• 17.037 nieuwsartikelen
  • 181.682 films
  • 12.531 series
  • 34.672 seizoenen
  • 654.518 acteurs
  • 200.263 gebruikers
  • 9.452.302 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

NOS Sport - Flamini weet van niks

Meteen naar een psychische inrichting sturen die gast.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van der Zee noemde Van den Boog 'griezel'

(jhedmedia) ‘Een griezel’ en ‘een leugenaar’, zo noemde scout Hans van der Zee directeur Rik van den Boog in eenpersoonlijke sms, nadat hij te horen had gekregen dat hij op non-actief was gesteld bij Ajax. Dat meldt AT5 op basis van de arbitragezaak die woensdag diende bij de KNVB in Zeist.

"Van der Zee heeft daar onmiddellijk van gezegd dat hij dat niet zo had moeten doen", legde Van der Zee’s advocaat Harro Knijff uit. Ajax wil Van der Zee ontslaan omdat hij niet goed zou functioneren en gebrekkig zou communiceren. De scout is het daar echter niet mee eens en stapte daarom naar de arbitragecommissie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Almighty schreef:

Geweldige prestatie van Twente! Heel knap dat ze in deze omstandigheden met 2-0 winnen.

Nu nog hopen dat PSV en Ajax een goed resultaat boeken.

Van Twente had ik dit wel verwacht. En ik zie Psv ook nog wel thuiskomen met minimaal een punt. Ajax heb ik serieuze twijfels bij.

Quentin

• 10218 berichten
  • 8579 stemmen

Vanavond dus Ajax - Anderlecht hier in Brussel, in de binnenstad al voldoende supporters aanwezig. En ze voldoen echt aan alle stereotypes; aso tokkies (kale hoofden, bomberjacks) met geen weet van waar ze zijn (lekker plat Hollands lullen tegen iedereen). Net al door de politie uit de metro geflikkerd ...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wow, wat een enorm knappe prestatie van Twente .

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Villa Knappe wedstrijd van Barca. Kan al niet wachten op de terugwedstrijd.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Stu-Pot schreef:

Villa Knappe wedstrijd van Barca. Kan al niet wachten op de terugwedstrijd.

van Persie knappe wedstrijd van Arsenal, kan al niet wachten op de return.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Bwa, Arsenal vond ik niet erg knap spelen. Eerste helft compleet weggespeeld, hadden ze geen schijn van kans. 2de helft was al iets beters maar alleen op counter weten te scoren. Barca heeft geleerd en zal (hopelijk) Arsenal net zoals vorig jaar nog eens vernederen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Twente

Complimenten, zeer knap resultaat. Dit moet je thuis simpel af kunnen maken.

En dan weer naar Rusland waarschijnlijk, naar Zenit hehe

Hopelijk presteren Ajax en PSV vanavond ook een beetje.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ach, als Messi de kansen van gisteren er gewoon inschoot was het einde verhaal. Die fout maakt hij echt niet twee keer achter elkaar. In Camp Nou wordt Arsenal gewoon weggespeeld, en ik voorspel minimaal 2 doelpunten van hem.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Daarom. Barca had enorm veel pech met de afronding en Barca speelde in de 2e helft was te rustig. Dat was niet erg verstandig. In de return zullen ze 90 minuten gefocust blijven en de beste ploeg ter wereld zal met 4-0 ofzo gewoon winnen van Arsenal.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Blessure aan pink zit Robbe...

Is er nog een plek waar deze man niet aan geblesseerd is geraakt? Misses Robben, be gentle!!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Arsenal op de slachtbank .

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ja Messi was voor zijn doen slecht (toch nog een assist) en Barca heeft het gewoon af laten weten in de tweede helft, zie het nog niet 1 2 3 gebeuren dat Barca doorgaat.

Arsenal gaat lekker op de counter en zijn dan gewoon levens gevaarlijk.

Heb ook het vermoeden dat Barca niks gaat winnen dit seizoen alleen al omdat ze het beste al hebben laten zien dit seizoen en in feite alleen nog maar slechter kan gaan.

But we will see. (hoop dat ik er naast zit trouwens).

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Daarom. Barca had enorm veel pech met de afronding en Barca speelde in de 2e helft was te rustig. Dat was niet erg verstandig. In de return zullen ze 90 minuten gefocust blijven en de beste ploeg ter wereld zal met 4-0 ofzo gewoon winnen van Arsenal.

Ze waren te zelfverzekerd en dat strafte Arsenal perfect af. Messi had het inderdaad al moeten afmaken, het had makkelijk 0-3 gestaan voor de rust. Zonde maar misschien is dit juist wat ze nodig hadden om het de volgende wedstrijd nog beter te doen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gelijk geen vertrouwen meer? Zo bijzonder vond ik Arsenal ook niet ondanks de passieve houding van Barca. Met rust had het al zo 0-4 moeten staan natDit gebeurt Messi en co geen tweede keer.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ja Messi was voor zijn doen slecht

Slecht? Hij omzeilde met zijn ogen toe heel die verdediging. Daar toch ook nog even iets over te zeggen. Wat een ruimte die Arsenal constant weggaf. En altijd aan de dezelfde kant. Heel de wedstrijd door de lange ballen naar de linkerflank en hij stond er altijd helemaal alleen. Mandekking?

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gelijk geen vertrouwen meer? Zo bijzonder vond ik Arsenal ook niet ondanks de passieve houding van Barca. Met rust had het al zo 0-4 moeten staan natDit gebeurt Messi en co geen tweede keer.

Ik had het over Barcelona, deze fout gaan ze geen 2 keer maken vandaar dat ze het de volgende wedstrijd beter zullen doen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Heb de eerste helft niet gezien overigens dus heel wat gemist blijkbaar.

Drie weekjes dan weten we meer.

En Messi vond ik voor zijn doen slecht in de tweede helft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

5n de eerste helft keken veel Arsenal spelers ook maar naar het tikwerk van Barca. Is ook bijna niet tegen te voetballen natuurlijk. 2-1 is dan ook helemaal geen slecht resultaat voor een uitwedstrijd. Messi was niet zo sterk de tweedeh elft nee, baalde te veel van de gemiste kansen. Pedrito had ook niet echt een goede dag.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Al het mooie werd getoond in de eerste helft. Tikje naar voor, tikje naar achter, tikje naar voor, tikje naar achter, tikje naar voor en heel de verdediging lag plat. Fantastisch voetbal en gewoon heel leuk om naar te kijken. Vind het enorm spijtig dat ik Barcelona alleen bezig kan zien in de Champions League, ik zou heel graag hun wedstrijden in de competitie ook bekijken.

Edit: Overigens ook niets slecht over Arsenal natuurlijk. Ze hebben hun meer dan aardig verweerd en lieten soms toch knaps zien. Het balletje van Fabregas naar V. Persie bijvoorbeeld.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Stu-Pot schreef:

Vind het enorm spijtig dat ik Barcelona alleen bezig kan zien in de Champions League, ik zou heel graag hun wedstrijden in de competitie ook bekijken.

.

Online? Sopcast downloaden (gratis en eenvoudig) en je kunt ze zien in goede kwaliteit.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Stu-Pot schreef:

ik zou heel graag hun wedstrijden in de competitie ook bekijken.

Ja kut betaalzenders (soort principe dat ik het niet wil vind dat iedereen recht heeft erop maar ja geld geld geld) valt nog mee dat het WK en EK niet achter een kastje belanden

chevy93

• 12770 berichten
  • 1347 stemmen

Twente . Nu Ajax nog.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Graag maar heb een vreselijk oude computer. Een clipje op Youtube kijken en je kunt een halfuur wachten vooraleer je op de startpagina van MovieMeter komt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Woohooo. Fc Twente

Helden !!!

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Ja kut betaalzenders (soort principe dat ik het niet wil vind dat iedereen recht heeft erop maar ja geld geld geld) valt nog mee dat het WK en EK niet achter een kastje belanden

Ik wou via Prime Sport de match Barcelona - Real Madrid opvragen (5-0) en dat kostte €5. Zou het appreciëren moesten tenminste de grote matchen van in het buitenland gratis op Tv komen.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

chevy93 schreef:

Twente . Nu Ajax nog.

Denk wel dat er minstens een gelijkspel valt uit te halen voor Ajax. Ik supporter wel voor Anderlecht maar vrees er toch een beetje voor.

happie

• 6260 berichten
  • 426 stemmen

Ik kan me nog een Inter herinneren, waar Barca zich ook stuk op liep. Dus als ik Arsenal was, dan liet ik Barca komen en zou ik een mooie muur opbouwen om de keeper heen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3628 stemmen

Geniaal dat hakje van Luuk de Jong bij het 2e doelpunt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.