- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
En Ajax mist al 2 grote kansen op de 1-2....
Met deze uitslagen MOET Ajax wel winnen zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een kneuzen ook weer die van Feyenoord. Als je hier al niet van kan winnen, mag hopen dat er een ommekeer plaats vindt. Dit kan niet natuurlijk.
$pecial
-
- 1147 berichten
- 554 stemmen
1-0 Berg, meteen vingertje voor z'n mond, misselijke vent. Hopelijk blijft Ajax gelijk staan of beter verliezen. Dan wordt het geweldig spannend volgende week!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Heerenveen - Ajax is best aardig (qua spektakel dan), had al 5-3 kunnen staan. Ik mag hopen dat Boertje nu ook inziet dat een dwerg op de goal een slecht idee is.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
ongelooflijk wat een baggerpartij weer Feyenoord. Ballen worden netjes ingeleverd, laten iedere keer mannetjes voor zich komen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Volgens mij zit ik niet naar Ajax te kijken, maar naar FC Bal op 't dak. God wat speelt Ajax weer dramatisch, triest gewoon.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Win je zo overtuigend van PSV speel je zo bagger tegen de nummer 17
Zouden ze zelf niet doorhebben waar ze voor voetballen? En dan hebben we nog geluk dat Utrecht en Heracles achterstaan.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Heerenveen - Ajax is best aardig (qua spektakel dan), had al 5-3 kunnen staan. Ik mag hopen dat Boertje nu ook inziet dat een dwerg op de goal een slecht idee is.
Lachwekkend dit.
Open kansen voor Eriksen en Sulejmani waren toch wel enorm. Heerenveen had ook nog wel een kans of 2 die erin gekund had.
Veldspel loopt wel gelijk op.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Dat zeg ik toch, 5-3? Ach 3-3, ook goed.
Beide verdedigingen zijn dramatisch, let op hier gaan nog een smak kools vallen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat speelt Ajax toch dramatisch. Desondanks krijgen ze 2 grote kansen, maar Heerenveen heeft ook een paar grote kansen gehad. Volgens mij wil Ajax geen kampioen worden. Het kan alle kanten op.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Win je zo overtuigend van PSV speel je zo bagger tegen de nummer 17
Zouden ze zelf niet doorhebben waar ze voor voetballen? En dan hebben we nog geluk dat Utrecht en Heracles achterstaan.
Inderdaad, ongelofelijk. Dan heb je gewoon veer geloof, in op zijn minst, een goede instelling verkloten ze het gelijk tegen zo'n nietszeggend clubje als die uit Venlo. Terwijl je juist goede zaken kan doen ja. Juist nu. Maar als je in Venlo niet wint verdien je het ook gewoon niet.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Dat zeg ik toch, 5-3? Ach 3-3, ook goed.
Beide verdedigingen zijn dramatisch, let op hier gaan nog een smak kools vallen.
Ajax is vaak zwak op hoge ballen. Beetje jammer voor ons dat juist die 2 vleugelspelers van Heerenveen dat goed kunnen.
Ik ben benieuwd. Met dit spelbeeld kan het zomaar 4-2 of 2-4 worden.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
hoezo wordt dat nieuwe tenue van Feyenoord trouwens nu al gebruikt? Is dat overal zo?
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen
1-2
Eriksen, een halve minuut na rust.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Kut EL, lagen ze plat heb ik de goal gemist 
Maar gelukkig scoort Ajax wel, da's veel belangrijker!
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
GVD GVD ligt Eredivisie Live er opnieuw uit 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Beeld terug. Blafhik, wat een kansen op 1-3!
Fox McCloud
-
- 951 berichten
- 841 stemmen
Inderdaad, weer 2 knoeperds aan kanzen gemist door respectievelijk de Jong en Eriksen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
hoezo wordt dat nieuwe tenue van Feyenoord trouwens nu al gebruikt? Is dat overal zo?
Gebeurd wel vaker op het eind v/h seizoen. Ajax deed dat bvb in de bekerfinale vorig seizoen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Been wisselt een aanvaller voor een aanvaller... 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ben wisselt een aanvaller voor een aanvaller...
Ben je het daar mee eens? 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
100000% kans voor Ajax. 2 spelers naar de keeper en nog niet scoren.
chevy93
-
- 12774 berichten
- 1353 stemmen
Ebecilio kon er weinig aan doen, die kreeg een kutpass..
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
PSV beslist de wedstrijd helaas.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3308 stemmen
2-0 PSV, mooi. Schitterende kopgoal van Marcelo. Hopelijk gaat Ajax nog falen, anders maakt het ook allemaal niet zoveel uit.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Wijnaldum, 1-1 komop jongens! Wat een scorend vermogen heeft hij de laatste tijd zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.