• 17.429 nieuwsartikelen
  • 182.673 films
  • 12.581 series
  • 34.870 seizoenen
  • 658.041 acteurs
  • 200.551 gebruikers
  • 9.474.755 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

Ben niet hypocriet, want ik spreek mezelf niet tegen hierin. Ik hou niet van harde overtredingen en al helemaal niet als dat blessures oplevert. Ploegen die alleen maar inzetten op het onschadelijk maken van de goede spelers van de tegenpartij, omdat je anders niet kunt winnen.. kutmentaliteit! Niet voor niets is er zoveel kritiek op dat soort ploegen hier.

Ik heb het niet over 'alleen maar'. Ik heb het over 'ook'. Daarbij vraag ik me erg af of jij het in een beladen wedstrijd van (Bijv. Ned - Duitsland, Ajax - PSV) het echt niet leuk vind als een speler als Matthaus of Affellay (en hoe je toen tegen ze aan keek) het veld uit moet, omdat hij net een tikkie te veel heeft gehad. Zeker als je ziet dat je eigen spelers daar net zo veel lol in hebben als Koeman en Wouters in die tijd. Of een Ronaldo bij de eerst volgende Nederland-Portugal.

En trouwens ze mogen er zelfs in blijven staan, maar om ze effe lekjer door de lucht te zien vliegen vind ik geweldig. Omgekeerd ook als we er een pingel voor krijgen.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

Helemaal niets in Madrid!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Real Madrid. Het moge duidelijk zijn dat ze dus kennelijk nog ontgoocheld zijn door de thuiswedstrijd tegen Barcelona.

Als Barca trouwens straks wint dan zijn ze voor 99% zeker kampioen.

In Duitsland is Dortmund trouwens kampioen geworden.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Leuk voor Dortmund

En congratz Barca, dit mogen jullie niet meer afgeven.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3452 stemmen

En Real is....*tromgeroffel*.... met 10 man geëindigd

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik heb het niet over 'alleen maar'. Ik heb het over 'ook'. Daarbij vraag ik me erg af of jij het in een beladen wedstrijd van (Bijv. Ned - Duitsland, Ajax - PSV) het echt niet leuk vind als een speler als Matthaus of Affellay (en hoe je toen tegen ze aan keek) het veld uit moet, omdat hij net een tikkie te veel heeft gehad. Zeker als je ziet dat je eigen spelers daar net zo veel lol in hebben als Koeman en Wouters in die tijd. Of een Ronaldo bij de eerst volgende Nederland-Portugal.

En trouwens ze mogen er zelfs in blijven staan, maar om ze effe lekjer door de lucht te zien vliegen vind ik geweldig. Omgekeerd ook als we er een pingel voor krijgen.

Ik heb liever dat dat soort spelers finaal voor lul wordt gezet door een voetballer die ze even te snel af is en poort of dat ze met rood af moeten voor de zoveelste schwalbe.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3452 stemmen

Pinto weer aan het kutten

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Barcelona laat het er zo te zien ook weer bij zitten. Kans om definitief kampioen te worden...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3452 stemmen

Nog niet definitief, als Barca had gewonnen hadden ze nog 1 puntje nodig in 4 wedstrijden Maar ja, het scheelt dat de druk niet zo hoog meer is in de competitie anders was ik echt chagrijnig nu.

kos

• 36228 berichten
  • 8946 stemmen

In Dortmund zwaaien ze met zn allen naar Louis .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ik heb liever dat dat soort spelers finaal voor lul wordt gezet door een voetballer die ze even te snel af is en poort of dat ze met rood af moeten voor de zoveelste schwalbe.

Ik wil gewoon allebei. Hoewel rood voor een schwalbe niet echt leuk is. Dan zie ik er liever een mooie overtreding aan vooraf gaan. Maar mijn punt is, als het zo gebeurd is het leuk.

rep_robert

• 16370 berichten
  • 4168 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Kunnen we aub stoppen met naampjes als Doedelzak en Appelvlaai? Irriteer me echt enorm aan dit soort namen. We zijn toch niet 12 jaar oud? Zeg dan nog desnoods De Hongaar als zijn naam te lastig is.

Jawel, moet hij maar geen kutnaam hebben om te spellen. Blijf gewoon Doedelzak zeggen, is makkelijker

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Gewoon onthouden dat je 2 keer achter elkaar Dzs moet spellen, dan ben je al een heel eind.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3629 stemmen

Wordt het vandaag onze dag? Success Heerenveen, Vitesse en uiteraard Fc Twente

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Succes Heerenveen!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hup Excelsior!

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

maxcomthrilla schreef:

Overigens:

Na 85 minuten: Real Madrid - Real Zaragoza 2-3

The Special Loser.

Is dat eigenlijk z'n eerste thuisnederlaag in de competitie sinds tijden?

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Is dat eigenlijk z'n eerste thuisnederlaag in de competitie sinds tijden?

dat was tegen Sporting de Gijon een paar weken geleden, voor het eerst in negen jaar

In die zin klopt de term 'special' loser wel, een nederlaag na 150 ongeslagen thuiswedstrijden is special

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Mourinho is ook gewoon een goede coach, die dit jaar weliswaar, meerdere malen faalt. Kan gebeuren. Wel jammer dat hij z'n nederlagen niet als een man weet te slikken.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Bahia voor Vlaar vandaag. Dat heeft VVV volop kansen vandaag. Hopelijk speelt Ryo wel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

VVV moeten we gewoon makkelijk kunnen oprollen. Is slechts een mentale kwestie. Als het middenveld de slag wint en de aanvallers een beetje scherp zijn wordt het een eenvoudige 1-3 of 1-4.

kos

• 36228 berichten
  • 8946 stemmen

Leuke voetbalmiddag. .

Opnaar de Goffert.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Ook al is Feyenoord in the winning-mood, juist met de mentale kwesties gaat het dit seizoen niet zo goed met al die jongelingen.

Zou me niet verbazen als het een gelijkspelletje wordt (1-1).

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bahia voor Vlaar vandaag. Dat heeft VVV volop kansen vandaag. Hopelijk speelt Ryo wel.

Laatste wedstrijd misschien voor Bahia na al die jaren..

VVV mist trouwens ook een aantal spelers zoals Boymans. Maar wordt nog een gekke middag denk ik, veel doelpunten.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dzsudzsak is tegen de betere ploegen vaak niet aanwezig, Lens wel. De cijfers van die 1e zijn misschien wat beter, maar ik kijk wel verder dan alleen de cijfers.

Op basis van dit jaar staat Dzsudzsak zeker niet bij de beste spelers. Hij begon dit seizoen leuk maar is al maanden heel diep weggezakt tot bijna compleet afwezig.

Ik blader trouwens wel eens door PSV.Netwerk en daar lees ik ook regelmatig deze woorden. Die jongen mist de mentaliteit.

Dzsudzsak maakt echt vele malen vaker het verschil dan Lens. Bovendien kun je moeilijk stellen dat Lens wel het verschil maakt tegen de betere ploegen aangezien we tegen de betere ploegen geen enkele keer het verschil hebben gemaakt.

Of je moet Europees bedoelen. Maar dan klopt de stelling helemaal niet meer want juist Europees heeft Dzudzsak laten zien het verschil te maken.

Met afstand PSV's belangrijkste speler dit seizoen en daarmee ook meteen bij de vijf beste van de Eredivisie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Vascago schreef:

Wordt het vandaag onze dag? Success Heerenveen, Vitesse en uiteraard Fc Twente

Je kunt het overdrijven. PSV gaat thuis natuurlijk nooit van Vitesse verliezen. Heerenveen zie ik vandaag dan wel weer een punt of punten pakken.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2119 stemmen

Dzsudzsak is duidelijk de beste linksbuiten van NL dit seizoen

Vascago

• 4798 berichten
  • 3629 stemmen

Ik overdrijf niet want ik zeg helemaal nergens dat ze gaan verliezen. Ik wens alleen Vitesse success in de hoop dat ze een punt gaan pakken tegen PSV. Zelfde geldt voor Heerenveen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Kunnen we aub stoppen met naampjes als Doedelzak en Appelvlaai? Irriteer me echt enorm aan dit soort namen. We zijn toch niet 12 jaar oud?

Hmmm...

Ajax&Litmanen1 schreef:

Christina bijna met de goal...

Vascago

• 4798 berichten
  • 3629 stemmen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.