- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een wedstrijd zeg. Wat een moordend tempo.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oeee, Abidal voorkomt de 1-0 van Arsenal. Heerlijke counter zeg!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat een wedstrijd zeg. Wat een moordend tempo.
Ik denk ook niet dat ze dit 90 minuten kunnen volhouden, zou erg knap zijn.
Jezus hoe snel kan het heen en weer gaan, ineens 1-0.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1432 stemmen
Barca domineerd de wedstrijd, het enige waar Arsenal echt gevaarlijk is zijn de razendsnelle counters.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
GOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Barca domineerd de wedstrijd, het enige waar Arsenal echt gevaarlijk is zijn de razendsnelle counters.
Barca domineert (nog) niet, het gaat over en weer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Arsenal is weergaloos, Barcelona is buitenaards. Gewoon nog met afstand de beste ploeg ter wereld. Geen schande dat Arsenal hen niet aan kan.
PS: Die Song gaat rood krijgen als Wenger hem niet snel gaat wisselen 
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Kansen over en weer, gezien het spelbeeld wel terecht. Heerlijke pot van beide kanten met veel kansen over en weer. 
Song is wel dom bezig, die gaat ongetwijfeld gewisseld worden. Merk wel dat Arsenal beetje het Nederland tegen Spanje is. Teveel overtredingen nodig om mee te kunnen in dit spelletje van de Spaanse ploeg, ondanks de kwaliteiten die ze wel hebben.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Arsenal is weergaloos, Barcelona is buitenaards. Gewoon nog met afstand de beste ploeg ter wereld. Geen schande dat Arsenal hen niet aan kan.
PS: Die Song gaat rood krijgen als Wenger hem niet snel gaat wisselen
Een rode kaart zou niet grappig zijn voor de wedstrijd A&L 
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Kom op mensen, kans na kans aan beide kanten. Dit is toch veel leuker dan oeverloos getik op het middenveld 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is weer smullen. Arsenal wordt weggezet als een klein kind. Had alweer 1-4 kunnen staan of zo.
Deze had er in gemoeten van van Persie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ondertussen geniet Nomak van Song
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zal hij niet lang meer kunnen doen, die krijgt zo rood.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een rode kaart zou niet grappig zijn voor de wedstrijd A&L
Het zou jammer zijn, maar die domme Song vraagt er onderhand wel om 
Kon dit Barcelona maar eeuwig zo voetballen, ongekend dit!
Over 40 jaar vertellen wij onder kleinkinderen dat we het grote Barcelona hebben zien voetballen 
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Het zou jammer zijn, maar die domme Song vraagt er onderhand wel om 
Kon dit Barcelona maar eeuwig zo voetballen, ongekend dit!
Over 40 jaar vertellen wij onder kleinkinderen dat we het grote Barcelona hebben zien voetballen
Jammer dat er geen beelden van mij zijn, dan hadden mijn kleinkinderen pas wat te zien 
Maar wel genant dit hoor, hoe makkelijk Barca nou zich ook weer rondtikt uit lastige situaties.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Krijg steeds meer respect voor het Nederlands Elftal als ik dit zo zie. 118e minuut 0-1 is gewoon verschrikkelijk knap blijkt maar weer. Wat een machine, ingevet met 1 of ander wondermiddel.
Kunst op een groot groen laken. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat er geen beelden van mij zijn, dan hadden mijn kleinkinderen pas wat te zien 
Maar wel genant dit hoor, hoe makkelijk Barca nou zich ook weer rondtikt uit lastige situaties.
Sja, ik denk dat er maar weinig spelers van Arsenal wat zouden toevoegen aan Barcelona. Verder dan Fabregas en v Persie kom ik niet...Walcott misschien als invaller.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Al geef ik Arsenal toch nog wel kansen, net zoals vorig jaar zal Barca er in het eigen stadion wel makkelijker overheen walsen dan in Londen. Uitwedstrijden blijven uitwedstrijden.
Scheids is overigens wel heerlijk, kunnen die Nederlandse SCHIJTSrechters nog wat van leren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een totale controle van Barca 
kos zal wel aan het genieten zijn voor de televisie 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Nu weet ik het zeker, ze krijgen allemaal driehoekjesles van Pep!

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nu weet ik het zeker, ze krijgen allemaal driehoekjesles van Pep!
Dan moeten ze John Terry halen, die heeft ervaring met driehoeksverhoudingen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
van Persie is idd 1 van de weinige die dit tempo relatief makkelijk aankan. Snelle balbehandeling en al aan zijn volgende zet denkend voor hij wat doet.
rep_robert
-
- 27542 berichten
- 4140 stemmen
Goal Messi is ook twijfelgeval, volgens mij stond hij achter de bal op het moment van passen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Krijg steeds meer respect voor het Nederlands Elftal als ik dit zo zie. 118e minuut 0-1 is gewoon verschrikkelijk knap blijkt maar weer. Wat een machine, ingevet met 1 of ander wondermiddel.
Kunst op een groot groen laken.
Geen Messi en een mindere vorm van de Spanjaarden. Al heb je wel een punt, het blijft erg knap. Dit is niet meer normaal. Dat ik dit Barca mee mag maken, God bestaat dus echt. Ik ga voortaan zondag naar de kerk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
God bestaat dus echt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.