- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Nog even mijn vreugde voor gisteravond:
Arsenal
.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Doelpunt van van Persie even teruggekeken maar het is toch wel erg matig gekeept van Valdez,
je ziet Robin kijken naar de korte hoek en de keeper reageert er niet op. Gelukkig maar want nu maakt Arsenal nog kans op de volgende ronde 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad. Het zou toch doodzonde voor het kijkplezier over drie weken zijn geweest als Arsenal niet zo fantastisch was teruggekomen. Hulde aan Arsenal. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Coronel mogelijk weg bij Ajax
(Novum) - Uri Coronel denkt er sterk over na zijn voorzittershamer bij Ajax neer te leggen. De Telegraaf meldt dat de 64-jarige Amsterdammer dit ter sprake heeft gebracht in een gesprek met burgemeester Eberhard van der Laan van Amsterdam. Daarop heeft de burgemeester Coronel gevraagd nogmaals over zijn beslissing na te denken.
"Een goede bakker bakt hete broodjes, maar soms raakt de oven oververhit", omschreef Coronel de situatie cryptisch. Op verzoek van de burgemeester zou hij zijn beslissing wel willen heroverwegen, maar Coronel houdt de deur slechts op een kier. "Het wordt een moeilijk verhaal."
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Klopt. Maar altijd de korte hoek afdekken.
Onzin
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Je zag het gisteren weer. 
Vanuit de hoek waar van Persie stond, altijd de korte hoek afdekken.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wellicht de enige zwakke schakel in het elftal van Barcelona
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Ik vond Maxwell gisteren de minste aan de kant van Barcelona. Op die grote fout van Valdés na dan.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
MOSKOU - Het is nog steeds niet officieel bekend of het Europa Leagueduel tussen Rubin Kazan en FC Twente doorgang vindt. De officials zijn al ruim een half uur aan het hakketakken. De spelers van Rubin Kazan zijn inmiddels begonnen met hun warming-up, terwijl ook de Twente-keepers Mihailov en Boschker zich inmiddels aan het 'warm' spelen zijn.
Spelers Kazan naar buiten.
nog steeds niet sofficieel bekenppend, Kazan hebben warming-up gestart, ook Twente-jkeepers Michailov en Boschker aan het wqarm spelen, pandoumonium, officials al ruim een half uur aan het hakketakken, ook de gemeten temperaturen variabel te zijn, FC Twente: -18 en officiele weerstations zelfs -19, kwam UEFA -14,3 op de proppen
Gaat lekker daar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Gaat door lees ik. Was -14,3 op 12 uur. Oh dat laatste stukje had ik niet gelezen.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Dat laatste stukje maakt het ook vreemder. Zo lijkt het net alsof de Uefa er maar een idealere temperatuur tegen aangooit.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Beetje rommelen met cijfers is die ouwe Sovjets wel toevertrouwd. Er zijn 120 kaartjes verkocht las ik ergens
Nu al een memorabele wedstrijd!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Onvoorstelbaar dieptepunt dit. Spelen met de gezondheid van spelers.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hehe, volgens mij vriezen je ballen eraf tijdens het spelen. Ik wens ze veel sterkte.
Twente speelt daar overigens maar 1 potje, maar wat bezielt spelers om een club in Rusland te kiezen om voor te spelen? Behalve geld..
Jammer dat ik niet thuis, had het wel willen zien 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3422 stemmen
Degene die dat laatste stukje heeft getypt heeft ook behoorlijk verkleumde vingertjes volgens mij
Ik kan het wel zien gelukkig, ben benieuwd... als het doorgaat, maar verwacht het wel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En nu dus ook niet van de middelste? En de rest van de bloemlezing van de immer kritische A&L:
Maar goed, geen fan dus?
Wat heb je voor ziekelijke obsessie om mij steeds te willen corrigeren? Sla je dit allemaal op ofzo?
Verder zet je jezelf voor gek, want ik zei in die quotes niks geks. Ik had en heb nog steeds vertrouwen in vd Boog. Maar ik ben geen fan van hem of zoiets dergelijks. Hij lijkt me een capabele bestuurder, die overigens de laatste tijd wel fouten heeft gemaakt met communicatie en transferzaken. Dat zei ik ook als daar reden toe was. En daarbij, net of woorden van maanden of zelfs weken terug altijd blijven staan. Natuurlijk veranderen meningen van mensen als je meerdere incidenten meemaakt.
Zo vond ik jou lang geleden best wel oke....
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
UEFA wil straf voor kopstoot Gattuso
(Novum) - Gennaro Gattuso is door de UEFA aangeklaagd wegens 'bijzonder onsportief gedrag'. De speler van AC Milan gaf dinsdag Tottenham Hotspur-assistent-coach Joe Jordan een kopstoot na het Champions Leagueduel tussen de twee club. Maandag moet Gattuso zich voor de tuchtcommissie verantwoorden.
Met de aanklacht van onsportief gedrag lijkt Gattuso goed weg te komen. Op onsportief gedrag staat een minimumustraf van een Europees duel schorsing. Hij had ook voor mishandeling kunnen worden aangeklaagd. Dat had hem zeker drie wedstrijden gekost. Door een gele kaart die Gattuso dinsdag tijdens de wedstrijd kreeg, is hij sowieso al geschorst voor de return in Londen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Komt alleen een samenvatting van.
Twente? Op Eredivisie Live...
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat heb je voor ziekelijke obsessie om mij steeds te willen corrigeren?
Ik zou het met anderen hier ook wel willen doen, maar die kramen (helaas?) niet zoveel onzin uit. Niet op structurele basis, in ieder geval.
Dat laatste klopt natuurlijk niet. Als ik zeg dat ik in de klas zit met Femke, Jose en Yvonne en daarbij de opmerking maak dat ik 'de eerste en de laatste niet zo knap vind', dan impliceer ik op z'n minst dat ik Jose wel knap vind.
Gevoel voor nuancering, je leert bij! Kijk, daarvoor corrigeer ik je dus. Een onbetaalde mentor, wie wil dat nu niet? Beetje waardering is weer ver te zoeken 
Ooit, als je zelf kinderen hebt, zul je me dankbaar zijn.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Prachtige beelden uit dat lege stadion trouwens, ze zijn nu al verkleumd 
Scheids gewoon in een kort broekie!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3422 stemmen
Triest gezicht, zo'n leeg stadion.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Scheids gewoon in een kort broekie!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een treurnis, dat compleet lege stadion. Hopelijk wint Twente 0-1 ofzo en snel weer weg gaan.
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
Ik zeg: zorgen dat Twente hier gewoon een keurig resultaat neerzet. Al is het maar een verschrikkelijke bloedige 0-0.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat is een gevaarlijke uitslag om mee naar Enschede te nemen.
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Inderdaad. Uit scoren is erg belangrijk. Maar thuis moet er gewonnen kunnen worden, dus die 0-0 kan volstaan.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Warming up of ice-colding up ? 
happie
-
- 6260 berichten
- 426 stemmen
0-0 is inderdaad een gevaarlijke uitslag, maar hier aanvallen en dan alsnog de bietenbrug op gaan met 1 of 2 - nul is al helemaal niet lekker.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.