- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Fantastisch duo Giigs & Rooney! Dit zat er al 65 minuten aan te komen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hehe een doelpunt. Vind er tot nog toe geen klap aan, halve finale CL maar kan het amper een wedstrijd noemen. Raar trommelsfeertje hangt er ook in dat zielloze massa-stadion
Zit jij een andere wedstrijd te kijken...geen klap aan?
Ik vind het een leuke op-en-neer golvende wedstrijd met veel aanvalsspel, m.n. van Man U's zijde. Ik ben het met je eens dat Man U de bovenliggende partij is, maar als balans een criterium is voor een goede wedstrijd...
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het wel een leuk potje. Leuk dat grote held Giggs de goal maakt. Doe nu maar 1-1, heb ik mijn toto goed
En het zou de return niet overbodig maken.
Edit: Ah, maken ze meteen 0-2.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rot box fighter, nu kan ik de score niet meer goed hebben.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik vind het een leuke op-en-neer golvende wedstrijd met veel aanvalsspel.
Op en neer golvend? Zie vooral eenrichtingsverkeer van een ManUtd dat het op zn sloffen uitspeelt en naar het thuisduel toewerkt.
Hopelijk brengen die Duitsers nog wat terug laatste restant
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Rot box fighter, nu kan ik de score niet meer goed hebben.
Hier nog 1. Gaat mijn mooie klassering. Is United normaal een ploeg die uit een puntje pakt en nipt wint, krijg je nu dat ze vreselijk gemakkelijk spelen 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Op en neer golvend? Zie vooral eenrichtingsverkeer van een ManUtd dat het op zn sloffen uitspeelt en naar het thuisduel toewerkt.
Hopelijk brengen de Duitsers nog wat terug laatste restant
Ja, ik zinspeelde nu m.n. op de 2e helft, waarin Schalke iets meer verzet biedt. Maar het golft inderdaad m.n. naar 1 goal toe
, alleen vind ik het dan nog steeds een leuke wedstrijd om te zien met de vele kansen, mooie reddingen, goede pases en leuke goals.
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
Hm. Voor mijn poule is dit wel goed.:) .
Maar heb liever dat Raul er nog 3 in schiet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hier nog 1. Gaat mijn mooie klassering. Is United normaal een ploeg die uit een puntje pakt en nipt wint, krijg je nu dat ze vreselijk gemakkelijk spelen
Inderdaad. En wat een vervelende stadion speaker.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Doe nu maar 1-1, heb ik mijn toto goed
En het zou de return niet overbodig maken.
Edit: Ah, maken ze meteen 0-2.
Ah jullie zijn allemaal betrokken vanwege de toto vandaar 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Schalke supporters in mineur, mooi! Tot volgend jaar bij Twente uit
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Wat maken die poules nou uit man. 
kos
-
- 36229 berichten
- 8949 stemmen
Betekent dit trouwens dat we morgen sowieso geen Sierd de kutkneus als commentator hebben?
*hoopt* .
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Betekent dit trouwens dat we morgen sowieso geen Sierd de kutkneus als commentator hebben?
*hoopt* .
nee die is er niet helaas
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Weinig ...
Als je 11e staat.
Precies. Heb de moed maar opgegeven na deze 0-2. Vraag me overigens echt af waarom ik niet dacht dat Manchester makkelijk zou winnen, haha.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat maken die poules nou uit man.
Dat roepen al die mensen buiten de top 10! 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Precies. Heb de moed maar opgegeven na deze 0-2. Vraag me overigens echt af waarom ik niet dacht dat Manchester makkelijk zou winnen, haha.
Omdat Schalke van Valencia en Inter won? 3x gewonnen en 1x gelijk. Ik schat ze tot meer in staat geacht vanavond. Het is een wonder dat United nu niet met 0-5 of meer voorstaat.
Stiekem hoop ik dat Schalke nu nog 2x scoort 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ja heb hetzelfde maar dacht weer slim te zijn door het hele verloop van de halve finale te voorspellen. Dacht toch wel dat Schalke er thuis alles aan zou doen om Manchester United te ontregelen om vervolgens in Old Traffort op zn bek te gaan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik moet zeggen, ik vind Schalke toch wat tammetjes spelen, maar aan de andere kant, Man U overklast Schalke ook enigzins
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schalke werd gespaard zullen we maar zeggen. Walk in the park.
schram101
-
- 16748 berichten
- 2366 stemmen
Iemand die de reactie van gentleman Guardiola heeft gezien op de woorden van Jose?
Puta, puta, puta..
Haha, wat laat die zich kennen zeg. Ben benieuwd of men het nu nog steeds zo'n gentelmen vindt.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ik vind het een leuke op-en-neer golvende wedstrijd met veel aanvalsspel, m.n. van Man U's zijde. Ik ben het met je eens dat Man U de bovenliggende partij is, maar als balans een criterium is voor een goede wedstrijd...
Op en neer golvende wedstrijd.. 
Dit is 1 van de meest dramatische CL HALVE FINALES die ik ooit heb gezien. Ik wil topvoetbal zien, maar als Internazionale dit ziet moeten ze zichzelf toch (weer) kapot schamen. Wat een gedrocht van een wedstrijd, dit is niet wat ik wil zien in het miljoenenbal!
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ah begon me al bijna af te vagen of ik de enige was, wat een sof was dat zeg
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Op en neer golvende wedstrijd.. 
Dit is 1 van de meest dramatische CL HALVE FINALES die ik ooit heb gezien. Ik wil topvoetbal zien, maar als Internazionale dit ziet moeten ze zichzelf toch (weer) kapot schamen. Wat een gedrocht van een wedstrijd, dit is niet wat ik wil zien in het miljoenenbal!
Zoals ik al eerder zei (dit was inderdaad een onjuiste analyse van mij). het golfde inderdaad meer 1 richting op m.n. in de 1e helft. Maar alsnog geen onaardige wedstrijd om te zien.
Schalke steeg boven zichzelf uit tegen Inter en Inter was gewoon niet goed. Nu vanavond waren de verhoudingen naar wat ik al min of meer verwachtte.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voelde een beetje als Rusland tegen Nederland op het EK. Bijna alles tot de kwartfinale winnen op miraculeuze wijze en op een niveau dat ze zelden halen. Vandaag werd duidelijk dat dit een eenmalige prestatie van Schalke was.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Iemand die de reactie van gentleman Guardiola heeft gezien op de woorden van Jose?
Puta, puta, puta..
Haha, wat laat die zich kennen zeg. Ben benieuwd of men het nu nog steeds zo'n gentelmen vindt.
En The Special One die Einstein gaat quoten, nou veeg mij maar weer op 
NOS Sport - Mourinho en 'Pep' slijpen de messen
Een fantastische mix van respect naar 'Pep' en toch verbale tikken uitdelend, psychologische oorlogsvoering zoals het hoort, en zoals alleen Hij dat kan.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vond het juist een beetje sneu dat Mourinho eerst ging opscheppen over het lezen van Alberto, om vervolgens met zo'n tegeltjes wijsheid aan te komen.... Kan je nog beter Al Pacino draaien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.