• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.801 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.166 acteurs
  • 200.631 gebruikers
  • 9.481.424 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Tegen 9 man voetballen is natuurlijk wel makkelijker.

Hopen dat de scheids er dan daadwerkelijk mensen uitstuurt lijkt me een beetje opportunistisch, ga eerst maar eens nadenken waar je een verdedigend opgesteld Real pijn kan doen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spetie schreef:

Ik heb het niet over een doodschop Naomi.

Daarom. Maar ik wil Pepe uit het voetbal hebben. Met een elleboog gebeurt dat niet zo snel .

Maar zo'n kopstoot a la Zidane in de Wk-finale van 2006 tegen Materazzi kan ik ook best waarderen en begrijpen. Op een gegeven moment ben je het gewoon zat.

Dan wel op zijn neus, niet op zijn borst.

Doodschoppen is natuurlijk weer iets heel anders.

Uiteraard, maar wel iets wat 'm toekomt. Karma .

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Voeg de daad bij het woord en laat eens één overtreding zien waar hij een speler blesseert met een vuile overtreding. Ga je natuurlijk niet vinden. Er is een verschil tussen hard spelen en vuil spelen. Kah speelt hard, spelers als Nigel en Pepe spelen vuil.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

FillumGek schreef:

@ThaMovieVoter

Ik haat Ajax en ben voor Barca (en NEC hehe) Ben alleen niet zo van het bashen op fora, verspilde moeite. Doe ik in het echte leven wel

Een NEC-er nota bene! Het bestaat nog.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Even voor de duidelijkheid, zijn er hier eigenlijk ook Ajax haters die voor Barcelona zijn? (Behalve Naomi dan)

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ik heb niet verschrikkelijk veel tegen de club in elk geval. Jammer dat de mooie faam van de club zo overschaduwd wordt door die extreme poenerigheid alleen en presidenten die ieder een miljard mogen uitgeven. Verder wel een mooie club met mooie tenues

Met de 'club' Real Madrid heb ik eigenlijk ook niet echt een probleem. En ik heb zelfs niet echt een hekel aan Mourinho, hoewel ik me wel erger aan zijn arrogantie. Maar ik denk dat dat vooral de buitenkant van hem is. En hoe vervelend het ook mag zijn, als je prijzen wint en een goede coach bent mag je ook best wat arrogant zijn. Tegenwoordig is het namelijk onderdeel van het grote toneelstukje dat je 'vals bescheiden' bent.

Maar waar ik wel een enorme hekel aan heb is Ronaldo. Vreselijk mannetje.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Je bent niet de enige die dit opvalt.

Even voor de duidelijkheid, zijn er hier eigenlijk ook Ajax haters die voor Barcelona zijn? (Behalve Naomi dan)

En zijn er ook hier ook Ajax fans die voor Real Madrid zijn?

Is belangrijk om te weten voor mijn gemoedsrust.

In dit geval toch zeker voor Real, nou niet per se een liefde van me. Maar José is dat wel dusja.. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zijn maniertjes zijn wel een stuk minder overigens, ook meer een team player. Echt weer de hand van Mourinho.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mee eens. Alleen dat vallen elke keer moet hij nog afleren.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Mourinho is gewoon een erg goede coach. En om Barcelona te bedwingen met een controversiële tactiek moet je er ook één zijn.

Hiddink deed het ook fantastisch met Chelsea tegen Barcelona. Hij had het in principe toen ook geflikt, totdat dat epische doelpunt kwam in die zinderende climax. Mooiste voetbalmoment ooit.

Krijg er nog steeds kippenvel van. Hopelijk komt er net zo'n moment tegen Madrid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mourinho kan wel eens de grootste coach ooit worden. Ik heb het eens gezegd, en doe het nog eens, want Lombardi voor Football was, gaat hij van het voetbal worden.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Overigens grappig dat men alleen Real grof spel verwijt. Barca speelde minstens zo grof maar dan ook nog eens laf en geniepig zoals zo'n Busquest en Dani Alves en dan ook nog constant er bij lopen janken.

Respekked

• 6287 berichten
  • 1238 stemmen

Wow, kon helaas niks zien van wedstrijden gisteren, maar wat een game tussen Spurs en Gunners. Hoewel die pingel beetje dom was, voor Szczsesny. Wat een reddingen op het einde. Wel weer typerend voor mijn clubje dat ook deze wedstrijd niet gewonnen kan worden, en weer twee goal voorsprong weggeven tegen Spurs. Zoals elk jaar.. volgend jaar meer geluk !

Verder Real

Nu Barca nog kapotspelen in CL!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Overigens grappig dat men alleen Real grof spel verwijt. Barca speelde minstens zo grof maar dan ook nog eens laf en geniepig zoals zo'n Busquest en Dani Alves en dan ook nog constant er bij lopen janken.

Veel theater, maar wel van een andere orde imho.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mooi stukje met Nigel de jong in de volkskrant. Ik kreeg zowaar spijt van mijn onterechte uitlatingen jegens hem.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(embed)

Lekker hard.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Haha, kijk eens naar de jaarlijkse investering over de laatste 10 jaar ofzo.. denk dat Real dan wel op een miljardje meer uitkomt dan Barcelona. Jaarsalarissen zegt natuurlijk niet alles over uitgaven

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Was de scheidsrechter gisteren misschien omgekocht om alles door de vingers te zien wat de boze gemene club uit Madrid deed?

Waarom doe je zo kansloos? Je hoeft geen clubbrilletje te hebben om te constateren dat het Real gister weer niet tegenzat. Pepe had een donkerrode kaart verdiend.

Verder, lekker belangrijk. Niet eens dat Barca de prijs niet heeft, maar wel dat ze van Real verliezen. Hopelijk maken ze dit in de halve finales CL goed. Gelukkig gaat de belangrijkste prijs toch naar Barca, de landstitel. Als ze Real nog uit de Cl finale houden, dan heeft Madrid nog weinig om van te genieten.

1 positief puntje, Ramos die de beker per ongeluk kapot liet vallen vanaf de bus

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Waarom wijs je toch altijd naar anderen? Wat is er zo moeilijk aan om te zeggen dat Real gewoon de laatste 2 Clasico's zeer hard en bij vlagen smerig heeft gespeeld? Zo'n Pepe is toch een verschrikking? Kom zeg, daar kan een supporter van Madrid, de club die ooit mooi voetbal wilde spelen, toch niet van genieten? Een smerige schopper....

Barca speelde hard, maar niet smerig.

schram101

• 16752 berichten
  • 2368 stemmen

orbit schreef:

Haha, kijk eens naar de jaarlijkse investering over de laatste 10 jaar ofzo.. denk dat Real dan wel op een miljardje meer uitkomt dan Barcelona. Jaarsalarissen zegt natuurlijk niet alles over uitgaven

http://www.vi.nl/Achtergronden/Columns-overzicht-1/Taco-van-den-Velde/190441/Zon-goed-voorbeeld-is-Barca-ook-weer-niet-voor-Ajax.htm

Lees deze column eens.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Waarom wijs je toch altijd naar anderen? Wat is er zo moeilijk aan om te zeggen dat Real gewoon de laatste 2 Clasico's zeer hard en bij vlagen smerig heeft gespeeld?

Oh, maar dat ontken ik helemaal niet. Sterker nog daar had ik vooraf vurig op gehoopt. Desnoods verliezen maar op z'n minst met bloed op de scheenbeschermers . Niet zoals destijds tijdens die 5-0

Zo'n Pepe is toch een verschrikking? Kom zeg, daar kan een supporter van Madrid, de club die ooit mooi voetbal wilde spelen, toch niet van genieten? Een smerige schopper....

Heerlijke speler. Echt genieten hoe hij schijnbaar in 4 stappen van de ene naar de andere 16 sprong . Echt een atleet van jewelste. En een onmetelijke inzet natuurlijk, heerlijk, erg jammer dat die kopbal er niet invloog, maar op zeker 1 van de succesfactoren van gisteren.

Pepe .

Barca speelde hard, maar niet smerig.

eerder andersom, ze speelden smerig, maar niet hard. Erg halfslachtig voetbal en allerlei geniepige toestanden de hele tijd, van schwalbes tot gejank tot stiekeme tikjes en duwtjes, walgeljk.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Pepe was gister bepalend inderdaad, maar als hij rood had gepakt (wat verdiend was), dan had je hem nu uitgefoeterd als de veroorzaker van de uitschakeling van Real denk ik.

Verder, wat is smerig? Ik vind smerig overtredingen maken die gemaakt worden om iemand uit de wedstrijd te trappen. Kleine tikjes e.d. zou ik eerder een andere benaming geven.

Overigens, bij Real wisten ze ook wel wat janken om strafschoppen en kaarten was.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

Puyol speelde gisteren trouwens toch niet of wel?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Zat op de bank, licht geblesseerd.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

orbit schreef:

(quote)

(embed)

Bedankt Orbit, iemand bewust op de knie schoppen is duidelijk vuil spel. Maar goed als Roda supporter kijkt Nomak duidelijk door een gekleurde bril.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

Naomi Watts schreef:

Daarom. Maar ik wil Pepe uit het voetbal hebben. Met een elleboog gebeurt dat niet zo snel .

Zover als jij wil ik niet gaan, maar ik kan best begrijpen dat mensen hem dat gunnen, want het is gewoon een smerige speler.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Bedankt Orbit, iemand bewust op de knie schoppen is duidelijk vuil spel. Maar goed als Roda supporter kijkt Nomak duidelijk door een gekleurde bril.

Nee joh, Kah-mikaze is een lieve jongen, die doet zulke vieze dingen helemaal niet!

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik had het over de vergelijking met Madrid.. geloof best dat Barca ook een enorm budget heeft. Madrid gaf alléén al in 2009 200 miljoen uit aan transfers, bijna de helft van het totaal dat Barca dus sinds 2007 uitgegeven heeft

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.