• 17.025 nieuwsartikelen
  • 181.674 films
  • 12.531 series
  • 34.672 seizoenen
  • 654.516 acteurs
  • 200.261 gebruikers
  • 9.452.127 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Maarre, 3 weken tot de return. Welke mongool heeft dat verzonnen

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

Yess. Shaktar wint ook. Goed voor mijn unibet rekening.

En voor mijn MM toto

Wel beroerd dat Arsenal won, dat zag ik even niet aankomen. Maar puur als voetballiefhebber vind ik dit wel geinig. Als het 0-1 was geworden, dan was de return nutteloos geweest.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Inderdaad, als dit Ronaldo was dan zouden ze hem hier weer afzeiken. Maarja, het is Messi en dan gaat iedereen alles rechtpraten wat krom is.

Hij had 3 keer moeten scoren en 1x onterecht afgekeurd. Niet zijn beste match nee, maar soms heb ik toch wel weer genoten hoor.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Het worden weer 2 Engelse ploegen in de finale dit jaar ben ik bang.. wanneer leren die andere clubs nu eens van die wedstrijden in Engeland? Sowieso winnen Engelse ploegen dat 99,5% keer van de 100.. daarnaast zijn ze uit ook altijd feller dan de continentale clubs zijn. Leuk voor Arsenal, maar je moet er niet aan denken dat Barca er over 3 weken uit zou liggen.. dan wordt het gegarandeerd wéér finale ManU-Chelsea ofzo

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Inderdaad, als dit Ronaldo was dan zouden ze hem hier weer afzeiken. Maarja, het is Messi en dan gaat iedereen alles rechtpraten wat krom is.

De tijden dat je hier niet reageerde waren beter...

Wat zeur je nou toch steeds? Messi speelde een wat mindere 2e helft, zoals heel Barca.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Dit overkomt Ronaldo niet. Door de ondergrens, vooral door dat egoïsme. Had 2x in 30 seconden een 100% goal kunnen voorbereiden en hij probeert het 2x zelf. Echt, ik ben fan van het menneke, maar als het slecht is is het slecht.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Als je geen stijve krijgt van dit soort voetbal, ben je geen voetballiefhebber. Ik begrijp ook niet dat sommige mensen niet van dit soort voetbal houden, want dit is de essentie van het voetbal.

chevy93

• 12770 berichten
  • 1347 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat een domme en nutteloze vergelijking zeg.

Nou, als Messi ze allemaal in de verkeerde goal gaat schieten, dan wordt het wel moeilijk voor Barca ja. Anders geef ik ze wel een goede kans.

Nee, maar dingen in verhouding zien, is niet jouw sterkste punt, dat weet ik al. Maar ik zal het voor jou verduidelijken: Alsof feiten ook maar enigszins iets zeggen over de uitslag van die wedstrijden.

Ja, Barcelona is in Camp Nou moeilijk te verslaan, maar wat wil dat zeggen? Het is dit jaar zelfs een net gepromoveerde club gelukt. Of misschien herinner je nog wel de wedstrijden tegen Rubin Kazan? Daarbij hoeft Arsenal niet eens te winnen, een gelijkspel is genoeg.

Arsenal zet een prachtprestatie neer en gelijk komen de pessimisten weer... Jij denkt nog liever aan je Toto dan aan het voetbal, geloof ik...

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1432 stemmen

Roberto Carlo$ heeft op zijn 37 jaar trouwens een contract voor 2,5 getekend bij het Russische Anzhi Makhachkala .

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3422 stemmen

Barca heeft het wel laten liggen zeg. Was in principe niet veel aan de hand tot de 1-1. Ergerde me af en toe wel een beetje aan het té veel tikken van Barca. Leuk vaak, maar spelers als Iniesta en Xavi mogen best eens vanaf randje 16 schieten maar vaak willen ze weer een keer combineren met driehoekjes, hakjes, koprollen en radslagen, maar dat lukte vanavond helaas niet.

Ben overigens niet zo bang voor de return, moet Barca gewoon winnen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Nee, maar dingen in verhouding zien, is niet jouw sterkste punt, dat weet ik al. Maar ik zal het voor jou verduidelijken: Alsof feiten ook maar enigszins iets zeggen over de uitslag van die wedstrijden.

Ja, Barcelona is in Camp Nou moeilijk te verslaan, maar wat wil dat zeggen? Het is dit jaar zelfs een net gepromoveerde club gelukt. Of misschien herinner je nog wel de wedstrijden tegen Rubin Kazan? Daarbij hoeft Arsenal niet eens te winnen, een gelijkspel is genoeg.

Als Barca iets meer geluk had vanavond, dan stond het na een uur 0-4. Net of dit Barca 2x gaat overkomen. Arsenal maakt op papier nu meer kans dan Barca, maar ik zeg dat het nog steeds 80-20 voor Barcelona is.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dit overkomt Ronaldo niet. Door de ondergrens, vooral door dat egoïsme. Had 2x in 30 seconden een 100% goal kunnen voorbereiden en hij probeert het 2x zelf. Echt, ik ben fan van het menneke, maar als het slecht is is het slecht.

Ronaldo schopt dan iemand onderuit en krijgt een rode kaart wanneer ie zn dag niet heeft

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

De tijden dat je hier niet reageerde waren beter...

En toch ga ik hier blijven reageren.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat zeur je nou toch steeds? Messi speelde een wat mindere 2e helft, zoals heel Barca.

Zet eens die Barcabril af. Jij bent toch ook zo eentje die altijd Ronaldo afbreekt als hij eens een mindere wedstrijd heeft. Dan moet je nu ook niet Messi zo geen verdedigen, die staat er ook regelmatig niet in topwedstrijden. Maar dat mag dan niet gezegd worden?

chevy93

• 12770 berichten
  • 1347 stemmen

@A&L; Als Arsenal iets meer geluk heeft, stond het met 1-0 voor na 5 minuten, what's your point? Het "wat als"-spelletje gaat nergens over.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

Overigens had Barcelona een penal moeten krijgen en had Koscielny van het veld gemoeten. Dan was het wel gespeeld geweest.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

orbit schreef:

Het worden weer 2 Engelse ploegen in de finale dit jaar ben ik bang.. wanneer leren die andere clubs nu eens van die wedstrijden in Engeland? Sowieso winnen Engelse ploegen dat 99,5% keer van de 100.. daarnaast zijn ze uit ook altijd feller dan de continentale clubs zijn. Leuk voor Arsenal, maar je moet er niet aan denken dat Barca er over 3 weken uit zou liggen.. dan wordt het gegarandeerd wéér finale ManU-Chelsea ofzo

Ach welnee, Barca of Real komt sowieso in de finale..

En zie Barca over 3 weken wel gewoon dik winnen en doorgaan naar de kwartfinales.

Leuke uitslag uiteindelijk. Hopen op veel spektakel bij de returns

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
En toch ga ik hier blijven reageren.

(quote)
Zet eens die Barcabril af. Jij bent toch ook zo eentje die altijd Ronaldo afbreekt als hij eens een mindere wedstrijd heeft. Dan moet je nu ook niet Messi zo geen verdedigen, die staat er ook regelmatig niet in topwedstrijden. Maar dat mag dan niet gezegd worden?

Haha vent, Messi staat er altijd in topwedstrijden. Vanavond ook, oa nog een goal afgekeurd wat niet had gehoeven. Gewoon een goed uur van hem.

Ronaldo is vaak onzichtbaar in dit soort wedstrijden. Messi liet wel bij Barca-Real zien dat de discussie over wie van de 2 beter is duidelijk is.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jack en zijn knuffel

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Jack moet weer even kontlikken bij Maxwell

Dacht dat hij alleen bij het NL elftal kontlikte.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

chevy93 schreef:

@A&L; Als Arsenal iets meer geluk heeft, stond het met 1-0 voor na 5 minuten, what's your point? Het "wat als"-spelletje gaat nergens over.

Welke megakans heb ik gemist als ik mag vragen?

Geniet nu maar van de 2-1. Het zal niet genoeg zijn, maar knap is het wel. Op zich is 2-1 verliezen in een uitduel een aardig Europees uitresultaat.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha vent, Messi staat er altijd in topwedstrijden.

Ja, altijd.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Messi liet wel bij Barca-Real zien dat de discussie over wie van de 2 beter is duidelijk is.

Net of je dat in 1 wedstrijd kunt bepalen.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ja, altijd.

Nja, voornamelijk rent hij

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Net of je dat in 1 wedstrijd kunt bepalen.

Barca - Man U, Argentinie-Portugal vorige week.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Trieste setting in Rome, geen thuispubliek en ook geen uitpubliek. Roma sowieso CL onwaardig en Shaktar is zo'n vies oliesjeik ploegje vol Brazilianen en zonder publiek.

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Net of je dat in 3 wedstrijden kunt bepalen.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Net of je dat in 3 wedstrijden kunt bepalen.

Barca - Real Madrid 9-0 met 4 goals van Messi

Real Barca 0-5 met 3 goals van Messi

Of telt Fifa 11 niet mee?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Dat zegt natuurlijk niets over een klasseverschil tussen beide spelers. Ronaldo scoorde ook gewoon tegen Argentinië, Messi scoorde ook (uit een strafschop).

Nicolage Rico

• 20237 berichten
  • 2389 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Barca - Real Madrid 9-0 met 4 goals van Messi

Real Barca 0-5 met 3 goals van Messi

Of telt Fifa 11 niet mee?

Potje doen binnenkort? Moet ik wel eerst FIFA 11 nog kopen. Of heb je FIFA 10 ook nog? Maar ik speel dan wel met Argentinië.

rep_robert

• 27542 berichten
  • 4140 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Potje doen binnenkort? Moet ik wel eerst FIFA 11 nog kopen. Of heb je FIFA 10 ook nog? Maar ik speel dan wel met Argentinië.

Beb zelf ook nog 10 Maar wel genoeg 11 gedaan, speelt toch exact het zelfde en weinig veranderd. Beetje gefinetuned en de graphics zijn mooier.

Hmm, dan moet ik maar met Barca.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.