- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heb je zeker al 5 jaar je ogen dicht zitten 
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Beb zelf ook nog 10
Maar wel genoeg 11 gedaan, speelt toch exact het zelfde en weinig veranderd. Beetje gefinetuned en de graphics zijn mooier.
Hmm, dan moet ik maar met Barca.
Eerst ff draadloos internet regelen. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3902 stemmen
Gewoon een grote fout van Valdes. Altijd de korte hoek afdekken.
Als je iemand in het centrum vrij ziet lopen voor de goal is dat iets te makkelijk. Situatie speelt nu eenmaal ook een rol.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Klopt, maar ondertussen staat het in de onderlinge ontmoetingen inmiddels al 3-0. Speelde Ronaldo vorig jaar ook mee in de 2 verloren ontmoetingen tegen Barca?
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Eerst ff draadloos internet regelen.
360, anders wordt het hem niet 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Bij vlagen was 'ie top. Die steekbal op Villa in de eerste helft. heerlijk. In de 2e helft was 'ie niet in goede doen.
Verder heeft Barca het laten liggen. Ze dachten dat ze er al waren en deden het rustig aan. Maar als het 0-2 was geworden, was de return geen reet meer aan. Nu hebben we weer een lekkere wedstrijd voor de boeg.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Van Persie: 12e man
Tot aan die 1-1 was het publiek doodstil de 2e helft 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Haha moet Jans nu juist zeggen over scorende spitsen, hij laat Drost steevast op de bank :s
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Klopt. En dat is een Engels publiek onwaardig.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Klopt, maar ondertussen staat het in de onderlinge ontmoetingen inmiddels al 3-0. Speelde Ronaldo vorig jaar ook mee in de 2 verloren ontmoetingen tegen Barca?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha moet Jans nu juist zeggen over scorende spitsen, hij laat Drost steevast op de bank :s
Dost heet de man 
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2610 stemmen
En het WK dan? of tegen inter vorig jaar?
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dost heet de man
hahaha wat een typfout
Nicolage Rico
-
- 20237 berichten
- 2389 stemmen
Als je iemand in het centrum vrij ziet lopen voor de goal is dat iets te makkelijk. Situatie speelt nu eenmaal ook een rol.
Klopt. Maar altijd de korte hoek afdekken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
En het WK dan? of tegen inter vorig jaar?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Inter wint in Florence, Sneijder valt uit
(jhedmedia) Internazionale is de nieuwe nummer drie in de Serie A. De landskampioen zette de lastige uitwedstrijd tegen Fiorentina woensdag om in een 2-1 overwinning en ging daardoor Lazio voorbij in het klassement. Grote smet op de zege was dat Wesley Sneijder kort voor tijd met een liesblessure naar de kant moest.
Inter kwam in Florence al na zes minuten op gelukkige wijze op voorsprong. Samuel Eto’o zag zijn voorzet door Michele Camporese van Fiorentina tot doelpunt worden gepromoveerd. Manuel Pasqual maakte na een half uur gelijk. De voorzet van de flankspeler viel fortuinlijk in het Milanese doel.
De punten gingen uiteindelijk toch mee naar de modestad. Eto’o sprong na een uur weg, demarreerde en bediende Giampaolo Pazzini. De goalgetter faalde niet en maakte er 1-2 van in het verder saaie duel. Positief voor de thuisclub was dat enfant terrible Adrian Mutu een prima wedstrijd speelde.
Na 25 wedstrijden heeft Inter 47 punten. De achterstand op aartsrivaal en koploper AC Milan bedraagt vijf punten. Fiorentina blijft ondanks het verlies tiende. Wel zag het Genoa op gelijke hoogte komen. Die ploeg was in de beladen derby met 1-0 te sterk voor stadsrivaal Sampdoria, dat naar de dertiende plaats is gezakt.
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2610 stemmen
Sorry ik had het tegen ajax litmanen. Klopt verkeerde bericht gepakt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
http://twitter.com/ronaldvw/lists/arbitrage
Hier staat gedetailleerd nieuws over de zaak tussen vd Zee en Ajax vanavond.
Vd Boog er oa niet bij omdat hij en zijn gezin bedreigd schijnen te zijn. Bijzonder treurig dat zulke dingen gebeuren zeg.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Even slikken zeker als voorzitter van de fanclub, al die verhalen?
Maareh, fantastisch directeur hoor
Gewoon blijven adoreren, hoe heet dat ook alweer, 'in het belang van de club' 
Het ontaarden van deze zaak heeft hem heel erg aangegrepen
Wat een heerlijke glibberaar is het ook, draaideur-Rikkie 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Gelukkig ken jij alle ins en outs.
Ben geen fan van vd Boog, maar ik bekijk de zaken wel wat neutraler dan een aantal hier. Nogal makkelijk om die man met de grond gelijk te maken zonder dat de roddels feiten genoemd mogen worden.
Mocht blijken dat hij een fraudeur of een wolf in schaapskleren is, dan zal ik mijn fout zeker toegeven. Maar ik vind hem een behoorlijke AD voor Ajax.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ben geen fan van vd Boog
Dit is nieuws voor mij.
Je komt nog ongeloofwaardiger over dan Rikkie die een 2e hands auto verkoopt
Je maakt hier op dit forum bijna dagelijks aantoonbare blunders en gaat dan gewoon doodleuk ergens anders over lullen. Je krijgt niet eens over je lippen dat je er naast zat met je 'afgunst'.
Maar goed, ook jij kunt je leven beteren natuurlijk.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Wat hebben Coronel, Boog en Aat volgens jou precies allemaal fout gedaan? Ben overigens ook geen fan van die eerste en laatste...
En nu dus ook niet van de middelste? En de rest van de bloemlezing van de immer kritische A&L:
Potdomme, wat een lonen verdienen die lui in de directie. Boog snap ik op zich wel, visitekaartje van Ajax, ook vaak overal bij en de verantwoordelijkheden die hij heeft zijn groot.
vd Aat en vd Boog. Ik vind die laatste bv nog altijd prima. Komt ook over als een goede crisismanager.
Vd Boog geeft trouwens uitleg. Ben het volledig met hem eens.
Sowieso heel goed van vd Boog
Uitstekende woorden van V/d Boog.
Vd Boog heeft een Ajax verleden.
Vd Boog is een prima AD.
Ik vertrouw op Coronel en vd Boog
Met Coronel en vd Boog hebben we 2 capabele mensen waar ik op vertrouwen.
de lange termijnvisie van vd Boog spreekt me wel aan.
Iemand nog studio voetbal met Rik vd Boog gezien? Blijf hem een uitstekend AD voor Ajax vinden. Helder verhaal, prima uitstraling
Maar nu staat er een sterk bestuur met Coronel, doet vd Boog het prima als AD en heeft Ajax met Jol weer een goed die ook de jeugd de kans zal geven. En Jol bezit visie.
Met vd Boog, Coronel en Jol zit er een goede groep mensen die Ajax weer een mooie tijd kunnen bezorgen.
geef Coronel en vd Boog eens de tijd zeg. Zeker die laatste zit er pas een half jaar maar maakt een uitstekende indruk op me.
Goede zet van vd Boog
Maar goed, geen fan dus?
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Het rapport is niet nageleefd. Vind ik toch een groot iets. Terwijl Uri dat ding zelf heeft geschreven.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6140 stemmen
Vind het eerder triest en trollerig gedrag. Zodra iemand hier iets van otherfool met voorbeelden weerlegt hoor je niemand.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Vraag me eerder altijd af waar hij die quotes allemaal vandaan haalt. Sla je ze op in een word bestandje otherfool? Je komt soms echt met ouwe shizzle aanzetten.
Verder wel eens met Quido.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Vraag me eerder altijd af waar hij die quotes allemaal vandaan haalt. Sla je ze op in een word bestandje otherfool? Je komt soms echt met ouwe shizzle aanzetten.
Cursusje zoeken op het internet 
Ik ook, als Quido daadwerkelijk met een voorbeeld zou komen. Met 'zodra iemand hier iets (...) weerlegt' zou dat toch niet moeilijk moeten zijn om te vinden... we wachten af!
Tenzij hij 'weerleggen' op de A&L manier gebruikt natuurlijk...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.