- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Irriteer me trouwens wel enorm aan dat constante gezeik overal over het niveau. Vanmorgen op radio weer dat bekerfinale zo vervelend was geweest omdat ze net van tevoren PL hadden zitten kijken. En niveauverschil zo enorm was.
Prima. Dat verschil is er nu eenmaal. Maar snap echt niet hoe je, je hebt kunnen vervelend gisteren bij Twente - Ajax.
Twintig keer leuker dan de gemiddelde Barca - Real van de afgelopen weken. Bovendien hebben Nederlandse clubs dit jaar laten zien dat niveuaverschil nu ook weer niet zo groot is als sommige mensen ons willen doen geloven.
Ik ben hier ook mee eens !
Dan zie ik liever die bekerfinale van gisteren, of die Europaleage duel van laatst Braga-Benfica.
Dan die cl duel Man-Chelsea bewijze van.
Schijt aan het niveau het gaat om plezier.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Nu nog even weer in de goede volgorde, om de sportieve sfeer aan te geven
Vormt 1 zin. Wat mij betreft een toonbeeld voor het voetbal dat rivaliserende clubs er een mooi feestje van kunnen maken.

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Komt ook meer omdat ik mijn kaartjes bewaar en die domme snol in dat hokje scheurt mijn kaartje kapot, om hem vervolgens in dat hokje alsnog door een scanding te halen. Als Feyenoord geld wil besparen moeten ze vooral dit soort praktijken blijven hanteren
Dat doen ze alleen bij jou. Kwam door het shirt dat je droeg. 
3/4 van de bezoekers in de Kuip heeft toch een seizoenskaart. Die kun je niet kapot scheuren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
. Enige correcte maatstaf is een onderlinge ontmoeting. Villarreal - Twente en Real - Ajax zeggen al genoeg. Geen schande natuurlijk maar kom dan ook niet met dit soort dooddoeners.
Zeg toch ook dat niveauverschil er is. En met opmerking dat niveauverschil minder groot is dan veel mensen beweren bedoel ik natuurlijk niet ten opzichte van de echte top. Maar Europees hebben de Nederlandse ploegen laten zien wel degelijk mee te kunnen met de top van Frankrijk, Belgie, Rusland, Italie en de subtop van Engeland en Duitsland.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat doen ze alleen bij jou. Kwam door het shirt dat je droeg. 
3/4 van de bezoekers in de Kuip heeft toch een seizoenskaart. Die kun je niet kapot scheuren.
Nee dat snap ik. Ik ga er ook van uit dat jullie niet met die extreem dure muntjes en consumpties werken? Dit oversteeg zelfs de ArenA qua kosten 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het was gewoon alles bij elkaar een geweldige wedstrijd met een jammerlijke eindstand. Heb echt mijn halve duim weg gebeten van de spanning.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nee dat snap ik. Ik ga er ook van uit dat jullie niet met die extreem dure muntjes en consumpties werken? Dit oversteeg zelfs de ArenA qua kosten
Volgens mij zijn de prijzen voor de finale opgeschroefd. Heeft inderdaad niks met Feyenoord te maken, maar met de KNVB.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
FC Twente: de provincie gaat regeren | DeJaap
aardige column.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Goed structureel beleid van Twente, maar dat ze zo boven komen drijven komt ook door niveaudaling van de anderen. Moet je voor de grap eens de selecties van Feyenoord, Ajax en Psv vergelijken met die van 10 jaar geleden ofzo , wat een kwaliteitsverschil
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Klopt. Waar Feyenoord, Ajax en PSV 10 jaar geleden nog echte leiders en/of vedettes had, zijn die nu op 1 vinger te tellen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ben het alleen niet eens met die nuchterheid van die Twentenaren ergens onderaan. Als een ploeg bovenaan staat verdwijnt alle bescheidenheid hoor
Lekker arrogant over en weer gezongen gisteren 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Ben het alleen niet eens met die nuchterheid van die Twentenaren ergens onderaan. Als een ploeg bovenaan staat verdwijnt alle bescheidenheid hoor
Lekker arrogant over en weer gezongen gisteren
oh hoorde niet meer dan 'oh oh oh ajax amsterdam' en 'lalalalala twente enschede' mager repertoire 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Het rijmt niet eens.
Ik vind die zin anders wel lekker in de mond klinken hoor 
oh hoorde niet meer dan 'oh oh oh ajax amsterdam' en 'lalalalala twente enschede' mager repertoire
Weer wat anders dan hand in hand, we shall not be moved en oooh Feyenoord he
Je moet niet vergeten dat wij 6,5 uur in het stadion hebben gezeten he.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Trouwens, Bottleneck 
VAK410, STH-CRW en VAK-P: Gezamenlijk ten strijde, voor die goede ouwe tijden!
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Je moet niet vergeten dat wij 6,5 uur in het stadion hebben gezeten he.
Ik zou ook zolang in de Kuip gaan zitten als ik er niet zo vaak kwam. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
ben ik het mee eens!
(maar wie of wat is STH-CRW nou weer?)
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
South Crew, tifogroep in de ArenA. Vocaal nooit echt aanwezig, puur voor het visuele gedeelte en onderdeel van het sfeerteam.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@ rep_robert
De stem van de tribune heeft gesproken? Strijden voor vrijheid van supporters? 
Belachelijke aanvangstijden? Nutteloze combiregelingen? ...
De 'supporters' roepen dit soort maatregelen allemaal over zichzelf af met het wangedrag dat ze vertonen.
Gisterenavond op Voetbalzone alweer zo een berichtje over een groep crapuul dat het verpest voor de echte voetballiefhebbers.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
@ rep_robert
De 'supporters' roepen dit soort maatregelen allemaal over zichzelf af met het wangedrag dat ze vertonen.
Gisterenavond op Voetbalzone alweer zo een berichtje over een groep crapuul dat het verpest voor de echte voetballiefhebbers.
Het slopen van bussen is inderdaad asociaal en zou moeten worden verhaald op Ajax en/of supportersvereniging van Ajax, indien de daders niet meer kunnen worden getraceerd.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
@ rep_robert
Tsjah is ook asociaal natuurlijk. Maar als het goed is weten ze wie er in die bussen hebben gezeten en kunnen ze die personen toch makkelijk aanpakken(zal vast ook gebeuren)? Waarom zou je daar 12000 anderen voor straffen?
Maar ik neem aan dat wanneer je geen ONNODIGE combi's hebt dat dit ook niet gebeurt.
Las net ook dat een groep Ajacieden een kort geding tegen Aboutaleb heeft gewonnen wegens onterechte meldingsplichtingen in de voetbalwet. Supporters worden gewoon onterecht vaak als criminelen behandeld.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Voor de geïnteresseerden:
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
70 totaal
Komt gewoon door die irritante tijd, vraag en antwoord waren soms veel te lang 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Die tweede helft is kut, moet je de antwoorden als een malle lezen voordat die balk leeg loopt. Heb de helft van de antwoorden niet eens kunnen lezen. Kom door die 2e helft maar op 60 uit. Eerste helft had ik 90 hehe.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hahaha op Faceboek van een vriendin die voor Ajax is:
Het grappigste wat ik gisteren zag was een fan in een rolstoel met een t-shirt: ik stoa achter Twente... 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Lol, eerste helft: Nutteloze voetbalkennis (41)
Tweede helft: Stomme zeikvragen waar je ook veel te weinig tijd voor krijgt (0
).
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
67 en 51 : 2 = 59 bij mij.
Timer ging bij het 2e deel veel te snel. Had net de vraag goed door en dan zit de tijd er bijna weer op.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
64.....ik vraag me af of die scheidsrechters ook zo weinig tijd krijgen voor de vragen. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
118 + 74, gemiddeld 96. Die tweede ronde sloeg wel op kaas, kon vaak de antwoorden niet eens helemaal lezen.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
59 + 64 = 123 punten, 61,5 gemiddeld.
Het is inderdaad bijna onmogelijk om alle antwoordmogelijkheden door te lezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.