben ze.

En blijkbaar zo ook goed genoeg

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Goed ingeschoten zeg. Daar kon Isaksson helemaal niks meer mee.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

(quote)

Zijn genoeg clubs, die de EL wel willen winnen. Ze staan 5 punten voor, dus er is nog geen reden voor paniek.

Dat geloof ik, al is het niet onwenselijk om prioriteiten te stellen. Ben je echt ambitieus, dan zie je niets in de EL.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goed B-team .

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Het was nog wel leuk toen het EC I, II, III was nu is alleen de CL nog in intressant kwa voetbal en clubs

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel erg wrang dat PSV juist nu tegen dit Lille moet spelen. In jaren heeft Lille het niet zo goed gedaan als dit seizoen. Maar daarom hoeft Lille nog niet de illusie te hebben dat ze PSV over 2 potjes makkelijk gaan wegzetten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

Het was nog wel leuk toen het EC I, II, III was nu is alleen de CL nog in intressant kwa voetbal en clubs

Mee eens. Maar nu worden er teveel clubs toegelaten aan dit toernooi waar door de rest niks meer voorsteld. Ook zo'n toernooi voor bekerwinnaars mis ik tot op de dag van vandaag nog steeds.

Apollinisch

• 21301 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat geloof ik, al is het niet onwenselijk om prioriteiten te stellen. Ben je echt ambitieus, dan zie je niets in de EL.

Als je ambitieus bent ga je natuurlijk voor de EL èn de titel. Winnaar EL sla ik trouwens ook gewoon hoger aan dan de kampioen van Frankrijk.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Als je ambitieus bent ga je natuurlijk voor de EL èn de titel. Winnaar EL sla ik trouwens ook gewoon hoger aan de kampioen van Frankrijk.
Wat hij wil zeggen is dat kampioen worden CL is en EL winnen niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Als je ambitieus bent ga je natuurlijk voor de EL èn de titel. Winnaar EL sla ik trouwens ook gewoon hoger aan de kampioen van Frankrijk.

Winnaar EL kwalificeert zich niet voor het miljoenenbal.

Als de EL op prestigieus iets zou voorstellen wel, dat is helaas niet het geval.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Shut the Fuck Up You Motherfucking Piece of Shit, jij snapt me .

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Miserable

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wat is die Engelenhaar toch een ongelofelijke logge, langzame alien he. Die kan er he-le-maal niks van.

Edit: Dat wordt zo meteen het Manolevje van de 1e helft van Gijpie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wat zeurt die Derksen nu weer dat Nederlandse ploegen niks in de CL te zoeken hebben. Altijd zoeken naar iets om over te zeiken. Als je als Ajax of Twente zijnde ieder 7 punten pakt in een poul met oa ' Inter, Real, Auxerre,Milan, Spurs en Bremen' dan doe je het toch uitstekend. Vandaag de kampioen van België en Rusland klop gegeven, en als Psv meewerkt ook de koploper van Frankrijk.

Het is niet zo slecht gesteld met het Nederlandse voetbal a.k.a. the Mickey Mouse league zoals vele willen doen laten geloven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Eens Materny, we doen het met onze middelen bovengemiddeld in Europa. We blijven een klein landje en ja met de echte toppers kunnen we niet meer mee, maar de EL is precies het podium waar nog wat te halen is.

Waar is Bouma in godsnaam met zijn gedachten? Sowieso is deze pot geen bal aan om naar te kijken.

Apollinisch

• 21301 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Winnaar EL kwalificeert zich niet voor het miljoenenbal.

Winnaar CL ook niet...

Winnaar Eredvisie dan weer wel. Nee dat is "prestigieus".

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Apollinisch schreef:

Winnaar CL ook niet...

Maar levert wel veel aanzien en veel duiten op waardoor je hele organisatie omhoog tilt en je hierdoor nog vaster in de Ligue 1 komt te staan. Bovendien speel je daar tegen de creme de la creme van Europa.

Winnaar Eredvisie dan weer wel. Nee, dat is "prestigieus".

Daar hoeft Lille gelukkig niet aan te denken. Dan stellen ze de A-junioren op denk ik.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Een overwinning van PSV op Lille zou heel bijzonder zijn. Het is immers de koploper van een competitie die ik iets hoger aansla dan de Nederlandse competitie. Ajax en FC Twente hebben het op dit podium goed gedaan.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Jesus, PSV man man man .....

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

PSV faalt helaas, moeten scoren anders einde oefening jammer genoeg want dan kunnen ze zich helemaal focussen op de MML.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Materny schreef:

Vandaag de kampioen van Rusland klop gegeven

Ahum. De nummer drie van afgelopen seizoen. Eindigde achter Zenith en CSKA.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ahum. De nummer drie van afgelopen seizoen. Eindigde achter Zenith en CSKA.

Excuses. Iig. een ploeg die het Barca niet makkelijk maakt . Zegt ook iets lijkt me.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Zijn nu wel ruim koploper geloof ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.